یخچال فریز بکو خریدم زمان تعویض دستگیره درب از طرف نصاب گارانتی کنار ستونش ترک خورده وهمچنین ابریز یخچال از اولش خراب بوده و کارشناس گار انتی هم تایید کرده بود . بعد از گذشت ۵ ماه و با فرستادن ۳ کارشناس در موقیعت و زمان خاص و تایید آنها هنوز موفق به تعویض نشدم هیچ با بی اعتنایی شانه خالی میکنن وامروز فردا می کنن .
شرکت گارانتی : بهسان
سلام
من اجاق گاز رومیزی جدید اخوان خریدم و یعد از یکی دوماه استفادا رنک فلز وسط شعله قرمز شده زنگ زدم گارانتی پس از چند بار تماس مسولش میگه توقع چی داری جنس ایرانی خریدی باید بوش الملن میخریدی و.....
بعد چند دفعه تماس یک ماهه که کذشته هیچ خبری از گارانتی نشد
کیفیت اخوان مثل قبل نیست گارانتی هم که پاسخگو نیست!
سلام من یه اجاق گاز سینجر خریدم برای نصب یه هفته طول کشید آومدن نصب کنن فردای نصب فر و فن اجاق گاز از کار افتاد هر چقدر زنگ میزنم کسی جواب نمیده حالا من موندم با یه اجاق گاز خراب من این اجاق رو با قسط خریدم مسیولین این شرکت رو به خدا وا گذار میکنم
این همه میگن ایرانی بخر اینم ایرانی یخچال نو ایراد داره نماینده اومده برا نصب قسمت ابریز دستگاه ( اب سرد کن ) که به صورت دستی هست چکه میکنه الان یک هفتس قراره شرکت هیمالیا یکیو بفرسته درستش کنه هر روز هم زنگ میزنم ولی رسیدگی نمیکنن فقط حرف رضایت مشتری کیلوی چند
من ساکن آبادان هستم ،،مدت یکماهه کولر دوتکه تراست با خرابی کمپرسور مواجه ونیاز به تعویض دارد هرچه بانمایندگی تماس میگیرم بابهانه های مختلف از مراجعه سر باز میزنند
شماره تماس واحد رسیدگی به شکایات شرکت تراست رو میخوام
سلام
من تماس داشتم با نمایندگی باکنشت جهت مشکل ماشین لباسشویی آمدن گفتند سیم کشی مشکل داره باید باز بشه ببرن درست کنن که انجام شد نزدیک 2 ماهه که درست که اسیرمون کردن هی رفتن و آمدن میگن تایمرش مشکل داره و قطعش هم گیر نمیاد حالا همون کار قبلیش هم انجام نمیده
600 هزار تومان هم گرفتند دستگام که درست نشده هیچ رفتار و برخوردشون بی ادبانه و توهین آمیزه
چطوری پیگیر بشم ببینم واقعا نمایندگی هستند یا خیر؟؟ و به کجا شکایت کنم؟؟
برای جهیزیه دخترم یخچال سینجر گرفتم . بعد از سه ماه زنگ زدیم امدن وگفتیم فریز خوب یخ نمیبنده و برفک میزنه . سروس کار گفت ما کاری نمتوانیم کاری بکنیم این مشگل همه یخچال هاست ، درست یخچال خراب بدن و هیچ کاری نکنند .
سلام ببخشید من یخچال فربزر دوقلو هیمالیا خریذم سه روز پس از نصب فریزر ترک خورد از داخل هر چی تماس میگیرم یا جواب نمیدن یا اگه جواب هم بدن فقط میگن رسیذگی میکنیم و خبری نیست هنوز در صورتی ک سی مااه گارانتی داره الانم ک چند روزه از یخسازش یونولیت میریزه تو لیوان یخ
سلام وقت بخیر سه ماه شرکت تپسی سهمیه بنزینمو نصف کمتر واریز میکنیم تروبخدا جان عزیزانتون یه راهی بذارید جلوی پای من چیکارکنم میرم شرکت هیچ کس جواب نمیده خواهش میکنم پیگیرباشید ممنون مرسی
سلام 1399/5/16تلویزیون تی سی ال با گارانتی مادیران خریدم ازهمون روز اول خراب گارانتی تعویض تا دوهفته اول ولی افسوس الان سه هفته است نمایندگی تلویزیون برای گارانتی برده رضایت مشتری تماس گرفتم. تشکیل پرونده هم داده هر روز میگن امروز تا آخر وقت جواب میدیم ولی الان سه هفته شده خبری نیست واقعا
امروز تماس گرفتم میگم اگه جواب تا پایان وقت امروز ندین شکایت میکنم میگه باشه واقعا یعنی کسی نیست نظارت بکنه
یه تلویزیون سامسونگ خریدم و الان خراب شده و نمایندگی قطعه مورد نظر رو نداره که تعمیر کنه ، و هیچ راهکاری هم ندارم ، تو بازار هم قطعه ش نیست. در حالی که نمی خوام از گارانتی هم استفاده کنم و میخوام پول قطعه و تعمیر رو پرداخت کنم ولی شرکت گارانتی میگه اون قطعه رو نداریم و عملا تلویزیون من بلا استفاده شده. چی کار می تونم بکنم ؟
من هم همین مشکل رو داشتم ، متاسفانه تنها راه اینه که تلویزیون رو به یه تعمیرکار بفروشی و خودت پول بزاری روش و یه تلویزیون نو بخری.
آرسام
۰۹:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام حدود ۶ماهه که یخچال فریزر ۳درب اسنوا خریدم نشتی آب داره و گارانتی هم داره ولی کسی جواب گو نیست ومیگن که شامل گارانتی نمیشه در صورتی که از داخل مشکل داره و به خود شرکت مربوط میشه
شرکت گارانتی : بهسان
من اجاق گاز رومیزی جدید اخوان خریدم و یعد از یکی دوماه استفادا رنک فلز وسط شعله قرمز شده زنگ زدم گارانتی پس از چند بار تماس مسولش میگه توقع چی داری جنس ایرانی خریدی باید بوش الملن میخریدی و.....
بعد چند دفعه تماس یک ماهه که کذشته هیچ خبری از گارانتی نشد
کیفیت اخوان مثل قبل نیست گارانتی هم که پاسخگو نیست!
شماره تماس واحد رسیدگی به شکایات شرکت تراست رو میخوام
من تماس داشتم با نمایندگی باکنشت جهت مشکل ماشین لباسشویی آمدن گفتند سیم کشی مشکل داره باید باز بشه ببرن درست کنن که انجام شد نزدیک 2 ماهه که درست که اسیرمون کردن هی رفتن و آمدن میگن تایمرش مشکل داره و قطعش هم گیر نمیاد حالا همون کار قبلیش هم انجام نمیده
600 هزار تومان هم گرفتند دستگام که درست نشده هیچ رفتار و برخوردشون بی ادبانه و توهین آمیزه
چطوری پیگیر بشم ببینم واقعا نمایندگی هستند یا خیر؟؟ و به کجا شکایت کنم؟؟
امروز تماس گرفتم میگم اگه جواب تا پایان وقت امروز ندین شکایت میکنم میگه باشه واقعا یعنی کسی نیست نظارت بکنه