با سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمام دوستان دو ماه پیش نسبت به خرید یک اجاق گاز شیشه یی از شرکت کن اقدام کردم و نصب خمتوسط نصاب شرکت انجام شد ولی بعد از یک ماه به طور ناگهانی و زمانی که اجاق خاموش هم بود شیشه اون پودر شد و به هزاران تیکه تبدیل شد از اون روز بارها با نمایندگی کن در تهران و همینطور شهر خودمون تماس گرفتم ولی دریغ از کوچکترین پیگیری من که قصد شکایت ازشون رو دارم باید به کجا مراجه منم ممنون میشم اگر دوستان راهنمایی کنند .
با سلام
دو هفته پیش پیغامی گذاشتم جهت مشکلم با خدمات پس از فروش سامسونگ ولی کسی تماس نگرفت و پیگیری نکرد بابت ماشین لباسشویی که ایراد داشت چندتا مورد هست که نیاز به پیگیری دارم مورد اول برخورد بد تکنسین که بسیار بدقولی کردن و بسیار بی ادب به نام آقای اسلامی نمایندگی که توضیحات طولانی هست و اینجا نمیشه مطرح کرد،مورد بعدی اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفتن علی الحساب یک میلیون هشتصد واریز کنم که واریز کردم بعد آر دو هفته تماس گرفتن مجدد ۹۰۰ تومن واریز کنم تسویه حساب کنم تا بیان قطعات رو نصب کنن من سوالم اینکه چرا باید قبل نصب و اطمینان از درست شدن دستگاه من تسویه کنم ؟ مورد بعدی اینکه شماره حسابی که به من دادن با شماره حسابی که علی الحساب براشون دوهفته پیش واریزی انجام دادم فرق داره یعنی دو تا شخص مختلف هستن اولی به نام آقای چراغی بود الان شماره حساب آقای حیدری رو فرستادن بعد که ازشون خواستم شماره کارت قبلی رو ارسال کنن به من پیغام دادن فرقی داره؟ و مورد بعدی اینکه چرا من هر سال باید باید برد ماشین لباسشویی هزینه کنم یعنی فقط به اندازه همون ۶ ماه گارانتی برام باید کار کنه ؟
سلام وقت بخیر من یک ماه نمیشه به گوشی a32 سامسونگ خرید بردم نمایندگی تو کرج م شهدا و الان دوهفته هست که دو بار برد گوشی عوض کردن ولی درست نمیشه بهشون میگم پس ضمانت نامه کارت طلایی و گارانتی که من دارم چرا طبق قوانین خودتون یه گوشی نو نمیدید یا باید گوشی سالم تحویل بدید همش میگن در دست تعمیر آخه مگه میشه یه گوشی دو هفته نزدیک به سه هفته تو نمایندگی سامسونگ باشه و درست نشه ازتون عاجزانه خواهش میکنم رسیدگی کنید به خدا پشیمون شدم از خرید این گوشی مبلغ ۵۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال هم خریداری کردم
باسلام خدمتشما مدت نه ماه پیش قصداز حمایت کالای ایرانی یک یخچال ۲۷ فوت امرسان خریداری نمودم از زمان نصب توسط نمایندگی مجاز امرسان دچار مشکل شدبعداز هشت بار مراجعه یخچال اتومات نمی کنه عدم توانایی سرمای مورد نیاز یخچال وفریزر برفک و یخ زدن عرق کردن یخچال وجمع شدن آب درکف یخچالوصدای نامناسب فن ....فعلا یخچال روشن نمیشود ودهها بار تماس با شرکت گارانتی هیچ جواب قانع کننده ای ندادند وبدون استفاده مانده
شرکت سامسونگ برای ماشین لباسشویی من برد آورده و نصب کرده و گفته بردخودتون سوخته و تعمیر نمیشه و گفته برد نو و آکبند آوردیم الان بعد از یکسال و نیم مجدد برد سوخته به موتور هم صدمه زده و تکنسین خودشون گفت که برد تعمیری هست تا فهمید ما نمیدونستیم ترسید و دیگه چیزی نگفت و مورد بعدی اینکه الان برای تعمیر ماشین لباسشویی گفتن باید علی الحساب پول بدید واقعا چرا باید قبل انجام تعمیرات پول پرداخت کنم اونم با سابقه بدی کهدارن بابت برد تعمیری که بهم دادن؟ و الان من چره اصلا باید بابت برد هزینه پرداخت کنم ؟ وقتی به دروغ برد تعمیری دادن و الان مجدد خراب شده ؟؟؟
مشتری گرانقدر. موضوع شما توسط واحد رسیدگی به شکایات مشتریان سریعا به طور ویژه بررسی می گردد.
جهت اطلاع جنابعالی طبق مقررات، قطعات تعویضی یا تعمیری 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین بردهای تعمیرشده و تعویضی از نظر کارکرد تفاوتی با هم ندارند.
با شما تماس خواهیم گرفت.
