سلام دوستان سمت لوازم خانگی پاک شما اصلا نرید گارانتی الکی هست یک ورق به عنوان گارانتی الکی تو کالا بی مصرف میذارن بعد تایید می کنند گارانتی باید بیاد نصب کنه گارانتی هم میاد یه پول حسابی میگره بعد هر قطعه که خرابه زنگ میزنی میگن شامل گارانتی نمیشه الان لباسشویی ویخچال پاک شما خریدم 40ملیون پولدادم کارگرم ازکجابیارم درست کنم
يخچال و فريزر سينجر خريداري كردم از زمان تحويل خراب بوده تا الان كارشناسهايي رو هم كه فرستادن وارد نبودن من تمام قطعات رو عوض كردم طي 2 سال باز درست نشده در نهايت كارشناس ميگ فقط برد مونده تا تعويض بشه يك مليون تومن هزينه داره تعويض كنيم شايد درست بشه به نظر شما غلط كردم كافي نيست 09120546925
سلام ب نظر من اصلا یخچال فریزر هیمالیا دو قلو نخرید چون خدمات پس از فروش فقد آدما علاف میکنن ما زنگ زدیم ب خدمات گفتن باهاتون تماس می گیریم ولی تماس نگرفت چن د ساعت هم مارا علاف کردن تا جواب بدن
من دو تا جارو برقی گرفتم از شرکت تکنو دو تا مشکل داره تو این یک سال یکی در میان گارانتی هست حاضر نیستن درستش کنن من چیکار باید کنم کجا باید پیگیری کنم دیگه عاجز شدم
اسنوا دیگه شورشو درآورده کالا رو که ۱۰ ماه دیگه میده بعدشم که وقتی تحویل میدن یه آشغال میدن آخه خدا ازتون نگذره این از کالاتون اون از این تحویل دادنشون خدا لعنت کنه باعثو بانیشونو
اگه تو زنجان هستید محصولات هیمالیا مخصوصا یخچال هیمالیا نگیرید کیفیت آشغال ،نماینگی واسه تعمیرات فقط یه شماره میگیری اونم اصلا جواب نمیدن ،دوباره باید بری یه مارک دیگه خرید کنی ،یه بار خرید کنید محصولات خارجی بخرید حداقل ده سال کار میکنن
سلام چرا این شرکت اخوان به گارانتی خود بی توجه به جوون بی تجربه رو میفرستن برا نصب و ضمانت و گارانتی بعد هم به دلایلی بهونه میارن و گارانتی نمیکنن حیف پول که آدم هزینه میکنه برا محصولات اینا.ولی متاسفانه کسی هم نیست پس گیری کنه مشکلات ما رو فقط فکر جیب خودشون هستن
با سلام یک سال و نیمه یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل دلتاخریدم کاش نمیخریدم از زمانی که خریدم هر دو ماه یکبار از نمایندگی باید بیاد برای سرویس فریزر چونکه فریزر ضد برفک یخ میزنه و در حدی که کشو بیرون نمیاد و طبقه ها یخ میبنده سرویس کار ها که اصلا نمیفهمن مشکل چیه هی میان پشت فریزر رو در میارن یخ هارو در میارن ومیرن جنس دسته ها آنقدر بده که از جاهایی که پرسکارخونه است شکسته و.....
سلام یخچال فریزرکلورخریدم ازلحاظ خدمات پس ازفروش خیلی شرکت ذلیلیه ،نصاب اومده برای نصب درخواست هزینه ی اضافه کرده ومبلغی روگرفته ،حالافکرکنیدمشکلی پیش بیاد آیااین شرکت که برای نصب محصولاتش پول میگیره ،میادخدمات پس ازفروش مناسب بده ،لطفامردم عزیز،دقیق خریدکنید ازبرندی خریدکنیدکه مسولیت پذیرباشه ،
با سلام دوسال پیش سال ۹۸ من یه کامپیوتر خریدم چند روز پیش کارت گرافیک خراب شده و۳ سال گارانتی داشته وقتی که به فروشنده وشرکت گارانتی مراجعه کردم متوجه شدیم که کارت گرافیک را اون زمان در حالی که یکسال از زمان گارانتی میگذشته به من فروختن حالا با جمع اون یکسال گارانتی تمومه وفروشنده میگه کاغذ خرید را به شرکت گارانتی نشون بده هنوز به یکسال گارانتی داره وشرکت گارنتی هم قبول نمیکنه میگه طبق کارت گارانتی ،گارانتی تمومه حالا من نمیدونم چیکار کنم این وسط درس وتکلیف پسرم که رشته کامپیوتره مونده وباقیمت بالای کارت گرافیک هم توانایی تهیه مجدد ندارم
بهیچوجه یخچال فریزر امرسان نخرید کیفیت محصول صفر وبدترازاون خدمات پس از فروشه .متاسفانه من خریدم کم هم پول ندادم ۸ ماه کارکرد والان دقیقا۹ماهه که من یخچال ندارم ومساصل شدم و واقعانمیدونم چکارکنم هیچکس جوابگوی من نیست لطفانخریدچون پولتون رو دور ریختین
کمتراز ۲ ماه پیش لباسشویی دوو خریدم حدود۱۰ روز پیش ماشین صدهای بدی میداد و دیگه اب رو تخلیه نمیکنه وتا الان دوبار تعمیرکارشون اومده برای تعمیر ماشین ولی بازم مشکلش حل نشده و همچنان بعداز این همه تماس منتظر تعمیرکار هستیم که مجدد بیاد،واقعا اشتباه بزرگی از شرکت انتخاب سرویس لباسشویی دوو خریدن،دیگه نمیخوام این لباسشویی رو خیلی پشیمونم از خریدم،این همه پول بدی ۲ ماه هم کار نکنه و خدمات پس از فروشش هم که....
