با سلام من یک گوشی هواوی وای پنج خریداری کردم در عرض سه ماه آل سی دی کی نقطه کوچک رو صفحه اش ظاهر شد بزم پیش نمایندگی بعد از بیست روز میگه این شامل گارانتی نمیشه بردم پیش تعمیر کار میگه اینقدر پیچ این هست به صفحه برخورد کرده حالا تکلیف من چیست ؟
من گوشیه هواوی y9 از دیجی کالا گرفتم بعد دوماه سوخت دیگه ام روشن نشد الان دوماهه تو نمایندگیه انگار ن انگار هیچ کاری نمیکنن ...آمار گرفتم دیدم خیلی های دیگه ام هواوی گرفتن دقیقا همینجوری شده و نمایندگی کاری نمیکنه...الحق که هواوی چینی و دیجی کالا ناکارآمد..
برای منم تقریبا همین اتفاق افتاده
باطری داخلی گوشیم باد کرد بردمش پیش نمایندگی
بعد از دو ماه که قطعه توی انبارشون موجود نبود زنگ زدن میگن بیا یه گوشی دیگه بهت بدیم
گوشی ای که سخت افزاری از گوشی خودم پایین تره
میر علی اکبر آل نبی
۰۱:۰۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
تلویزیون ۵۵ اینچ گارانتی دار پاناسونیک خریدم دوره گارانتی خراب شد الان چهل روزه که برای تعمیرش امروز و فردا میکنند و گرفتارم نتیجه گرفتم تلویزیون ارزانقیمت بدون گارانتی قاچاق خیلی بهتر است نهایت هر یکی دوسال یه جدیدشو میخری و اینقدر احساس مالباختگی و اجحاف نمیکنی
بنده در تاریخ 5 مهر ماه یک تلویزیون 49 اینچ tcl خریداری کردم که همون ساعت اول بعد از نصب متوجه دو پیکسل سوخته در اون شدم و با مادیران تماس گرفتم و اطلاع دادم و بعد از آمدن کارشناس بعد از چند روز اعلام کردند که این پیکسلهای سوخته استاندارد!!! هستن ولی من با کلی دعوا و پیگیری از طریق رضایت مشتری مادیران موفق شدم آنها را وادار کنم تلویزیون رو تعویض کنم و هنگام تعویض با پرداخت مبلغ مابه التفاوت تلویزیون 50 اینچ هوشمند دریافت کردم و کارخونه تلویزیون تولید 7 ماه پیش رو برام ارسال کرده بود و من هنوز شک دارم که تلویزیون مشکل دار تعمیر شده رو ارسال کرده باشن برام. ضمنا این تلویزیون هوشمند tcl هم که گرفتم به شدت منوی مزخرف و کندی داره و چند بار هم هنگ کرده و خودکار خاموش شده. نمایندگی تماس گرفتم نرم افزار رو اومدن آپدیت کردن و سرعت بدتر شده الان هم تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف میخوام شکایت کنم ببینم چی میشه بالاخره.
سلام من اخیرا یک یخچال 6 فوت لایف به قیمت یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان خریدم و برای نصب رایگان سرویس لایف زنگ زدم و با وجودی که نصب باید رایگان باشد طرف مورد نظر با وجودیکه فقط یک خیابان با محل اقامت بنده فاصله داشت تقاضای 50 هزار تومان هزینه ایاب و ذهاب!! از بنده کرد! میخواستم بدانم آبا نظارتی بر هزینه ایاب و ذهاب در شرکت life نیست؟؟ و هر سرویسکاری هر قیمتی را که بخواهد میتواند بعنوان حق ایاب و ذهاب از مشتری دریافت کند؟؟!!!
من یک تلویزیون سامسونگ 55اینچ از نمایندگی خریدم به مبلغ 13.500 م و بعد از نصب و تحویل ، یک ساعت که تلویزیون روشن بود صفحه تلویزیون رنگ قاطی کرد و بعد از دو هفته تازه تلویزیون بردن تعمیر کنن ، اگر تلویزیون بدون گارانتی بخرید، بهتره ،چون دیگه دلت نمی سوزه ازت دزدی مودبانه شده ،
مشتري گرانقدر
جهت رسيدگي به شكايت شما لطفا شماره تماس اعلام فرماييد.
