سلام چند سال پیش اجاق گاز فردار سینجر گرفتم فر دچار اتش سوزی شد شانس اوردیم منفجر نشد وسرویس کار نمایندش امد ترموکوبلش عوض کرد واز ان زمان فرش کار نمیکنه یکسره باید ولمش بگیری روشن بمونه اصلا وابدا سینجر نخرین باید کارخانه فر عوض میکرد کلا نشتی گاز داره
باسلام ضروی است محترمانه از شرکت رسمی ودرج شده درضمانت نامه تقاضای رفع عیب نمایید در صورت عدم پاسخگویی بدون فوت وقت به سازمان تعزیرات حکومتی محل سکونت خود مراجعه وشکایت کنید البته فاکتور رسمی حتما داشته باشید از فروشنده ودر هر صورت از طریق مجامع قانونی اقدام کنید حتما نتیجه خواهید گرفت بجای اعصاب خوردی خود تان اقدام قانونی نماید تا عبرت بقیه شود،شاد باشید.
سلام ، من یک تلویزیون ال جی ۴۹ خریدم ، بعد اتمام گارانتی ، با شرکت تماس گرفت و گفتن که با پرداخت هزینه تلوزیون رو گارانتی میکنن ، من هزینه تلوزیون رو گارانتی کردم و در ماه آخر گارانتی ، قسمت بالای صفحه تلویزیون تیره شد با شرکت تماس گرفتم و مشکل رو مطرح کردم و آنها با راهنمایی تلفنی با استفاده از تنظیمات دستگاه مشکل تلویزیون به ظاهر حل شد اما چند روز بعد دوباره قسمت بالای تلویزیون تیره شد که بعد تماس با شرکت و طی مراحل قبلی بر طرف شد بعد از تماس با شرکت و در خواست گارانتی مجدد و مراجعه مسئول محترم جهت تست و گارانتی ، متوجه خرابی لامپ ال ای دی شد که نیاز به تعویض دارد ، در صورتی که حالا گارانتی به اتمام رسیده ، با چندین بار تماس با شرکت هیچ کس مسئولیت را بر عهده میگیره ،
دقیقا.من ظرفشویی دوو خریدم.نمک شور شکسته بود.شاران سرویس اومد نصب کنه گفت دو میلیون هزینه تعمیره.در صورتی که شرکت های دیگه این مسائل جز گارانتی محسوب میشه.اولش هم سریع یه دستگاه تصفیه فروخت گفت بدون این گارانتی نمیکنم.هزینه ایاب ذهاب هم گرفت .آخر سر هم نه نصب شد و نه گارانتی کرد
حسن
۱۳:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من هم یخچال ساید دوو خریدم . خدمات پس از فروششون فقط محدود میش به چند اپراتور در شماره 1699 ، که فقط به صورت سرکاری پاسخ شما را می دهند و میگن با شما تماس می گیرند . موتور یخچال بعد از یک سال استفاده سوخته و برای تعمیرش مرتب سرکار میزارن ، با اینکه گارانتی 124 ماهه داره موتورش ولی نمایندگیشون بلافاصله بعد از تماس برای بازدید با دریافت هزینه و همینطور انتقال به تعمیرگاه اونم با دریافت هزینه مجدد اقدام کردند ولی از اون به بعدش دیگه فقط پاسخ های سرکاری و الکی .
بیزار شدم از محصولات آشغال دوو . مطلقا نخرید
علی قربانی
۱۵:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ما یکسال است که یخچال صنام گرفتیم از همون روز اول لاستیک دور در یخچال خراب شده نمایندگی کرج هم فوقالعاده بیخیال و بی تربیت هستن و به مشتریان توهین می کنن جناب مدیر نمایندگی کرج لطفا به شکایت ما رسیدگی کنید ممنون
سلام ،ما یکسال پیش یه یخچال هیمالیا مدل کمبی۸۵۰ خریدیم ۳۰ ماه گارانتی داره ولی کمتر از یکسال لاستیک دور در قسمت فریزر ترک برداشت و هرچی با نمایندگی و شرکت هیمالیا تماس گرفتیم گفتن شامل گارانتی نمیشه.مهندس فنی شرکت گفت لاستیک که همینجوری ترک بر نمیداره هرچی گفتم خودش ترک برداشته قبول نکرد تو رو خدا اجناس با کیفیت بخرید گول تبلیغات رو نخورید از افرادی که محصول رو خریدن پرس و جو کنید ...