یه نکته هم یادم رفت بگم،بعداز شستشو تو لباسشویی تکه های خرد شده از یکی از قطعات لباسشویی که احتمالا بستهای دور دیگ هست روپیدا کردم ولی تعمیرکارهای خودشون هم نمیدونستن چیه و قبول نداشتن که قطعه ای از لباسشویی هست اما من مطمئنم که قطعه های خود لباسشویی بود
هم لباسشویی دوو هم خدمات پس از فروش دوو و هم سرویسکارهاشون روی هر چی افتضاح رو سفید کردن ، مردم لطفا به هیچ وجه لباسشویی دوو نخرید پولتون رو دور بریزید ولی لباسشویی دوو نخرید که کلی هم خسارت به وقت و اعصابتون وارد بشه
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام یخچال استیل هاوس خریدم روز نصب نمایندگی گفت که عدم سرمایش دارد هنوز هم بلا تکلیفم
سلام من گوشیA12 خریدم و کد فعالسازی آن مخدوش شده بعد من پنج روزه گوشیم قطع شده کلاس آنلاین نمیتونم شرکت کنم حالا هرچه ما به شرکت گارانتی تامین پیشرو هرچه تماس میگیرم کد برامون نمیفرستن جواب گوشی ما هم نمیدن باید من چکاری انجام بدم تا این آقایون بزرگواری که گوشی میفروشن کد رجیستر بهمون نمیدن ازشون بگیر کجا شکایت کنم خدا شاهده وام گرفتم قسطی خریدم تا به کلاسم آنلاین حضور پیدا کنم باتشکر
یک هفته پیش نمایندگی برای نصب تلوزیون tcl مراجعه کرد که تحت ضمانت شرکت مادیران هست ولی متاسفانه تلوزیونی که چهارده ملیون بابتش پول پرداخت کردیم شکسته بود. نماینده نصب گفت من فیلم پلمپ دستگاهو گرفتم براشون میفرستم ولی بعد از دو روز نمایندگی تماس گرفت گفت نصاب گزارش داده شما خودتون تلوزیون رو باز کردید و شکستید.با نصاب تماس گرفتم گفت نمایندگی بهم گفته مشتری خودش گفته جعبه رو باز کردم.خلاصه که این وسط ما موندیم و یه تلوزیون شکسته که کسی تحویلش نمیگیره
می تونین تو سایت فرابازار شکایت تون رو ثبت و پیگیری کنید.
علیرضا عبدالهی
۲۳:۰۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
سلام .تبریک به شرکت بابت فروش یخچال بی کیفیت و تسلیت به بنده بابت انتخاب یخچال دیپوینت مدل مکس.واقعا پشیمون شدم ای کاش هیچ وقت نمیخریدم .هیچ کسی پاسخگو نیست .خواهشا تو دام این شرکت نیوفتید .نمایندگی شهرستان کرج اصلا پاسخگو نیست.الان ۶ ماه یخچال من خرابه حتی یبار جواب تلفن نمیده.پیام اصلا پاسخگو نیست
سلام، محصول امرسان خریداری کردیم.
بعد از ۱۳ روز رسید دستمون
خودمون طبقات رو اوردیم بالا و جالبه راننده ازمون کرایه گرفت در صورتی که تبلیغ ارسال رایگان داشتند.
نصاب امدن نصب کردن ، دو روز بعد به مشکل خورد
نماینده اومد مشکلی که شامل گارانتی میشد رو گفت شامل نمیشه و از ما هزینه گرفت، با شرکت در میون گذاشتیم قرار شد عودت داده بشه که نشد هیچ ، کلی هم بهمون توهین شد، جالبه توی صفحه چت واتساب از طرف نماینده بهمون توهین شد و تمام چت ها بعد از توهینی که شد از طرف نماینده پاک شد . اسکرین شات از صفحه چت موجود هست.
در کل بی نهایت رسیدگی صفر.
واقعا آدم میمونه چی بگه، از ماست که بر ماست.
سلام .یه گوشی a32نو خرید کردم به تاریخ 1شهریور ۱۴۰۰
وازروز اول گوشی ریست میشد وبعدازچندروز این طرف واون طرف رفتن اخرگفتن ببر نمایندگی .بردم اونجا میگن سه هفته باید بمونه تامشکلش حل شه .واقعا باید پول گوشی نورابدی بعد گوشی معیوب باشه .دست اخرم بدوی دنبال گوشیت
سلام
۳ ماه پیش کولر ابی از شرکت لایف خریدیم و پمپ ابش خرابه و کار نمیده ، الانهر چقدر. نگ میزنم و حتی حضوری هم رفتم ، فقط دست به سر کردن و از سر خودشون باز کردن با اینکه یک سال گالانتی داره مثلا، توجیه هشون اینه که هوا داره خنک میشه و مشتری بیخیال میشه
بار اول بود ماشین لباسشوئی داخلی خریدم بعد از چند روز آب داخلش پر میشد نزدیک یک هفته تماس به واحد خدمات بعد از فروش میگیرم هنوز نیامده این آخرین باریست که جنس داخلی میخرم
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمام دوستان دو ماه پیش نسبت به خرید یک اجاق گاز شیشه یی از شرکت کن اقدام کردم و نصب خمتوسط نصاب شرکت انجام شد ولی بعد از یک ماه به طور ناگهانی و زمانی که اجاق خاموش هم بود شیشه اون پودر شد و به هزاران تیکه تبدیل شد از اون روز بارها با نمایندگی کن در تهران و همینطور شهر خودمون تماس گرفتم ولی دریغ از کوچکترین پیگیری من که قصد شکایت ازشون رو دارم باید به کجا مراجه منم ممنون میشم اگر دوستان راهنمایی کنند .
با سلام
دو هفته پیش پیغامی گذاشتم جهت مشکلم با خدمات پس از فروش سامسونگ ولی کسی تماس نگرفت و پیگیری نکرد بابت ماشین لباسشویی که ایراد داشت چندتا مورد هست که نیاز به پیگیری دارم مورد اول برخورد بد تکنسین که بسیار بدقولی کردن و بسیار بی ادب به نام آقای اسلامی نمایندگی که توضیحات طولانی هست و اینجا نمیشه مطرح کرد،مورد بعدی اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفتن علی الحساب یک میلیون هشتصد واریز کنم که واریز کردم بعد آر دو هفته تماس گرفتن مجدد ۹۰۰ تومن واریز کنم تسویه حساب کنم تا بیان قطعات رو نصب کنن من سوالم اینکه چرا باید قبل نصب و اطمینان از درست شدن دستگاه من تسویه کنم ؟ مورد بعدی اینکه شماره حسابی که به من دادن با شماره حسابی که علی الحساب براشون دوهفته پیش واریزی انجام دادم فرق داره یعنی دو تا شخص مختلف هستن اولی به نام آقای چراغی بود الان شماره حساب آقای حیدری رو فرستادن بعد که ازشون خواستم شماره کارت قبلی رو ارسال کنن به من پیغام دادن فرقی داره؟ و مورد بعدی اینکه چرا من هر سال باید باید برد ماشین لباسشویی هزینه کنم یعنی فقط به اندازه همون ۶ ماه گارانتی برام باید کار کنه ؟
سلام وقت بخیر من یک ماه نمیشه به گوشی a32 سامسونگ خرید بردم نمایندگی تو کرج م شهدا و الان دوهفته هست که دو بار برد گوشی عوض کردن ولی درست نمیشه بهشون میگم پس ضمانت نامه کارت طلایی و گارانتی که من دارم چرا طبق قوانین خودتون یه گوشی نو نمیدید یا باید گوشی سالم تحویل بدید همش میگن در دست تعمیر آخه مگه میشه یه گوشی دو هفته نزدیک به سه هفته تو نمایندگی سامسونگ باشه و درست نشه ازتون عاجزانه خواهش میکنم رسیدگی کنید به خدا پشیمون شدم از خرید این گوشی مبلغ ۵۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال هم خریداری کردم
باسلام خدمتشما مدت نه ماه پیش قصداز حمایت کالای ایرانی یک یخچال ۲۷ فوت امرسان خریداری نمودم از زمان نصب توسط نمایندگی مجاز امرسان دچار مشکل شدبعداز هشت بار مراجعه یخچال اتومات نمی کنه عدم توانایی سرمای مورد نیاز یخچال وفریزر برفک و یخ زدن عرق کردن یخچال وجمع شدن آب درکف یخچالوصدای نامناسب فن ....فعلا یخچال روشن نمیشود ودهها بار تماس با شرکت گارانتی هیچ جواب قانع کننده ای ندادند وبدون استفاده مانده
شرکت سامسونگ برای ماشین لباسشویی من برد آورده و نصب کرده و گفته بردخودتون سوخته و تعمیر نمیشه و گفته برد نو و آکبند آوردیم الان بعد از یکسال و نیم مجدد برد سوخته به موتور هم صدمه زده و تکنسین خودشون گفت که برد تعمیری هست تا فهمید ما نمیدونستیم ترسید و دیگه چیزی نگفت و مورد بعدی اینکه الان برای تعمیر ماشین لباسشویی گفتن باید علی الحساب پول بدید واقعا چرا باید قبل انجام تعمیرات پول پرداخت کنم اونم با سابقه بدی کهدارن بابت برد تعمیری که بهم دادن؟ و الان من چره اصلا باید بابت برد هزینه پرداخت کنم ؟ وقتی به دروغ برد تعمیری دادن و الان مجدد خراب شده ؟؟؟
مشتری گرانقدر. موضوع شما توسط واحد رسیدگی به شکایات مشتریان سریعا به طور ویژه بررسی می گردد.
