با سلام دوسال پیش سال ۹۸ من یه کامپیوتر خریدم چند روز پیش کارت گرافیک خراب شده و۳ سال گارانتی داشته وقتی که به فروشنده وشرکت گارانتی مراجعه کردم متوجه شدیم که کارت گرافیک را اون زمان در حالی که یکسال از زمان گارانتی میگذشته به من فروختن حالا با جمع اون یکسال گارانتی تمومه وفروشنده میگه کاغذ خرید را به شرکت گارانتی نشون بده هنوز به یکسال گارانتی داره وشرکت گارنتی هم قبول نمیکنه میگه طبق کارت گارانتی ،گارانتی تمومه حالا من نمیدونم چیکار کنم این وسط درس وتکلیف پسرم که رشته کامپیوتره مونده وباقیمت بالای کارت گرافیک هم توانایی تهیه مجدد ندارم
بهیچوجه یخچال فریزر امرسان نخرید کیفیت محصول صفر وبدترازاون خدمات پس از فروشه .متاسفانه من خریدم کم هم پول ندادم ۸ ماه کارکرد والان دقیقا۹ماهه که من یخچال ندارم ومساصل شدم و واقعانمیدونم چکارکنم هیچکس جوابگوی من نیست لطفانخریدچون پولتون رو دور ریختین
کمتراز ۲ ماه پیش لباسشویی دوو خریدم حدود۱۰ روز پیش ماشین صدهای بدی میداد و دیگه اب رو تخلیه نمیکنه وتا الان دوبار تعمیرکارشون اومده برای تعمیر ماشین ولی بازم مشکلش حل نشده و همچنان بعداز این همه تماس منتظر تعمیرکار هستیم که مجدد بیاد،واقعا اشتباه بزرگی از شرکت انتخاب سرویس لباسشویی دوو خریدن،دیگه نمیخوام این لباسشویی رو خیلی پشیمونم از خریدم،این همه پول بدی ۲ ماه هم کار نکنه و خدمات پس از فروشش هم که....
یه نکته هم یادم رفت بگم،بعداز شستشو تو لباسشویی تکه های خرد شده از یکی از قطعات لباسشویی که احتمالا بستهای دور دیگ هست روپیدا کردم ولی تعمیرکارهای خودشون هم نمیدونستن چیه و قبول نداشتن که قطعه ای از لباسشویی هست اما من مطمئنم که قطعه های خود لباسشویی بود
هم لباسشویی دوو هم خدمات پس از فروش دوو و هم سرویسکارهاشون روی هر چی افتضاح رو سفید کردن ، مردم لطفا به هیچ وجه لباسشویی دوو نخرید پولتون رو دور بریزید ولی لباسشویی دوو نخرید که کلی هم خسارت به وقت و اعصابتون وارد بشه
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام یخچال استیل هاوس خریدم روز نصب نمایندگی گفت که عدم سرمایش دارد هنوز هم بلا تکلیفم
سلام من گوشیA12 خریدم و کد فعالسازی آن مخدوش شده بعد من پنج روزه گوشیم قطع شده کلاس آنلاین نمیتونم شرکت کنم حالا هرچه ما به شرکت گارانتی تامین پیشرو هرچه تماس میگیرم کد برامون نمیفرستن جواب گوشی ما هم نمیدن باید من چکاری انجام بدم تا این آقایون بزرگواری که گوشی میفروشن کد رجیستر بهمون نمیدن ازشون بگیر کجا شکایت کنم خدا شاهده وام گرفتم قسطی خریدم تا به کلاسم آنلاین حضور پیدا کنم باتشکر
یک هفته پیش نمایندگی برای نصب تلوزیون tcl مراجعه کرد که تحت ضمانت شرکت مادیران هست ولی متاسفانه تلوزیونی که چهارده ملیون بابتش پول پرداخت کردیم شکسته بود. نماینده نصب گفت من فیلم پلمپ دستگاهو گرفتم براشون میفرستم ولی بعد از دو روز نمایندگی تماس گرفت گفت نصاب گزارش داده شما خودتون تلوزیون رو باز کردید و شکستید.با نصاب تماس گرفتم گفت نمایندگی بهم گفته مشتری خودش گفته جعبه رو باز کردم.خلاصه که این وسط ما موندیم و یه تلوزیون شکسته که کسی تحویلش نمیگیره
می تونین تو سایت فرابازار شکایت تون رو ثبت و پیگیری کنید.