با تشکر
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۴۰۰
یه کولر آبی خریدیم بعداز یک ماه موتورش سوخت الان دو هفته هست که نمایندگی موتورش را برده و هیچ خبری نیست
نزدیک 2 سال است پکیج لورچ خریدم دو سال گارانتی داره! از یک سال پیش منبع انبساط پکیج خراب شده حداقل 5 بار نمایندگی برای درست کردنش نفر فرستاده هر بار میان 50هزارتومان ایاب و ذهاب میگیرن!!! آخرش یکهفته مانده گارانتی دستگاه تمام بشه میگن 750 هزار تومان بده منبع را عوض کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام سه ماه پیش یخچال ساید یونیواازنیشابورخریدم ازهمون اول یک قطعه ورودی اب از تصفیه به یخچال شکسته بود یک قطعه پلاستیکی که اصلا قیمت نداره اما شرکت گارانتی نمیفرسته میگه موجودی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایین چکارکنم
با سلام .حدود یک ماه پیش کولر آبی ایران شرق خریدم و نمایندگی خودشون هم نصب کرد و بعد از یکماه موتورش سوخت . نمایندگی گفت موتور نداریم و فرستاد از شرکت بیارن. تو این هوای گرم تیرماه ۱۰ روز شده هنوز خبری نیست و فقط میگن براتون میفرستم .اولا چه محصولیه که فقط یکماه کار کرد و ثانیا چجور نمایندگی یه موتور یدک نداره؟
حدودا یکسال پیش یخچال دوقلو سیلور خریدیم و تا بحال سه بار تعمیر کردیم ولی درست نشده و دوباره فریزر به مشکل خورده و شرکت هم کاری انجام نمیده.خلاصه اینکه اصلا از یخچال راضی نیستم
یک دستگاه اون توستر آزور خریدم، هنوز 4 ماه نشده فن از کار افتاده. متاسفانه با توجه به گارانتی یک ساله تعویض، به تعمیرگاه مجاز معرفی شده از شرکت آزور بردم اما گفتند فن نداریم و شرکتش هم نداره که بفرسته...آخه مگه مشه شرکتی که توستر سر هم میکنه و خط تولیدش فعاله، قطعه نداشته باشه...
اینم از تولید ایرانی...اول نظارت رو درست کنین بعدش دم از حمایت تولید ایرانی بزنین
سلام حدودا یک سال و نیمه یک یخچال گرفتم از روز اول اب داخل یخچال جمع میشد الان هم چراغ روشن نمیشه یخساز هم کار نمیکنه زنگ زدم نمایندگی اومده میگه نوسان برق داشته اگه شما جنس درجه سه نبندی رو وسیله بدی دست مردم چرا باید با یکی دو بار برق رفتن بسوزه الان نه اداره برق زیر بار میره نه نمایندگی فقط من که از تولید داخل حمایت کردم ضرر کردم
سلام من نزدیک شش ماهه یخچال دوقلو هیمالیا خریدم فریزرش مشکل داره چندبارم از من پول ایاب وذهاب گرفتن و مشکل فریزر حل نشده ...یه مشت جنس به دردنخور دست مردم میدن و بعدم پاسخگو نیستن
با سلام الان دوماهه از شرکت ایسان خزر یخجال خریدم خراب شده ن کارخانه اش ن نمایندگیش هیچ کودوم پاسخ درست حسابی نمیده الانم نمیدونم حرفمو به کی بگم نخرید ملت تکنوسان از شرکت ایسان خزر نخرید
دو هفته پیش پیغامی گذاشتم جهت مشکلم با خدمات پس از فروش سامسونگ ولی کسی تماس نگرفت و پیگیری نکرد بابت ماشین لباسشویی که ایراد داشت چندتا مورد هست که نیاز به پیگیری دارم مورد اول برخورد بد تکنسین که بسیار بدقولی کردن و بسیار بی ادب به نام آقای اسلامی نمایندگی که توضیحات طولانی هست و اینجا نمیشه مطرح کرد،مورد بعدی اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفتن علی الحساب یک میلیون هشتصد واریز کنم که واریز کردم بعد آر دو هفته تماس گرفتن مجدد ۹۰۰ تومن واریز کنم تسویه حساب کنم تا بیان قطعات رو نصب کنن من سوالم اینکه چرا باید قبل نصب و اطمینان از درست شدن دستگاه من تسویه کنم ؟ مورد بعدی اینکه شماره حسابی که به من دادن با شماره حسابی که علی الحساب براشون دوهفته پیش واریزی انجام دادم فرق داره یعنی دو تا شخص مختلف هستن اولی به نام آقای چراغی بود الان شماره حساب آقای حیدری رو فرستادن بعد که ازشون خواستم شماره کارت قبلی رو ارسال کنن به من پیغام دادن فرقی داره؟ و مورد بعدی اینکه چرا من هر سال باید باید برد ماشین لباسشویی هزینه کنم یعنی فقط به اندازه همون ۶ ماه گارانتی برام باید کار کنه ؟
جهت اطلاع جنابعالی طبق مقررات، قطعات تعویضی یا تعمیری 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین بردهای تعمیرشده و تعویضی از نظر کارکرد تفاوتی با هم ندارند.
با شما تماس خواهیم گرفت.
با تشکر
اینم از تولید ایرانی...اول نظارت رو درست کنین بعدش دم از حمایت تولید ایرانی بزنین