جهت اطلاع جنابعالی طبق مقررات، قطعات تعویضی یا تعمیری 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین بردهای تعمیرشده و تعویضی از نظر کارکرد تفاوتی با هم ندارند.
با شما تماس خواهیم گرفت.
با تشکر
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۴۰۰
یه کولر آبی خریدیم بعداز یک ماه موتورش سوخت الان دو هفته هست که نمایندگی موتورش را برده و هیچ خبری نیست
نزدیک 2 سال است پکیج لورچ خریدم دو سال گارانتی داره! از یک سال پیش منبع انبساط پکیج خراب شده حداقل 5 بار نمایندگی برای درست کردنش نفر فرستاده هر بار میان 50هزارتومان ایاب و ذهاب میگیرن!!! آخرش یکهفته مانده گارانتی دستگاه تمام بشه میگن 750 هزار تومان بده منبع را عوض کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام سه ماه پیش یخچال ساید یونیواازنیشابورخریدم ازهمون اول یک قطعه ورودی اب از تصفیه به یخچال شکسته بود یک قطعه پلاستیکی که اصلا قیمت نداره اما شرکت گارانتی نمیفرسته میگه موجودی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایین چکارکنم
با سلام .حدود یک ماه پیش کولر آبی ایران شرق خریدم و نمایندگی خودشون هم نصب کرد و بعد از یکماه موتورش سوخت . نمایندگی گفت موتور نداریم و فرستاد از شرکت بیارن. تو این هوای گرم تیرماه ۱۰ روز شده هنوز خبری نیست و فقط میگن براتون میفرستم .اولا چه محصولیه که فقط یکماه کار کرد و ثانیا چجور نمایندگی یه موتور یدک نداره؟
حدودا یکسال پیش یخچال دوقلو سیلور خریدیم و تا بحال سه بار تعمیر کردیم ولی درست نشده و دوباره فریزر به مشکل خورده و شرکت هم کاری انجام نمیده.خلاصه اینکه اصلا از یخچال راضی نیستم
یک دستگاه اون توستر آزور خریدم، هنوز 4 ماه نشده فن از کار افتاده. متاسفانه با توجه به گارانتی یک ساله تعویض، به تعمیرگاه مجاز معرفی شده از شرکت آزور بردم اما گفتند فن نداریم و شرکتش هم نداره که بفرسته...آخه مگه مشه شرکتی که توستر سر هم میکنه و خط تولیدش فعاله، قطعه نداشته باشه...
اینم از تولید ایرانی...اول نظارت رو درست کنین بعدش دم از حمایت تولید ایرانی بزنین
سلام حدودا یک سال و نیمه یک یخچال گرفتم از روز اول اب داخل یخچال جمع میشد الان هم چراغ روشن نمیشه یخساز هم کار نمیکنه زنگ زدم نمایندگی اومده میگه نوسان برق داشته اگه شما جنس درجه سه نبندی رو وسیله بدی دست مردم چرا باید با یکی دو بار برق رفتن بسوزه الان نه اداره برق زیر بار میره نه نمایندگی فقط من که از تولید داخل حمایت کردم ضرر کردم
سلام من نزدیک شش ماهه یخچال دوقلو هیمالیا خریدم فریزرش مشکل داره چندبارم از من پول ایاب وذهاب گرفتن و مشکل فریزر حل نشده ...یه مشت جنس به دردنخور دست مردم میدن و بعدم پاسخگو نیستن
با سلام الان دوماهه از شرکت ایسان خزر یخجال خریدم خراب شده ن کارخانه اش ن نمایندگیش هیچ کودوم پاسخ درست حسابی نمیده الانم نمیدونم حرفمو به کی بگم نخرید ملت تکنوسان از شرکت ایسان خزر نخرید
با سلام
ده روزهست اومدن یخچال فریزر اسنوا نصب کردن یخچال نو از همان روز اول شروع کرد به تر تر کردن ،تعمیر کارشون اومده میگه فنش خرابه درخواست قطعه داده الان ده روزه قطعه ندارن بیارن عوض کنن بعدشم میگن حمایت از کالای ایرانی
از شرکت دوو به خاطر نداشتن کارسناس مجرب پاسخگو شکایت دارم تلویزیون دوو هوشمند ۴۳اینچ خریدم کانال های ذخیره شده روی دستگاه جا به جا میشوند بعضی اوقات کلا پاک میشوند باید از اول تنظیم کنیم برای همین با گروه انتخاب تماس گرفتم ولی فقط حرف میزنن عمل نمیکنن تو رو خدا دوو نخرید
با سلام
بنده یکدستگاه متاسفانه یخچال فریز سینور خریدم سه ماهه میان میرن نتونستن هنوز درستش کنن یه روز کمپرسورش خرابه یه روز قطعات الکترونیکیش مشکل داره خلاصه ما مستاصل موندیم هیچکس نیست رسیدگی کنه رفتم صنعت و معدن تشکیل پرونده دادم از کارو زندگی افتادم کامنت را گذاشتم که ببینید چطوری با درامدکارگری ما بازی می کنن
سلام. من تازه دارم جهاز میخرم. یخچال EuroStar
یورواستار خریدم.یک ماهه نیم نصب کردن.زیر جا میوه ایش اب میده به طوری که اب میریزه روی در یخچال فریزر..