من یه فرتو کار خریدم متاسفانه خراب بود و قابل تعنیر نبود شرکت گاز رو برد برای تعمیر داخل شرکت و الان بعد از دوناه، نه گاز رو میدن نه جواب مارو، میگن میخواهید به هرکجه می خواهید شرکت کنید، حالا ما باید به کجا شکایت ببریم
یخچال آیسان گرفتمبه حدی بی کیفیته که من ازاحظه نصب تابه الان که دوسال ونیمه باهاش درگیرم ونمایندش هزاربار اومد رفت هر لحظه برای یه قطعه می اومد هنوزم که هنوزه سه سال از خریدش میگذره بدنه یخچال از داخل ترکیده کسی هم جواب گونیست
من ی بخاری ابسال خریدم بدانه دووکش از روز اول ایراد داشت از جای که خریدم گفتم که ایراد دار تعویض کنید گفتن امدن وتعمیر زی شدو رفتن دوباره همون جور شده واقعا کیفیت کالای ایرانی بدرد نمیخوره وهیچ کسی هیچ مسولاتی بابتش نداره .این خرید کالای ایرانی فقز اشعال تولید میشه ماکه راضی نیستیم متاسفم برای این دولت
یخچال فریز خریدم مارک سینجر تعمیر کار فرستادن بعد یک هفته موتور سوخت پشت فریزر رو باز کردیم دیدیم فن رو گذاشته یه گوشه الانم که میخوایم یکی رو بفرستن ببینیم چشه میگن نمیفرستیم خدا ازتون نگذره نمی تونید تولبد نکنید چندتا تعمیر کار اوردم هیچکدوم نفهمیدن چشه باید فریزر رو ببرم جلو کارخانه سینجر اتیش بزنم شاید یکی اومد فهمید چطوره هست
واقعا محصولاتتون از نظر کیفیت افتضاح آخه چرا باید اینقدر باید یک یخچال اینقدر بی کیفیت باش که هر یک سال چندین بار تعمیر بش بخدا انصاف نیست این همه پول بدیم اما محصول بی کیفیت خریداری کرده باشیم شما که میگین از محصولات ایرانی حمایت کنیم کیفیتشو حداقل خوب کنید که هر دقیقه مردم خودشون رو نفرین نکنن فوش ندن که چرا جنس خارجی نخریدن واقعا من که به شخصه خودمو روزی صدبار سراین یخچال فوش میدم که چرا خریدیمش جنس خارجی خریده بودیم بیشتر عمرمیکرد ازسال اول برای تعمیر نمی آمدن همش بردش خراب میش و توش پر برفک توروخدا رسیدگی کنید الان دوباره یخچال ما خراب شده چرا کسی رسیدگی نمیکن به این مشکلات
ده روز پیش یک دستگاه ساید دوو خریدم روی دستگیره خط و خش فراوانی داره هرچی زنگ میزنم شرکت و خدمات پس از فروش اهمیت نمیده و میگن جزو گارانتی نیست و باید یک و نیم میلیون پرداخت کنی تا تعویض بشه. جالب اینجا چهل و شش میلیون خریداری کردم. من واقعا باید به کجا مراجعه کنم. هنگام خرید فروشگاه گفت کارگر میاد و میزاره سرجاش. حالا که مدعی شدیم بخاطر دستگیره یخچال. شرکت میگه نباید از کارتون خارج میکردی. شرکت به این بزرگی ی کارشناس پیدا نمیشه بیاد کارشناسی کنه برای تشخیص اینکه چگونه دستگیره مشکل پیدا کرده. متاسفانه بعداز دریافت پول دیگر اعتنایی نمیکنن.
۱۲۰۰۰۰۰تومان زیاد گرفتن الانم که ما فهمیدیم پولوواریز نمیکنن
واسمون
بیزار شدم از محصولات آشغال دوو . مطلقا نخرید