سلام و درود خدمت هموطنان عزیزم
جنس ایرانی خوب و بد داره
یعنی ۵۰ ۵۰ هست و یکی از دلایلی که جنس ایرانی انتخاب می کنیم قیمت مناسبش هست
در کل پیشنهاد میشه پول بیشتری بدیم و جنس خارجی با نمایندگی حضوری خرید کنیم
و تست کامل بزنیم
سلام من یه تلوزیون جی پلاس 50اینچ خریدم بعد یه پیامک برام اومد گلدیران که یه شماره شبا بفرستین برا هدیه منم فرستادم قرار شده تا 30روز کاری به گفته خودشون بریزن الان 2ماه شده هنوز نریختن میخواستم بدونم سر کاریه یا نه چون من قبلا ال جی داشتم خیلی طرفدار ال جی بودم الانم که تلوزیونم عوض کردم ال جی نبود گفتن جی پلاس برند دوم ال جیه که خریدم
سلام دوستان سمت لوازم خانگی پاک شما اصلا نرید گارانتی الکی هست یک ورق به عنوان گارانتی الکی تو کالا بی مصرف میذارن بعد تایید می کنند گارانتی باید بیاد نصب کنه گارانتی هم میاد یه پول حسابی میگره بعد هر قطعه که خرابه زنگ میزنی میگن شامل گارانتی نمیشه الان لباسشویی ویخچال پاک شما خریدم 40ملیون پولدادم کارگرم ازکجابیارم درست کنم
يخچال و فريزر سينجر خريداري كردم از زمان تحويل خراب بوده تا الان كارشناسهايي رو هم كه فرستادن وارد نبودن من تمام قطعات رو عوض كردم طي 2 سال باز درست نشده در نهايت كارشناس ميگ فقط برد مونده تا تعويض بشه يك مليون تومن هزينه داره تعويض كنيم شايد درست بشه به نظر شما غلط كردم كافي نيست 09120546925
سلام ب نظر من اصلا یخچال فریزر هیمالیا دو قلو نخرید چون خدمات پس از فروش فقد آدما علاف میکنن ما زنگ زدیم ب خدمات گفتن باهاتون تماس می گیریم ولی تماس نگرفت چن د ساعت هم مارا علاف کردن تا جواب بدن
من دو تا جارو برقی گرفتم از شرکت تکنو دو تا مشکل داره تو این یک سال یکی در میان گارانتی هست حاضر نیستن درستش کنن من چیکار باید کنم کجا باید پیگیری کنم دیگه عاجز شدم
اسنوا دیگه شورشو درآورده کالا رو که ۱۰ ماه دیگه میده بعدشم که وقتی تحویل میدن یه آشغال میدن آخه خدا ازتون نگذره این از کالاتون اون از این تحویل دادنشون خدا لعنت کنه باعثو بانیشونو
اگه تو زنجان هستید محصولات هیمالیا مخصوصا یخچال هیمالیا نگیرید کیفیت آشغال ،نماینگی واسه تعمیرات فقط یه شماره میگیری اونم اصلا جواب نمیدن ،دوباره باید بری یه مارک دیگه خرید کنی ،یه بار خرید کنید محصولات خارجی بخرید حداقل ده سال کار میکنن
سلام چرا این شرکت اخوان به گارانتی خود بی توجه به جوون بی تجربه رو میفرستن برا نصب و ضمانت و گارانتی بعد هم به دلایلی بهونه میارن و گارانتی نمیکنن حیف پول که آدم هزینه میکنه برا محصولات اینا.ولی متاسفانه کسی هم نیست پس گیری کنه مشکلات ما رو فقط فکر جیب خودشون هستن
با سلام یک سال و نیمه یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل دلتاخریدم کاش نمیخریدم از زمانی که خریدم هر دو ماه یکبار از نمایندگی باید بیاد برای سرویس فریزر چونکه فریزر ضد برفک یخ میزنه و در حدی که کشو بیرون نمیاد و طبقه ها یخ میبنده سرویس کار ها که اصلا نمیفهمن مشکل چیه هی میان پشت فریزر رو در میارن یخ هارو در میارن ومیرن جنس دسته ها آنقدر بده که از جاهایی که پرسکارخونه است شکسته و.....
سلام یخچال فریزرکلورخریدم ازلحاظ خدمات پس ازفروش خیلی شرکت ذلیلیه ،نصاب اومده برای نصب درخواست هزینه ی اضافه کرده ومبلغی روگرفته ،حالافکرکنیدمشکلی پیش بیاد آیااین شرکت که برای نصب محصولاتش پول میگیره ،میادخدمات پس ازفروش مناسب بده ،لطفامردم عزیز،دقیق خریدکنید ازبرندی خریدکنیدکه مسولیت پذیرباشه ،
جنس ایرانی خوب و بد داره
یعنی ۵۰ ۵۰ هست و یکی از دلایلی که جنس ایرانی انتخاب می کنیم قیمت مناسبش هست
در کل پیشنهاد میشه پول بیشتری بدیم و جنس خارجی با نمایندگی حضوری خرید کنیم
و تست کامل بزنیم