یخچال فریزر هیمالیا خریدم اما صدای فن هم یخچال و هم فریزر زیاده با شرکت هیمالیا تماس گرفتم اما بعد از چند ماه هنوز هیچ اقدامی نکردند کجا باید شکایت کنم لطفاً راهنمایی کنید
یه فریزر استیل هاوس خریدم از روز اول تا الان که یکساله مشکل داره هزار بار تعمیرکار اومده ولی هنوز مشکلش حل نشده اگه مشکلشون حل نکنن رسانه ایش میکنم که دیگه کسی ازشون خرید نکنه
یک کولر ۲۴ هزار سوپرانو خریدم وبعد از ۳سال موتور کولر سوخت حالا که به نما یندگی رفتم وکولر رو برای تعمیر دادم نمایندگی با ترفندهای مختلف حاضر به تعمیر کولر نیست ونمیدونم به کجا شکایت بکنم خدا لعنتشون کنه
سلام متاسفانه ماشین لباسشویی از شرکت پاکشوما خریدیم صداش خیلی زیاد و روی اعصابه یک ماهه زنگ میزنم نمایندگی اصلا جوابگو نیستن اصلا از پاکشوما خرید نکنید
اگر شکایت کنیم پیگیری میکنن؟
سلام لطفاهرکسی که باگارانتی لوازم خانگی مشکل داره حتما درسامانه جامع گارانتی وبازرسی وتعزیرات خکومتی شکایت کنید تاامارشکایتها شون بره بالا وشایدفکری به حال اینها بکنند.من 2ماه پیش ودیگری 6ماه پیش 2دستگاه لباسشویی اسنوا ودوو ویک سال قبل تلویزیون دوو خریدم الان خراب شده گارانتی جوابگو نیستن لطفا جنس ایرانی مخصوصا اسنوا ودوو ازشرکت انتخاب نخرید نخرید نخرید علنا به شعورتون توهین میکنند واالسلام
منم یخچال دیپونت خریدم به هر کی زنگ میزنم جوابگو نیستن چطور میشه شکایت کرد از طریق تعزیرات؟
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
چطور میشه شکایت کرد تعزیرات؟
علی
۰۱:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
یخچال ساید جی پلاس خریدم از روز اول ابسردکنش کار نمیکرد(نه یخ+نه اب)به نمایندگی زنگ زدیم ۱۰بار تکنسین اومد متوجه ایرادش نشد به شرکت توقع داره جنسی که ۱۲روزه خریدیم اجازه بدیم قطعه عوض کنن در صورتی که اگه جنسی زیر ۱ماه خراب باشه مرجوع میکنن
تلویزیون سامسونگ خریدم رو صفحه خط ابی می افتاد ی دونه نو اوردن این بردن بازم این اتفاق افتاد ی دونه مدل بالاترشو اوردن ی کارت هدیه هم بهمون بابتش دادن شرکت یعنی این،نه شرکت بدردنخوره گلدیران که نه کیفیت داره نه مسئولی که پاسخگو باشه
توروخدا از این محصولات اشغال ایرانی بی کیفیت گلدیران+جی پلاس نخرین
خدا لعنتشون که که انقدر با اعصاب ادم اونم تو شرایط اقتصادی الا۲ن بازی میکنن
یخچال فیلور خریدم، بخدا همه چیز یخ می زنه حتی در بالاترین دما! صدای آن از موتور جت بیشتر است، خاموشش کردیم نمی توانیم استفاده ش کنیم، بخدا توانایی خرید یخچال دیگه ای هم نداریم، هیچ کدام را گارانتی قبول نداره، خداوند تمام افراد و مسیولین شرکت فیلور سرطان بگیرند و به درک حاصل شوند.
سلام به همگی واقعاچه کسی یاچه ارکانی باید به دردمارسیدگی کنه
یکماه چنین یخچال یورواستارساخت ایران خریدم یک هفته بردن گاز
پرکردن الان دوباره یکسره کارمی کنه زنگ زدم گفتم اینکه دوباره یکسره
کارمی کنه یه بارمیکه درجه یخچال و کم کن یه بارمیکه درجه فریزروکم
کن هنوز هم همینطوره شما می دانید کجاشکایت کنم ؟
لوازم خانگي تكنوهاوس نخريد من يه ماشين ظرفشويي تكنوهاوس خريدم بعد يك هفته پيگيري با تماس و پيامك و واتس آپ اومدن براي نصب و هنوز نصب تموم نشده مثل گردنه بگيرا ازم دويست تومن هزينه نصب گرفتن و موقه تست نصب مشخص شد از زير دستگاه آب ميده بيرون و دستگاه سوراخ و نشتي شديد داره و هر چقدر زنگ زدم كارشناساي تكنوهاوس و مديراش كه تلفني صحبت كردم باهاشون مي گفتن جنس ايراني همينه و ديگه خريدين.خيلي بي مسئوليت هستن.