به نمایندگی زنگ زدیم گفتن گزارش میدم کارخونه.قرار شد عوض کنن یخچال رو. بعد کلی که تماس گرفتیم گفتن نه تعویض نداریم قطعه اشو عوض میکنیم. اخه من میخوام اینو بگم یخچالی که یک ماه نیم بیشتر نیست نصب شده تازه یه هفته خاموش بوده بخاطر اینکه چند تا تعمیرکار فرستادن.درست نشد.وقتی گارانتی داره.چرا باید عوض نکنن. اگه یخچال دوسال یه سال کار کرده بود خراب شده بود مشکلی نداشتم نه اینکه یک ماه نیم از نصبش نگذره بگن تعویض نداریم.
خرابی تکراری یخچالی که 1سال نیست راه اندازی شده و پیگیر نبودن شرکت و دفتر خدمات.تا به امروز 4دفعه تعمیر شده .لطفاً احترام مشتری رو نگه دارید و تو این شرایط بدون یخچال بودن سخته لطفاً با مدیریت صحبت کنید تا در صورت صلاحدید یخچال رو تعویض کنند . آخه من اگر میخواستم یخچال تعمیر کنم که یخچال نو نمیخریدم .ممنون از شما
سلام وقت بخیر .ما سه تا یخچال جنرال خریداری کردیم پارسال .یکیشون بی عیب بود .یکیشون ی مشکل کوچیک پیدا کرد اومدن از نمایندگی تعمیر کردن و سومی ک از روز اول خیری نرسید ازش .بعد دوسه ماه اب پشت یخچال جمع میشد اومدن از نمایندگی برگه ضمانت نامه رو پاره کردن و بردن گفتن باید تعویض شه .دوباره زنگ زدیم گفتن تعویض نداریم اصلا .خلاصه چندبار اومدن هیچ تعمیری انجام نشد هزینه گرفتن و رفتن .الانم بعد چند ماه یخچال دیگه سرد نمیکنه بسکه اب رفت پایینش زنگ زده اصلا راضی نبودم .میشه بپرسم چطور میشه حقمو بگیرم ؟!بقیه یخچال دست دوم میخرن بی عیب ما نو خریدم همش عیبه
سلام بنده یکسال هست که کولر گازی اوجنرال ۱۸هزار خریدم ،با گارانتی نیاگلد سرویس ،بعداز نصب کولر ازپنلش آبریزی داشت تماس گرفتم باخدمات پس ازفروش سرویسکار فرستاد آمد ۱۰۰ تومن هزینه ایاب وذهاب گرفت آبریزی رو درست کرد بعد گفت گارانتی نیا گلد سرویس جمع شده شما ۵۰ تومن بده من گارانتی معتبر بهت بدم بنده مجدد ۵۰تومن دادم یک گارانتی شرکت کاوه سرویس رو به بنده دادن دراصل بنده دوبار گارانتی خریدم برای یک کولر، بعداز اینکه سرویسکار رفت کولر به صدا افتاد مجدد تماس گرفتم ۴نفر سرویسکار هربار هرکدام ۱۰۰ هزار تومن گرفتن آمدن ولی کولر درست نشده مجدد بنده تماس گرفتم هربار سرویسکار جدید آمده،از بهمن ماه هم کولر رو خورد کردن ریختن پایین شفت فن رو بردن ،نه میان کولر رو جمع کنن نه جوابگو هستند توی یکسالی که بنده این کولر رو خریدم ۲۰روز ازش استفاده نکردم ، میشه به کجا باید از این خدمات پس از فروش شکایت کنم ممنون
با سلام بنده چند ماه قبل تلویزیون جی پلاس خریداری کردم به قیمت هشت میلیون و همش هنگ میکنه باید از برق بکشیمش بیرون بعد از پیگیری و اومدن نماینده وقتی صحت حرف ما رو قبول کردن حالا میگن پولتونو پس میدیم تلویزیون رو برمیگردونیم این حرف یعنی چی؟ یعنی اگه من بخوام همین تلویزیون رو دوباره تهیه کنم باید دو میلیون و پانصد هزار روش بزارم دوباره این تلویزیون رو تهیه کنم در صورتی که خودشونم اعتراف کردن این تلویزیون ها بخاطر همین ایرادشون دیگه تولید نمیشه الان بحث اینجاس چرا من باید بابت اینکه گول خوردم و این تلویزیون رو خریدم تاوان بدهم و ضرر کنم چرا خود شرکت حاضر نیست بابت این کلاهی که سر من گذاشته ضرر منو جبران کنه؟
۲۴ اسفند ۹۹ یک دستگاه گوشی موتورولا مدل g 5G plus از فروشگاه اینترنتی دیجی روز خریدم با ظرفیت 128Gig و حافظه ۸ gig و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ولی وقتی جیستر کردم مدل گوشی در همتا Nirobi20 درج کرد شک کردم که گوشی ریفربیش یا فیک باشه یک روزه هم شارژ خالی میکنه که باتری تحت گارانتی شرکت هما تلکام که وارد کننده این گوشی هست نمیشه وارد سایت IMEI.ino شدم اطلاعات گوشی نشون داد ظرفیت. گوشی ۶۴ و حافظه رم ۴ هست ولی مدل گوشی رو g 5G plus نشون داد.قصد دارم از شرکت هما تله کام که گوشی روواد کرده شکایت کنم بدلیل این مغایرت ها و باتری بسیار ضعیفش لطفا راهنمایی کنید.