هادی بهروزی
۲۱:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام . من یه گوشی سامسونگ مدل جی ۷ پرو که در اثر ضربه تاچ و ال سی دی آن شکسته بود به نمایندگی تعمیرات سامسونگ M2 اهواز بردم پس از تست و بررسی گفتند که گارانتی داره و لی ضربه شامل گارانتی نمیشه ولی قطعه توی گارانتی میاد و هزینه با شماست من هم با پرداخت یک میلیون و دویست و ده هزار تومان اون رو تعمیر کردم گفت اگه مشکلی داشت گارانتی داره حالا بعد از حدود دو ماه و نیم تاچ و ال سی دی جدید یه گوشه اون بنفش شده به گفت خودشون جیوش ریخته بیرون بدون هیچگونه ضرب دیدگی و آسیبی امروز بردم گفت گارانتی گوشی تمام شده شما باید یک میلیون و ودیست و ده هزار تومان بپردازید . این انصافه یا خدمات گارانتی
باسلام.
بنده یکدستگاه ظرفشویی سامسونگ 14 نفره W175 گارانتی دار خریدم ولی از همان روز اول که توسط نمایندگی مجاز سامسونگ که میخواستم نصب و راه اندازی بشه متأسفانه روشن نشد که نشد. اوین مسئله بیش از 7 ماه طول کشیده و بجایی نرسیدم دیگه دیوانه شدیم بت این وسیله چه کا کنیم.؟؟
چه طور خسارات وارده وضرر و زیان را مطالبه کنیم؟؟
با سپاس.
سلام
یک دستگاه اسپیلت ازنمایندگی چالوس امام رودمسعودعابدینی خریداری شد
که نماینده پشتیبان آن جناب خاکپور
اول یک نصاب فرستاد بنام آقای رحمانی که از عهده کاربرنیامد و کلی خسارت به دیوارمنزل واردکرد وگازکمپرسوررانیزخالی کرد بعدا معلوم شد نصاب نبوده سرویسکاربوده
دوباره یک نصاب بنام آقای مهرسادمستقیمی فرستادند وکمپرسورراتعویض کردند که بعدا زمدتی دوباره گاز کمپرسور خالی شد تاریخ خرداد98 بوده
یعنی اینقدر نص بش سخته
پس چرانمایندگی میدهید
هم از تهران وهم ازچالوس امام رود پیگیری کردیم به نتیجه ای نرسیدیم
چه کنیم
مشتري گرانقدر
با سلام
ضمن پوزش از تاخير بوجود آمده به اطلاع مي رساند موضوع شما از سوي حوزه امور مشتريان سام سرويس در دست پيگيري است و در اسرع وقت خدمات مورد نظر ارائه مي گردد.
سام سرويس
حمیدفروغی (اسدی )
۰۷:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام این پیگیری هاتون کی نتیجه میده وقتی گارانتی دستگه تمام شد
کورش
۱۴:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
من گوشی s8+ دارم 5 ماه هم از گارانتیش مانده
توی صفحه سایه افتاده بود بردم نمایندگی گفت نرم افزاری درست میشه بعد از گذشت یکهفته بدون هیچ تغییر با همون وضعیت گوشیم رو گرفتم 400 هزار تومان هم از من پول گرفته خدایی درست نیست
سلام تلویزیون سامسونگ خریدم وقت نصب توسط نماینده شرکت متوجه شکستگی پنل شدم ۱۰ روزه هر جایی بگید زنگ زدم کسی پاسخگو نیست چیکار بلید انجام بدم پای سام سرویسه یا نمایندگی
با سلام
درصورتي كه دستگاه توسط فروشگاه و به صورت پلمپ به منزل مشتري منتقل شده باشد و هنگام نصب آثار شكستگي مشاهده گردد دستگاه بايد توسط فروشگاه مربوطه براي مشتري تعويض گردد.
درصورتي كه دستگاه در محل فروشگاه به رويت مشتري رسيده باشد و برگه تحويل صحيح و سالم دستگاه از مشتري اخذ گرديده باشد اگر هنگام نصب شكسته باشد مسووليت با شخص مشتري محترم
مي باشد.