علیرضا عبدالهی
۲۳:۰۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
سلام .تبریک به شرکت بابت فروش یخچال بی کیفیت و تسلیت به بنده بابت انتخاب یخچال دیپوینت مدل مکس.واقعا پشیمون شدم ای کاش هیچ وقت نمیخریدم .هیچ کسی پاسخگو نیست .خواهشا تو دام این شرکت نیوفتید .نمایندگی شهرستان کرج اصلا پاسخگو نیست.الان ۶ ماه یخچال من خرابه حتی یبار جواب تلفن نمیده.پیام اصلا پاسخگو نیست
سلام، محصول امرسان خریداری کردیم.
بعد از ۱۳ روز رسید دستمون
خودمون طبقات رو اوردیم بالا و جالبه راننده ازمون کرایه گرفت در صورتی که تبلیغ ارسال رایگان داشتند.
نصاب امدن نصب کردن ، دو روز بعد به مشکل خورد
نماینده اومد مشکلی که شامل گارانتی میشد رو گفت شامل نمیشه و از ما هزینه گرفت، با شرکت در میون گذاشتیم قرار شد عودت داده بشه که نشد هیچ ، کلی هم بهمون توهین شد، جالبه توی صفحه چت واتساب از طرف نماینده بهمون توهین شد و تمام چت ها بعد از توهینی که شد از طرف نماینده پاک شد . اسکرین شات از صفحه چت موجود هست.
در کل بی نهایت رسیدگی صفر.
واقعا آدم میمونه چی بگه، از ماست که بر ماست.
سلام .یه گوشی a32نو خرید کردم به تاریخ 1شهریور ۱۴۰۰
وازروز اول گوشی ریست میشد وبعدازچندروز این طرف واون طرف رفتن اخرگفتن ببر نمایندگی .بردم اونجا میگن سه هفته باید بمونه تامشکلش حل شه .واقعا باید پول گوشی نورابدی بعد گوشی معیوب باشه .دست اخرم بدوی دنبال گوشیت
سلام
۳ ماه پیش کولر ابی از شرکت لایف خریدیم و پمپ ابش خرابه و کار نمیده ، الانهر چقدر. نگ میزنم و حتی حضوری هم رفتم ، فقط دست به سر کردن و از سر خودشون باز کردن با اینکه یک سال گالانتی داره مثلا، توجیه هشون اینه که هوا داره خنک میشه و مشتری بیخیال میشه
بار اول بود ماشین لباسشوئی داخلی خریدم بعد از چند روز آب داخلش پر میشد نزدیک یک هفته تماس به واحد خدمات بعد از فروش میگیرم هنوز نیامده این آخرین باریست که جنس داخلی میخرم
یه نکته هم یادم رفت بگم،بعداز شستشو تو لباسشویی تکه های خرد شده از یکی از قطعات لباسشویی که احتمالا بستهای دور دیگ هست روپیدا کردم ولی تعمیرکارهای خودشون هم نمیدونستن چیه و قبول نداشتن که قطعه ای از لباسشویی هست اما من مطمئنم که قطعه های خود لباسشویی بود
بعد از ۱۳ روز رسید دستمون
خودمون طبقات رو اوردیم بالا و جالبه راننده ازمون کرایه گرفت در صورتی که تبلیغ ارسال رایگان داشتند.
نصاب امدن نصب کردن ، دو روز بعد به مشکل خورد
نماینده اومد مشکلی که شامل گارانتی میشد رو گفت شامل نمیشه و از ما هزینه گرفت، با شرکت در میون گذاشتیم قرار شد عودت داده بشه که نشد هیچ ، کلی هم بهمون توهین شد، جالبه توی صفحه چت واتساب از طرف نماینده بهمون توهین شد و تمام چت ها بعد از توهینی که شد از طرف نماینده پاک شد . اسکرین شات از صفحه چت موجود هست.
در کل بی نهایت رسیدگی صفر.
واقعا آدم میمونه چی بگه، از ماست که بر ماست.
وازروز اول گوشی ریست میشد وبعدازچندروز این طرف واون طرف رفتن اخرگفتن ببر نمایندگی .بردم اونجا میگن سه هفته باید بمونه تامشکلش حل شه .واقعا باید پول گوشی نورابدی بعد گوشی معیوب باشه .دست اخرم بدوی دنبال گوشیت
۳ ماه پیش کولر ابی از شرکت لایف خریدیم و پمپ ابش خرابه و کار نمیده ، الانهر چقدر. نگ میزنم و حتی حضوری هم رفتم ، فقط دست به سر کردن و از سر خودشون باز کردن با اینکه یک سال گالانتی داره مثلا، توجیه هشون اینه که هوا داره خنک میشه و مشتری بیخیال میشه