واقعا شرکت بوتان مزخرفه. یه پکیج بیتا گرفتیم 4 ماه کار نکرد همش خرابه هر موقع زنگ میزنیم گارانتی فقط آدرس یاد داشت میکنن واقعا مزخرفه نخرید انقد میگم تو گروها تا بفهمید مردم ارزش داره پولشون وقتشون
سلام بنده دو ماه یک یخچال دو قولو خریدم دستگیره یخچال از اول خمیدگی داشته الان چهل روز نمایندگی ارومیه امروز فردا میکنه دستگیره از شرکت مرتبط فرستاده شده و تفره میره که تعویض کنه لطفا بنده را راهنمایی بفرماید
سلام چند سال پیش اجاق گاز فردار سینجر گرفتم فر دچار اتش سوزی شد شانس اوردیم منفجر نشد وسرویس کار نمایندش امد ترموکوبلش عوض کرد واز ان زمان فرش کار نمیکنه یکسره باید ولمش بگیری روشن بمونه اصلا وابدا سینجر نخرین باید کارخانه فر عوض میکرد کلا نشتی گاز داره
باسلام ضروی است محترمانه از شرکت رسمی ودرج شده درضمانت نامه تقاضای رفع عیب نمایید در صورت عدم پاسخگویی بدون فوت وقت به سازمان تعزیرات حکومتی محل سکونت خود مراجعه وشکایت کنید البته فاکتور رسمی حتما داشته باشید از فروشنده ودر هر صورت از طریق مجامع قانونی اقدام کنید حتما نتیجه خواهید گرفت بجای اعصاب خوردی خود تان اقدام قانونی نماید تا عبرت بقیه شود،شاد باشید.
سلام ، من یک تلویزیون ال جی ۴۹ خریدم ، بعد اتمام گارانتی ، با شرکت تماس گرفت و گفتن که با پرداخت هزینه تلوزیون رو گارانتی میکنن ، من هزینه تلوزیون رو گارانتی کردم و در ماه آخر گارانتی ، قسمت بالای صفحه تلویزیون تیره شد با شرکت تماس گرفتم و مشکل رو مطرح کردم و آنها با راهنمایی تلفنی با استفاده از تنظیمات دستگاه مشکل تلویزیون به ظاهر حل شد اما چند روز بعد دوباره قسمت بالای تلویزیون تیره شد که بعد تماس با شرکت و طی مراحل قبلی بر طرف شد بعد از تماس با شرکت و در خواست گارانتی مجدد و مراجعه مسئول محترم جهت تست و گارانتی ، متوجه خرابی لامپ ال ای دی شد که نیاز به تعویض دارد ، در صورتی که حالا گارانتی به اتمام رسیده ، با چندین بار تماس با شرکت هیچ کس مسئولیت را بر عهده میگیره ،
دقیقا.من ظرفشویی دوو خریدم.نمک شور شکسته بود.شاران سرویس اومد نصب کنه گفت دو میلیون هزینه تعمیره.در صورتی که شرکت های دیگه این مسائل جز گارانتی محسوب میشه.اولش هم سریع یه دستگاه تصفیه فروخت گفت بدون این گارانتی نمیکنم.هزینه ایاب ذهاب هم گرفت .آخر سر هم نه نصب شد و نه گارانتی کرد
حسن
۱۳:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من هم یخچال ساید دوو خریدم . خدمات پس از فروششون فقط محدود میش به چند اپراتور در شماره 1699 ، که فقط به صورت سرکاری پاسخ شما را می دهند و میگن با شما تماس می گیرند . موتور یخچال بعد از یک سال استفاده سوخته و برای تعمیرش مرتب سرکار میزارن ، با اینکه گارانتی 124 ماهه داره موتورش ولی نمایندگیشون بلافاصله بعد از تماس برای بازدید با دریافت هزینه و همینطور انتقال به تعمیرگاه اونم با دریافت هزینه مجدد اقدام کردند ولی از اون به بعدش دیگه فقط پاسخ های سرکاری و الکی .
بیزار شدم از محصولات آشغال دوو . مطلقا نخرید
علی قربانی
۱۵:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ما یکسال است که یخچال صنام گرفتیم از همون روز اول لاستیک دور در یخچال خراب شده نمایندگی کرج هم فوقالعاده بیخیال و بی تربیت هستن و به مشتریان توهین می کنن جناب مدیر نمایندگی کرج لطفا به شکایت ما رسیدگی کنید ممنون
سلام ،ما یکسال پیش یه یخچال هیمالیا مدل کمبی۸۵۰ خریدیم ۳۰ ماه گارانتی داره ولی کمتر از یکسال لاستیک دور در قسمت فریزر ترک برداشت و هرچی با نمایندگی و شرکت هیمالیا تماس گرفتیم گفتن شامل گارانتی نمیشه.مهندس فنی شرکت گفت لاستیک که همینجوری ترک بر نمیداره هرچی گفتم خودش ترک برداشته قبول نکرد تو رو خدا اجناس با کیفیت بخرید گول تبلیغات رو نخورید از افرادی که محصول رو خریدن پرس و جو کنید ...
من یه فرتو کار خریدم متاسفانه خراب بود و قابل تعنیر نبود شرکت گاز رو برد برای تعمیر داخل شرکت و الان بعد از دوناه، نه گاز رو میدن نه جواب مارو، میگن میخواهید به هرکجه می خواهید شرکت کنید، حالا ما باید به کجا شکایت ببریم
یخچال آیسان گرفتمبه حدی بی کیفیته که من ازاحظه نصب تابه الان که دوسال ونیمه باهاش درگیرم ونمایندش هزاربار اومد رفت هر لحظه برای یه قطعه می اومد هنوزم که هنوزه سه سال از خریدش میگذره بدنه یخچال از داخل ترکیده کسی هم جواب گونیست
من ی بخاری ابسال خریدم بدانه دووکش از روز اول ایراد داشت از جای که خریدم گفتم که ایراد دار تعویض کنید گفتن امدن وتعمیر زی شدو رفتن دوباره همون جور شده واقعا کیفیت کالای ایرانی بدرد نمیخوره وهیچ کسی هیچ مسولاتی بابتش نداره .این خرید کالای ایرانی فقز اشعال تولید میشه ماکه راضی نیستیم متاسفم برای این دولت
یخچال فریز خریدم مارک سینجر تعمیر کار فرستادن بعد یک هفته موتور سوخت پشت فریزر رو باز کردیم دیدیم فن رو گذاشته یه گوشه الانم که میخوایم یکی رو بفرستن ببینیم چشه میگن نمیفرستیم خدا ازتون نگذره نمی تونید تولبد نکنید چندتا تعمیر کار اوردم هیچکدوم نفهمیدن چشه باید فریزر رو ببرم جلو کارخانه سینجر اتیش بزنم شاید یکی اومد فهمید چطوره هست
واقعا محصولاتتون از نظر کیفیت افتضاح آخه چرا باید اینقدر باید یک یخچال اینقدر بی کیفیت باش که هر یک سال چندین بار تعمیر بش بخدا انصاف نیست این همه پول بدیم اما محصول بی کیفیت خریداری کرده باشیم شما که میگین از محصولات ایرانی حمایت کنیم کیفیتشو حداقل خوب کنید که هر دقیقه مردم خودشون رو نفرین نکنن فوش ندن که چرا جنس خارجی نخریدن واقعا من که به شخصه خودمو روزی صدبار سراین یخچال فوش میدم که چرا خریدیمش جنس خارجی خریده بودیم بیشتر عمرمیکرد ازسال اول برای تعمیر نمی آمدن همش بردش خراب میش و توش پر برفک توروخدا رسیدگی کنید الان دوباره یخچال ما خراب شده چرا کسی رسیدگی نمیکن به این مشکلات
ده روز پیش یک دستگاه ساید دوو خریدم روی دستگیره خط و خش فراوانی داره هرچی زنگ میزنم شرکت و خدمات پس از فروش اهمیت نمیده و میگن جزو گارانتی نیست و باید یک و نیم میلیون پرداخت کنی تا تعویض بشه. جالب اینجا چهل و شش میلیون خریداری کردم. من واقعا باید به کجا مراجعه کنم. هنگام خرید فروشگاه گفت کارگر میاد و میزاره سرجاش. حالا که مدعی شدیم بخاطر دستگیره یخچال. شرکت میگه نباید از کارتون خارج میکردی. شرکت به این بزرگی ی کارشناس پیدا نمیشه بیاد کارشناسی کنه برای تشخیص اینکه چگونه دستگیره مشکل پیدا کرده. متاسفانه بعداز دریافت پول دیگر اعتنایی نمیکنن.