Mostafa
۰۲:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
من یه کولر خریدم مارک الجی موقعه نصب دیدیم موتورش سوخته الان نمایندگی میگه شامل گارانتی نمیشه من باید چیکارکنم
جون تو نمایندگیهای فروش قیمت پایین تری تا بازار میده شرکت الجی مدیر فروشش اجازه میده هر برخوردی داشته باشه من از شعبه تهرانپارس خرید داشتم مدیر فروشش فوق العاده بی ادب و بد برخورد بود اگر نمیتونید درست برخورد کنید تو اون جایگاه نباشید
من خودم نصاب کولر بودم قضیه گرانتی اینجوریه که اول پول موتور اضافه از مشتری میگیرن بعداگه سوخت بیان مثلا تعویض کنن که ۹۹درصد زیر بار نمیرن یعنی سود نجومی.حالا این وسط دولت میگه برای حمایت از مصرف کننده اجازه نمیده جنس بدون گارانتی کسی وارد کنه وباید حتما شرکتهای خاصی وارد کنن و دوبرابر قیمت جنس بفروشن اما از اینجا به بعد دیگه دولت کار به شرکتا نداره وپیگیر تعهدات نیس
باطری داخلی گوشیم باد کرد بردمش پیش نمایندگی
بعد از دو ماه که قطعه توی انبارشون موجود نبود زنگ زدن میگن بیا یه گوشی دیگه بهت بدیم
گوشی ای که سخت افزاری از گوشی خودم پایین تره
جهت رسيدگي به شكايت شما لطفا شماره تماس اعلام فرماييد.
بنده یکدستگاه ظرفشویی سامسونگ 14 نفره W175 گارانتی دار خریدم ولی از همان روز اول که توسط نمایندگی مجاز سامسونگ که میخواستم نصب و راه اندازی بشه متأسفانه روشن نشد که نشد. اوین مسئله بیش از 7 ماه طول کشیده و بجایی نرسیدم دیگه دیوانه شدیم بت این وسیله چه کا کنیم.؟؟
چه طور خسارات وارده وضرر و زیان را مطالبه کنیم؟؟
با سپاس.
یک دستگاه اسپیلت ازنمایندگی چالوس امام رودمسعودعابدینی خریداری شد
که نماینده پشتیبان آن جناب خاکپور
اول یک نصاب فرستاد بنام آقای رحمانی که از عهده کاربرنیامد و کلی خسارت به دیوارمنزل واردکرد وگازکمپرسوررانیزخالی کرد بعدا معلوم شد نصاب نبوده سرویسکاربوده
دوباره یک نصاب بنام آقای مهرسادمستقیمی فرستادند وکمپرسورراتعویض کردند که بعدا زمدتی دوباره گاز کمپرسور خالی شد تاریخ خرداد98 بوده
یعنی اینقدر نص بش سخته
پس چرانمایندگی میدهید
هم از تهران وهم ازچالوس امام رود پیگیری کردیم به نتیجه ای نرسیدیم
چه کنیم
با سلام
ضمن پوزش از تاخير بوجود آمده به اطلاع مي رساند موضوع شما از سوي حوزه امور مشتريان سام سرويس در دست پيگيري است و در اسرع وقت خدمات مورد نظر ارائه مي گردد.
سام سرويس
توی صفحه سایه افتاده بود بردم نمایندگی گفت نرم افزاری درست میشه بعد از گذشت یکهفته بدون هیچ تغییر با همون وضعیت گوشیم رو گرفتم 400 هزار تومان هم از من پول گرفته خدایی درست نیست
درصورتي كه دستگاه توسط فروشگاه و به صورت پلمپ به منزل مشتري منتقل شده باشد و هنگام نصب آثار شكستگي مشاهده گردد دستگاه بايد توسط فروشگاه مربوطه براي مشتري تعويض گردد.
درصورتي كه دستگاه در محل فروشگاه به رويت مشتري رسيده باشد و برگه تحويل صحيح و سالم دستگاه از مشتري اخذ گرديده باشد اگر هنگام نصب شكسته باشد مسووليت با شخص مشتري محترم
مي باشد.