سلام یخچال دیپوینت مدل باس گرفتم موتورش صدا میخوره یخ سازش هم کار نمی کنه دومرتبه تعمیرکار اومده نتونسته تعمیر کنه وفعلا هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن لطفا کالای ایرانی اشغال نگیرن
3ماه یه یخچال دیپوینت مدل مکس خریدیم یک ماه ونیم کلا خاموشه و خرابه کاربرد کمد داره چند بار نمایندگی اومده بازهم خرابه و درست نشده.حیف 30 تومن پول که حروم این برند کردیم آخه جنس نو تعمیر بشه چندسال کارمیکنه اصلا نخرید.
یخچال مدل مکس دیپوینت خریدم از روز اول خرابه به نمایندگی هم زنگ میزنم میگه باشه تعمیرکار میفرستم الان یک ماه هیج خبری نیست .اشتباه کردم جنس بانه ایی نخریدم.نخرید لوازم ایرانی
حدود ۲ ماه پیش یه هود اشپزخانه خریدم.نصاب اومد نصب کرد برگه گارانتی رو هم داد.ما شاید به تعدا د انگشتای دست این هود رو روشن کردیم.۹ فروردین رفتیم بیرون امدیم خونه دیدیم خونه اتیش گرفته تمام سرمایم سوخت .گزارش اتش نشانی مشکل رو از هود اعلام کرده .الان میشه از شرکت گارانتی شکایت کرد؟
حدودا ۹ماه پیش یه ایفون ۱۲پرو مکس گرفتم گارانتی شرکتی بود اما چند هفته پیش گوشی یهو خاموش شد و روشن نشد الان هیچکس جوابگو نیست شرکت همش منو میدوبونه
چطور باید ازش شکایت کنم ؟؟؟
سلام من حدود ۳۰ ماه پیش تلویزیون ایکس ویژه خریدم بعد یک سال بعضی وقتها خط روی تصویر می آمد یا تصویر یهویی قط میشد بعد وصل میشد تا اینکه یک ماه پیش کلا تصویر سیاه شد ب نمایندگی مراجعه کردم گفتند لامپ LED سوخته و گارانتی هم ۲ ماه پیش تمام شده بعد ۳ روز و اخذ مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تلویزیون تحویل من شد در حال حاضر تصویر بصورت شطرنجی میباشد و نمایندگی هیچ مسئولیت در قبال ایراد تلویزیون قبول نمیکند
من هفته پیش رفتم شرکت عمران تل خیابان نجات الهی ولی متاسفانه موبایلی که یکسال پیش خرید کردم وهشت ماه گارانتی داشت به گفت موبایل شما ایراد نداره که آخرش هم جالب بود میگه برو فلش کن من از سمت غرب تهران به شرق تهران رفتم جواب سربالا شنیدم وار چند موبایل فروش علاالدین وپاساژ چارسو پرسیدم گفتن اگه خودت درستی کنی شرکت قبول نمیکنه
ما از فروشگاه عصر جدید در امین حضور ماشین ظرفشویی خریداری کردیم و بابت گارانتی هزینه اضافی پرداخت کردیم آنهم به اعتماد حرف آقای شرفی فروشنده اما بعد از گذشت یک ماه لکه های زنگ درون دستگاه ایجاد شد که بعد از بررسی ها مشخص شد نصاب که از طرف نمایندگی فرستاده شده بود از مایع جرمگیر تاریخ گذشته استفاده کرده اما حالا نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستند و فقط از ما خواسته اند در سامانه شکایت خود را ثبت کنیم چون میدونن نتیجه ای نداره در حالیکه برادرم هم این دستگاه رو از بانه خریداری کرده و به طی این دو سال هیچ مشکلی نداشته،به هیچ عنوان فریب گارانتی در ایران رو نخورید
سلام
حدود يكماه پيش يكدستگاه بخارشوي دلونگي رو براي تعمير به نمايندگي مركزي دلونگي در خيابان پيروزي فرستادم، بعد از گذشت يكهفته دستگاه تعمير شده به منزل ارسال و مبلغي هم بعنوان دستمزد دريافت كردن، هنگام باز كردن دستگاه متوجه شدم اين دستگاه كلاً با يك دستگاه مشابه با ظاهري كهنه عوض شده، الان بعد از گذشت سه هفته مدير مجموعه آقاي يكتا ميگن دستگاه رو به شركت ارسال كنيد ما متوجه شديم فقط قاب كناري دستگاه با مشتري ديگه عوض شده، در صورتيكه كل دستگاه از ديد ما عوض شده. من تقاضاي خسارت و درخواست يكدستگاه نو شدم، لطفاً راهنمايي بفرماييد
از سام سرویس و سامسونگ دیگه باید ترسید.