یخچال فریز بکو خریدم زمان تعویض دستگیره درب از طرف نصاب گارانتی کنار ستونش ترک خورده وهمچنین ابریز یخچال از اولش خراب بوده و کارشناس گار انتی هم تایید کرده بود . بعد از گذشت ۵ ماه و با فرستادن ۳ کارشناس در موقیعت و زمان خاص و تایید آنها هنوز موفق به تعویض نشدم هیچ با بی اعتنایی شانه خالی میکنن وامروز فردا می کنن .
شرکت گارانتی : بهسان
سلام
من اجاق گاز رومیزی جدید اخوان خریدم و یعد از یکی دوماه استفادا رنک فلز وسط شعله قرمز شده زنگ زدم گارانتی پس از چند بار تماس مسولش میگه توقع چی داری جنس ایرانی خریدی باید بوش الملن میخریدی و.....
بعد چند دفعه تماس یک ماهه که کذشته هیچ خبری از گارانتی نشد
کیفیت اخوان مثل قبل نیست گارانتی هم که پاسخگو نیست!
سلام من یه اجاق گاز سینجر خریدم برای نصب یه هفته طول کشید آومدن نصب کنن فردای نصب فر و فن اجاق گاز از کار افتاد هر چقدر زنگ میزنم کسی جواب نمیده حالا من موندم با یه اجاق گاز خراب من این اجاق رو با قسط خریدم مسیولین این شرکت رو به خدا وا گذار میکنم
این همه میگن ایرانی بخر اینم ایرانی یخچال نو ایراد داره نماینده اومده برا نصب قسمت ابریز دستگاه ( اب سرد کن ) که به صورت دستی هست چکه میکنه الان یک هفتس قراره شرکت هیمالیا یکیو بفرسته درستش کنه هر روز هم زنگ میزنم ولی رسیدگی نمیکنن فقط حرف رضایت مشتری کیلوی چند
من ساکن آبادان هستم ،،مدت یکماهه کولر دوتکه تراست با خرابی کمپرسور مواجه ونیاز به تعویض دارد هرچه بانمایندگی تماس میگیرم بابهانه های مختلف از مراجعه سر باز میزنند
شماره تماس واحد رسیدگی به شکایات شرکت تراست رو میخوام
سلام
من تماس داشتم با نمایندگی باکنشت جهت مشکل ماشین لباسشویی آمدن گفتند سیم کشی مشکل داره باید باز بشه ببرن درست کنن که انجام شد نزدیک 2 ماهه که درست که اسیرمون کردن هی رفتن و آمدن میگن تایمرش مشکل داره و قطعش هم گیر نمیاد حالا همون کار قبلیش هم انجام نمیده
600 هزار تومان هم گرفتند دستگام که درست نشده هیچ رفتار و برخوردشون بی ادبانه و توهین آمیزه
چطوری پیگیر بشم ببینم واقعا نمایندگی هستند یا خیر؟؟ و به کجا شکایت کنم؟؟
برای جهیزیه دخترم یخچال سینجر گرفتم . بعد از سه ماه زنگ زدیم امدن وگفتیم فریز خوب یخ نمیبنده و برفک میزنه . سروس کار گفت ما کاری نمتوانیم کاری بکنیم این مشگل همه یخچال هاست ، درست یخچال خراب بدن و هیچ کاری نکنند .
سلام ببخشید من یخچال فربزر دوقلو هیمالیا خریذم سه روز پس از نصب فریزر ترک خورد از داخل هر چی تماس میگیرم یا جواب نمیدن یا اگه جواب هم بدن فقط میگن رسیذگی میکنیم و خبری نیست هنوز در صورتی ک سی مااه گارانتی داره الانم ک چند روزه از یخسازش یونولیت میریزه تو لیوان یخ
سلام وقت بخیر سه ماه شرکت تپسی سهمیه بنزینمو نصف کمتر واریز میکنیم تروبخدا جان عزیزانتون یه راهی بذارید جلوی پای من چیکارکنم میرم شرکت هیچ کس جواب نمیده خواهش میکنم پیگیرباشید ممنون مرسی
سلام 1399/5/16تلویزیون تی سی ال با گارانتی مادیران خریدم ازهمون روز اول خراب گارانتی تعویض تا دوهفته اول ولی افسوس الان سه هفته است نمایندگی تلویزیون برای گارانتی برده رضایت مشتری تماس گرفتم. تشکیل پرونده هم داده هر روز میگن امروز تا آخر وقت جواب میدیم ولی الان سه هفته شده خبری نیست واقعا
امروز تماس گرفتم میگم اگه جواب تا پایان وقت امروز ندین شکایت میکنم میگه باشه واقعا یعنی کسی نیست نظارت بکنه
یه تلویزیون سامسونگ خریدم و الان خراب شده و نمایندگی قطعه مورد نظر رو نداره که تعمیر کنه ، و هیچ راهکاری هم ندارم ، تو بازار هم قطعه ش نیست. در حالی که نمی خوام از گارانتی هم استفاده کنم و میخوام پول قطعه و تعمیر رو پرداخت کنم ولی شرکت گارانتی میگه اون قطعه رو نداریم و عملا تلویزیون من بلا استفاده شده. چی کار می تونم بکنم ؟
من هم همین مشکل رو داشتم ، متاسفانه تنها راه اینه که تلویزیون رو به یه تعمیرکار بفروشی و خودت پول بزاری روش و یه تلویزیون نو بخری.