یعنی من از اینکه تلویزیون دوو خریدم بخاطر خدمات پس از فروش مثل سگ پشیمانم .چهارروزه قراره بیان نصب کنن .اصلا صاحب نداره دوتا عروسک گذاشتن پشت تلفن هیچ صلاحیتی هم ندارن .واقعا متاسفم برای خودم .که نرفتم از بانه بگیرم
دوو واقعا افتضاحه شرکتش ، مردم باید بدونن خرید محصولات دوو به دلیل خدمات پس از فروشی که نداره و مردم رو واقعا اذیت میکنن اشتباه بسیار بزرگی هستش که وقت و پول و اعصاب آدم رو نابود میکنه ، برای شما سرویسکار نیومده که نصب کنه ، برای لباسشویی دوو ما اومدن برای تعویض لاستیک درب ، تعمیرکارشون 3 ملیون خسارت زده به بدنه ماشین لباسشویی ، یعنی داغون کرده بدنه لباسشویی رو و تازه بعد از سه ماه شرکت دوو به من میگه ما لاستیک دور درب لباسشویی شما رو با هزینه کمتر درست میکنیم یکو سیصد برای یه لاستیک دور درب لباسشویی گفته بودن که احتمالا میخوان صد تومن کم کنن ، خیلی واقعا دزد و بی مسولیت و وقیح هستند ، یه لاستیک درب برام اندازه خرید یه لباسشویی هزینه برداشته پاسخگو هم نیستند ، مردم لطفا محصولات دوو رو نخرید پشیمون میشید
ن
۰۲:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
الکترواستیل نخرید واقعا مزخرفه ، من ۱۵ روز فریزر الکترواستیل خریدم از روز اول هی برفک میزنه هرچی هم نمایندگی شون زنگ میزنم پشت گوش میندازن اصلا ب خودشون زحمت نمیدن بیان نگاه کنن ، ۱۴ میلیون پول انگار ریختم تو سطل زباله
درود بر شما متا سفانه من ۲۵/۱/۴۰۱ تلوزیون اسنوا خریدم نماینده اومد گارانتی کنه گفت روی تلوزیون یه گلس باید کنده بشه با هر وسیله ای که دست اومد نتونست بکنه که گفت بعد خودتون بکنید ماهم چند روز بعد یه گوشه از چسپ کندیم مجدد زنگ زدیم شرکت یکی دیگه اومد اون هم بدتر قبلی با سشوار افتاد به جون تلوزیون بیشتر کرد خرابی بعد گفت این اصلا گلس نیست نباید کنده بشه بعد مجدد زنگ زدیم شرکت گفت چون خودتون کندید فاقد گارنتی در یه صورت میشه کمک کرد هزینش بدید تا درست کنیم گفتم هزینش چقدر گفت پول تلوزیون بدید یکی دیگه بدیم بهتون اینم از کالای آشغال ایرانی شرکت اسنوا و انتخاب سرویس
درود بر شما ،متاسفانه من از آذر 1400 ماشین ظرفشویی بوش سری 8 نصب کردم ولی هنوز بعلت مشکل نداشتن بخار قادر به استفاده از آن نیستم و هر چه با گارانتی تاپ سرویس تماس می گیرم متاسفانه پاسخ مناسبی بمن نمی دهند و سرویس کارانش هم با ادبیات نامناسب و آمر مآبانه می گویند طریق استفاده را بلد نیستید که متخصص از بیرون برای بازدید آوردم که نظر دادن دستگاه نقص تولید بخار دارد ،حال ما ماندیم یک ظرفشویی بوش سری 8 بی مصرف و تاپ سرویس غیر پاسخگو که جالبه فقط یک خانوم کارمند آن هستش ،
اگر شکایت کنیم پیگیری میکنن؟
تلویزیون سامسونگ خریدم رو صفحه خط ابی می افتاد ی دونه نو اوردن این بردن بازم این اتفاق افتاد ی دونه مدل بالاترشو اوردن ی کارت هدیه هم بهمون بابتش دادن شرکت یعنی این،نه شرکت بدردنخوره گلدیران که نه کیفیت داره نه مسئولی که پاسخگو باشه
توروخدا از این محصولات اشغال ایرانی بی کیفیت گلدیران+جی پلاس نخرین
خدا لعنتشون که که انقدر با اعصاب ادم اونم تو شرایط اقتصادی الا۲ن بازی میکنن
یکماه چنین یخچال یورواستارساخت ایران خریدم یک هفته بردن گاز
پرکردن الان دوباره یکسره کارمی کنه زنگ زدم گفتم اینکه دوباره یکسره
کارمی کنه یه بارمیکه درجه یخچال و کم کن یه بارمیکه درجه فریزروکم
کن هنوز هم همینطوره شما می دانید کجاشکایت کنم ؟