لباسشویی اینورتر بردش ایراد پیدا کرد بعد از یک ماه عراقی با مبلغ دو میلیون تومان تعمیر شد بعد چهار ماه دوباره خراب شد.با تماس به سام سرویس فقط درخواست تعمیر ثبت کردند گفتند به نمایندگی بگید اونجام گفتن به سرویس کار بگید سرویس کارهم فقط دنبال گرفتن مزد خودش بود و گفت اون کلا خاموش نبوده برد الان چون کلا خاموش شده یک ایراد دیگه است.الانم متاسفانه تو نظرات با نام سام سرویس نوشتن شش ماه گارانتی میکنند تعمیرات رو کلا همچین چیزی نیست .
خلاصه لباسشویی که الان ۱۷ ملیون قیمتش هست رادو ملیون تومان به یک تعمیرکار فروختم.تا از این وبلاگ گردن و آینه دق خلاص شم.
مشتری گرانقدر
تمامی خدمات تعمیرات سام سرویس به مدت 6 ماه گارانتی دارد.لذ اگر در این مدت همان ایراد تکرار گردد خدمات ارائه شده رایگان می باشد.
خسروشاد
۰۸:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یک تلویزیون ال چی ۶۵اینچ اُلد با قیمت بسیار گران و ضمانت گلدیران خریداری کردم یک سال نشده رنگ تصویر قاطی میکنه کارشناس اومده میگه باید صفحه ال سی دی کلا تعویض بشه حدودا ۳۵میلیون هزینه داره .اصلا به گارانتی هااعتماد نکنید همه کلاهبرداری هست .واین که افتضاح ترین تلویزیون ال جی هست که دستگاههای به درد نخور خودش رو با قیمت سرسام آور میفروشه وبعد از یک سال خراب میشه و این وسط مردم عادی متضرر خواهند بود شرکت ضمانت کننده گلدیران هم مسئولیت قبول نمیکنه ومی گوید تحریم هستیم و قطعات نداریم.واقعا جای تاسفه
باتبلیغات جورباجور میفروشن ازکارخونه خراب درمیاد.....
چطور باید ازش شکایت کنم ؟؟؟
حدود يكماه پيش يكدستگاه بخارشوي دلونگي رو براي تعمير به نمايندگي مركزي دلونگي در خيابان پيروزي فرستادم، بعد از گذشت يكهفته دستگاه تعمير شده به منزل ارسال و مبلغي هم بعنوان دستمزد دريافت كردن، هنگام باز كردن دستگاه متوجه شدم اين دستگاه كلاً با يك دستگاه مشابه با ظاهري كهنه عوض شده، الان بعد از گذشت سه هفته مدير مجموعه آقاي يكتا ميگن دستگاه رو به شركت ارسال كنيد ما متوجه شديم فقط قاب كناري دستگاه با مشتري ديگه عوض شده، در صورتيكه كل دستگاه از ديد ما عوض شده. من تقاضاي خسارت و درخواست يكدستگاه نو شدم، لطفاً راهنمايي بفرماييد
لباسشویی اینورتر بردش ایراد پیدا کرد بعد از یک ماه عراقی با مبلغ دو میلیون تومان تعمیر شد بعد چهار ماه دوباره خراب شد.با تماس به سام سرویس فقط درخواست تعمیر ثبت کردند گفتند به نمایندگی بگید اونجام گفتن به سرویس کار بگید سرویس کارهم فقط دنبال گرفتن مزد خودش بود و گفت اون کلا خاموش نبوده برد الان چون کلا خاموش شده یک ایراد دیگه است.الانم متاسفانه تو نظرات با نام سام سرویس نوشتن شش ماه گارانتی میکنند تعمیرات رو کلا همچین چیزی نیست .
خلاصه لباسشویی که الان ۱۷ ملیون قیمتش هست رادو ملیون تومان به یک تعمیرکار فروختم.تا از این وبلاگ گردن و آینه دق خلاص شم.
تمامی خدمات تعمیرات سام سرویس به مدت 6 ماه گارانتی دارد.لذ اگر در این مدت همان ایراد تکرار گردد خدمات ارائه شده رایگان می باشد.