آرسام
۰۹:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام حدود ۶ماهه که یخچال فریزر ۳درب اسنوا خریدم نشتی آب داره و گارانتی هم داره ولی کسی جواب گو نیست ومیگن که شامل گارانتی نمیشه در صورتی که از داخل مشکل داره و به خود شرکت مربوط میشه
سلام یک هفته از شرکت پیلوت یه اجاق گاز خریدم و نمایندگی نصب کرد برام، اما بورد اجاق گاز هم سوخت و نمایندگی برام هیچ کاری نمیکنه .هیچ وقت از شرکت پیلوت هیچ وسیله ای نگیرید
به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شکایت کنید ، قدرت حل مشکل شما را دارند.
قادر رییس دانا
۰۹:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
فریزر هیمالیا خریداری شده از اولش درست کار نمیکرد نمایندگی اونقدر علافمون کرد(حدود۳سال) که گارانتیش تموم شد
بعد ازون هم همچنان در حال تعویض انواع قطعات هستیم ولی بازم درست نشده!
شرکت هم میگه چون گارانتیش تموم شده به ما مربوط نمیشه
لطفا مارو راهنمایی بفرمایید
ممنون
من در اردبهشت 99 یک تب لت x605lلنووا برای پسرم خریدم که باهاش بازی میکرد و درس میخوند سوکت ش شکست بردم گارانتی سازگار گفتن سوکت شکسته 10 روز دیگه میدیم بمبلع تعمیر هم پرداخت کردم بعد ه از دو ماه که گفتن قطعه نداریم یک اقای به اصطلاح کارشناس اومد گفت اینمدل آگه سوکت بشکنه باید کل مادربور رو عوض کنی بعد از تحقیق فهمیدم این کارشناس دروغ میگه حالا من موندم با یک تبلت که سازگار خراب کرده و دیگه هم نمی تونم برای پسرم حالا حالا یکی دیگه بخرم
من هم تبلت را برای تعمیر به نمایندگی دارم . تبلت نو بود و فقط صفحه شکسته بود بعد از یکماه که بهم دادن باتریش فوقالعاده ضعیف شده بود . باتری را عوض کرده بودن برای خودشون
حسینی نژاد
۲۳:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام وقت تون به خیر.بنده دوسال پیش یه دوربین ازبرندپاناسونیک خریداری کرده بودم که متاسفانه لنزدوربین دچارمشکل شد ودوربین روبه نمایندگی شهرمون بردم.اماوقتی رفتم تادوربین روتحویل بگرم،گفتن مادوربین شماروگم کردیم والان انکارمیکنن وحرف ماروباورنمیکنن.خواهشابگین چه جوری شکایت کنم؟؟
سلام یه فر گاز اسنوا خریدم با گارانتی انتخاب سرویس . الان دو ماهه پیگیر هستم که برا تعمیر سرویسکار بیاد ولی خبری نیست . از طریق سامانه ۱۶۹۹ هم که زنگ میزنم میگن داریم پیگیری میکنیم . بدترین گارانتی که تو عمرم دیدم انتخاب سرویس بود اشغاله . هیچکس هم به دادمون نمیرسه
سلام بنده حدود 18روز پیش یک دستگاه یخچال همالیا خریداری کردم قطعه ی آبسرد کن وساعت دیجیتالی روی نمایشگر هر دو مشکل دار هستند همان اول خرید یعنی فردای روز خرید متوجه ی مشکل شده با مرکز خدمات پس از فروش همالیا وگارانتی تماس گرفتم تا بحال با افراد مختلفی در این بخشها ونمایندگی محل سکونتم بارها وبارها تماس گرفتم فقط وفقط سر دوانده وبا حواله ب امروز وفردا مرا سر کار گذاشتند بنظر شما کجا باید برم چه باید کنم بنده 14میلیون وپانصد هزار برای خرید 150هزاربرای حمل ونقل و90هزار برای نصب پرداختم آیا این درسته
سلام یک یخچال خریدیم تا الان 500،600تومان کرایه حمل به نمایندگی دادیم ما باید چیکار کنیم چندین میلیون پول دادیم که از یخچال استفاده کنیم استفاده که هیچ مایه بدبختی و اعصاب خورد کنی شده.
با سلام یه لباسشویی دوقلو خرید کردیم سمت هشتپر استان گیلان برای نصبش زنگ زدیم به نمایندگی هشتپر میگه من واسه یه لباسشویی نمیتونم بیام برای نصب ما محدوده پرسریم کرایه ایاب ذهابشم که میگیرن یعنی انقد نظارت ضعیفه هرج مرجع که اینجوری باید جواب بده هیچ تلفن ومرکزی هم که ماشالاه برای طرح انتقادپیشنهاد موجود نیست با تشکر
دو ماه پیش یخچال فریزر دوقلو خریدم از اول نصب ایراد داشت ابریز چکه میکرد در یخچال گیر میکرد وفریزر صدای آزار دهنده ای داشت سرویسکار اومد در رو ی کم درست کرد ابریزم تعویض کرد ولی با وجود مراجعه ی چند باره صدای فریزر همچنان باقی هست ودر یخچالم باید با دست فشار بدیم تا بسته بشه وحالا با وجود ضبط صدای فریزر وارائه ش ب تعمیرکار معتقدن صدا نداره ودر هم کاریش نمیشه کرد شب موقع سکوت صداش بقدری ازار دهنده س که باید در رو باز وبسته کنیم تا خاموش بشه رفتار خدمات پس از فروش بسیار بی ادبانه وتوهین امیز وپیگیری نمایشی وسرکاری هست حمایت از کالای داخلی یعنی هدر رفتن پول ووقت واعصاب .
ی فلش با گارانتی شرکت خریدم بعد ی مدت سوخت اینکه اطلاعاتم به فنا رفت به کنار وقتی مراجعه کردم تا از گارانتی عویض لایف تایمش استفاده کنم گفتن تحریم شدیم دیگ تعویض نمیکنیم به همین راحتی!
یه نکته هم یادم رفت بگم،بعداز شستشو تو لباسشویی تکه های خرد شده از یکی از قطعات لباسشویی که احتمالا بستهای دور دیگ هست روپیدا کردم ولی تعمیرکارهای خودشون هم نمیدونستن چیه و قبول نداشتن که قطعه ای از لباسشویی هست اما من مطمئنم که قطعه های خود لباسشویی بود
بعد از ۱۳ روز رسید دستمون
خودمون طبقات رو اوردیم بالا و جالبه راننده ازمون کرایه گرفت در صورتی که تبلیغ ارسال رایگان داشتند.
نصاب امدن نصب کردن ، دو روز بعد به مشکل خورد
نماینده اومد مشکلی که شامل گارانتی میشد رو گفت شامل نمیشه و از ما هزینه گرفت، با شرکت در میون گذاشتیم قرار شد عودت داده بشه که نشد هیچ ، کلی هم بهمون توهین شد، جالبه توی صفحه چت واتساب از طرف نماینده بهمون توهین شد و تمام چت ها بعد از توهینی که شد از طرف نماینده پاک شد . اسکرین شات از صفحه چت موجود هست.
