موس بی سیم A4tech کمتر از یک ساله خریدم برای بار اول که باطریش تمام شد فرستادیم گارانتی شرکت درستش کرد حالا که دوباره باز همان عیب قبلی براش پیش اومده فرستادیم گارانتی شرکت میگه چون شماره گارانتی که کف موس هست کم رنگ و ناخوانا هست انجام نمیدیم کلی هم توهین کردن که از کجا معلوم جعبه موس مال همین موس باشه اگر شرکت A4tech واقعا کارش درسته چرا شماره گارانتی زیر موس چسبانده حداقل داخل محفظه باطری میچسبوند نه زیر موس که با کارکردن و تماس با موس پد پاک بشه این شرکت داره از زیر مسئولیت شانه خالی میکنه علاوه بر این علت مشکل موس رو هم بهشون یاد دادم بجای تشکر چنین رفتاری کردند اینها برای موس حرفه نیومدن یک چراغ هشدار تعبیه کنند تا مشتری به محض ضعیف شدت باطری متوجه شه و باطری رو عوض کنه تا چنین ایرادی پیش نیاد. موس مذکور با خالی شدن باطری ایراد پیدا میکنه و حتما باید تعمیر بشه این موس کاملا آشغال هست و جز ضرر هیچ سودی به مشتری نمیرسونه شرکت گارانتی اش فقط تهران، خیابان ولی عصر(عج)، خیابان دمشق، پلاک ۲۴ طبقه سوم هست. ما شهرستانی ها هم برای ارسال یک موس حدود ۷۰۰۰۰ تومان باید هر بار هزینه پست بدیم. لطفا موضوع رو بررسی نمایید تا شرکت چنین تخلفی مرتکب نشه و جنس بی کیفیت رو تحویل مشتری نده
شرکت الکتروسان یخچال دوقلو خریدیم یک سال هنوز نشده ده جاش کندن تعمیر کردن تو یکسال یخچال اوراق شد هنوزم مشکل داره پشتیبان های بسیار بی ادب دارند از طرفی دَر یخچال اشتباه آوردن با کلی زدگی و خرابی
با سلام
یک دستگاه فریزر ایستاده با برند سایدون در تیر ماه خریداری کردم اکنون بعد چند ماه برای راه اندازی و اجرای گارانتی هیچ اقدامی انجام نمیدهند و هر چه تماس میگیریم و فروشگاه میرویم پاسخگو نیستند
آدرس پیروزی روبروی ششم نیرو هوایی پلاک ۴۲
شماره تماس ۷۷۱۶۳۵۴۱
واقعا بدرد نخوره تلویزیون مال شرکت گلدیران جی پلاس واقعا باید شاش.... روش ۲ سال خریدم ۳ بار پنل عوض کردم واقعا نخرید به قرآن به درد نمیخوره وقتی هم خراب میشه زنگ میزنی شرکت ۱ هفته بعد میاد
باسلام ودرود لطفا وخواهشا ازشرکت دوو اصلا خرید نکنید کلاهبردار به تمام معنا یخچال ساید گرفتم دست دوم ،موتور صدای تراکتور میده ،پر خط وخش شرکتم اصلا جوابگو نیست پولمو ریختم توسط آشغال ۱۶۹۹هم چندتا عروسک استخدام کرده که بازبون بازی مردم روسرگرم کنند وسرکار بزارند خدالعنتشون کنه
من یک مینی کاش خریدم ۵ملیون یک ماه پیش به اسم AEC بهم گفتن موتورش آلمانی ولی دوبار استفاده دیگه کار نکرد درحالی کهدگارانتی ۲سال ۲ماه دار ولی وقتی تماس میگیرم هیچ توجی نمیکنن وبدرفتاری که میخواستی نخری
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
سلام، من تاریخ 20/05/1402 یک دستگاه یخچال و فریزر دیپوینت از سرای ایرانی قم خردیم که 29/05/1402 توسط نصاب نصب شد و بلافاصله نصاب متوجه برق گرفتگی شدید دو دستگاه و همچنین خرابی قطعه الکترونیکی فریزر شدند از 29 ام تا الان مدام با شرکت دیپوینت و سرای ایرانی تماس میگیرم ولی متأسفانه هیچکدام مسئولیت قبول نمیکنن. خانم حبیبی قسمت خدمات پس از فروش دیپوینت به راحتی میگن کف آشپزخونه موکت بنداز و موقع استفاده از یخچال دستکش استفاده کن . متاسفانه همینقدر منطقی و مسئولیت پذیر
سلام تلوزیون جی پلاس GTV-50LU22S. CHCOO دو سال پنج ماه هست خریدیم پنلش سوخته یه سال ما باهاش بیشر کار نکردیم فقد از هفت شب تا دوازده شب روشن بوده حالا میگن 14 میلیون هزینه تعمیرش هست واقعا انصاف است یعنی بیش تر از دوسال وسایلشون کار نمیکنه خدا ازشون نگذره با این وضع گرونی اینم قوز بالا قوز شده
یک دستگاه فریزر ایستاده با برند سایدون در تیر ماه خریداری کردم اکنون بعد چند ماه برای راه اندازی و اجرای گارانتی هیچ اقدامی انجام نمیدهند و هر چه تماس میگیریم و فروشگاه میرویم پاسخگو نیستند
آدرس پیروزی روبروی ششم نیرو هوایی پلاک ۴۲
شماره تماس ۷۷۱۶۳۵۴۱
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
آبازداخلیخچال بیرون می ریزد ویاعرور میدهدبرای ۵بارهستکه۳بارنمایندگیآمدبرایتعمیرو۲مرتبهبندهبوردمتعمیروشرکتزیربارتعویضمحصولخودنمیرودودراینچندوقتکلیهزینهایابذهابوکارشناسدادهام