در کل بی نهایت رسیدگی صفر.
واقعا آدم میمونه چی بگه، از ماست که بر ماست.
وازروز اول گوشی ریست میشد وبعدازچندروز این طرف واون طرف رفتن اخرگفتن ببر نمایندگی .بردم اونجا میگن سه هفته باید بمونه تامشکلش حل شه .واقعا باید پول گوشی نورابدی بعد گوشی معیوب باشه .دست اخرم بدوی دنبال گوشیت
۳ ماه پیش کولر ابی از شرکت لایف خریدیم و پمپ ابش خرابه و کار نمیده ، الانهر چقدر. نگ میزنم و حتی حضوری هم رفتم ، فقط دست به سر کردن و از سر خودشون باز کردن با اینکه یک سال گالانتی داره مثلا، توجیه هشون اینه که هوا داره خنک میشه و مشتری بیخیال میشه
دو هفته پیش پیغامی گذاشتم جهت مشکلم با خدمات پس از فروش سامسونگ ولی کسی تماس نگرفت و پیگیری نکرد بابت ماشین لباسشویی که ایراد داشت چندتا مورد هست که نیاز به پیگیری دارم مورد اول برخورد بد تکنسین که بسیار بدقولی کردن و بسیار بی ادب به نام آقای اسلامی نمایندگی که توضیحات طولانی هست و اینجا نمیشه مطرح کرد،مورد بعدی اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفتن علی الحساب یک میلیون هشتصد واریز کنم که واریز کردم بعد آر دو هفته تماس گرفتن مجدد ۹۰۰ تومن واریز کنم تسویه حساب کنم تا بیان قطعات رو نصب کنن من سوالم اینکه چرا باید قبل نصب و اطمینان از درست شدن دستگاه من تسویه کنم ؟ مورد بعدی اینکه شماره حسابی که به من دادن با شماره حسابی که علی الحساب براشون دوهفته پیش واریزی انجام دادم فرق داره یعنی دو تا شخص مختلف هستن اولی به نام آقای چراغی بود الان شماره حساب آقای حیدری رو فرستادن بعد که ازشون خواستم شماره کارت قبلی رو ارسال کنن به من پیغام دادن فرقی داره؟ و مورد بعدی اینکه چرا من هر سال باید باید برد ماشین لباسشویی هزینه کنم یعنی فقط به اندازه همون ۶ ماه گارانتی برام باید کار کنه ؟
جهت اطلاع جنابعالی طبق مقررات، قطعات تعویضی یا تعمیری 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین بردهای تعمیرشده و تعویضی از نظر کارکرد تفاوتی با هم ندارند.
با شما تماس خواهیم گرفت.
با تشکر
اینم از تولید ایرانی...اول نظارت رو درست کنین بعدش دم از حمایت تولید ایرانی بزنین
ده روزهست اومدن یخچال فریزر اسنوا نصب کردن یخچال نو از همان روز اول شروع کرد به تر تر کردن ،تعمیر کارشون اومده میگه فنش خرابه درخواست قطعه داده الان ده روزه قطعه ندارن بیارن عوض کنن بعدشم میگن حمایت از کالای ایرانی
بنده یکدستگاه متاسفانه یخچال فریز سینور خریدم سه ماهه میان میرن نتونستن هنوز درستش کنن یه روز کمپرسورش خرابه یه روز قطعات الکترونیکیش مشکل داره خلاصه ما مستاصل موندیم هیچکس نیست رسیدگی کنه رفتم صنعت و معدن تشکیل پرونده دادم از کارو زندگی افتادم کامنت را گذاشتم که ببینید چطوری با درامدکارگری ما بازی می کنن
یورواستار خریدم.یک ماهه نیم نصب کردن.زیر جا میوه ایش اب میده به طوری که اب میریزه روی در یخچال فریزر..
به نمایندگی زنگ زدیم گفتن گزارش میدم کارخونه.قرار شد عوض کنن یخچال رو. بعد کلی که تماس گرفتیم گفتن نه تعویض نداریم قطعه اشو عوض میکنیم. اخه من میخوام اینو بگم یخچالی که یک ماه نیم بیشتر نیست نصب شده تازه یه هفته خاموش بوده بخاطر اینکه چند تا تعمیرکار فرستادن.درست نشد.وقتی گارانتی داره.چرا باید عوض نکنن. اگه یخچال دوسال یه سال کار کرده بود خراب شده بود مشکلی نداشتم نه اینکه یک ماه نیم از نصبش نگذره بگن تعویض نداریم.
من پولکالای نو دادم نه کالای خراب
این آدرس رو میگه غلطه!!
۱۲۰۰۰۰۰تومان زیاد گرفتن الانم که ما فهمیدیم پولوواریز نمیکنن
واسمون
بیزار شدم از محصولات آشغال دوو . مطلقا نخرید
شرکت گارانتی : بهسان
من اجاق گاز رومیزی جدید اخوان خریدم و یعد از یکی دوماه استفادا رنک فلز وسط شعله قرمز شده زنگ زدم گارانتی پس از چند بار تماس مسولش میگه توقع چی داری جنس ایرانی خریدی باید بوش الملن میخریدی و.....
بعد چند دفعه تماس یک ماهه که کذشته هیچ خبری از گارانتی نشد
کیفیت اخوان مثل قبل نیست گارانتی هم که پاسخگو نیست!
شماره تماس واحد رسیدگی به شکایات شرکت تراست رو میخوام
من تماس داشتم با نمایندگی باکنشت جهت مشکل ماشین لباسشویی آمدن گفتند سیم کشی مشکل داره باید باز بشه ببرن درست کنن که انجام شد نزدیک 2 ماهه که درست که اسیرمون کردن هی رفتن و آمدن میگن تایمرش مشکل داره و قطعش هم گیر نمیاد حالا همون کار قبلیش هم انجام نمیده
600 هزار تومان هم گرفتند دستگام که درست نشده هیچ رفتار و برخوردشون بی ادبانه و توهین آمیزه
چطوری پیگیر بشم ببینم واقعا نمایندگی هستند یا خیر؟؟ و به کجا شکایت کنم؟؟
امروز تماس گرفتم میگم اگه جواب تا پایان وقت امروز ندین شکایت میکنم میگه باشه واقعا یعنی کسی نیست نظارت بکنه
بعد ازون هم همچنان در حال تعویض انواع قطعات هستیم ولی بازم درست نشده!
شرکت هم میگه چون گارانتیش تموم شده به ما مربوط نمیشه
لطفا مارو راهنمایی بفرمایید
ممنون