نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۵
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
امین قاسمی
۱۳:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام یک هفته از شرکت پیلوت یه اجاق گاز خریدم و نمایندگی نصب کرد برام، اما بورد اجاق گاز هم سوخت و نمایندگی برام هیچ کاری نمیکنه .هیچ وقت از شرکت پیلوت هیچ وسیله ای نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شکایت کنید ، قدرت حل مشکل شما را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
قادر رییس دانا
۰۹:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
فریزر هیمالیا خریداری شده از اولش درست کار نمیکرد نمایندگی اونقدر علافمون کرد(حدود۳سال) که گارانتیش تموم شد
بعد ازون هم همچنان در حال تعویض انواع قطعات هستیم ولی بازم درست نشده!
شرکت هم میگه چون گارانتیش تموم شده به ما مربوط نمیشه
لطفا مارو راهنمایی بفرمایید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من دو ماه هست کولر تراست خریدم نصاب اومد نصبش کرد کارت گرانتیشو برود چندین بارهم رفتم براش هی ی بهونه ای میاره نمیدش فکر میکنم با کارت گرانتی رفت قطع کولر میگیره برا خودش حلا میخام ببینم چطور میشه شکایت کنم ،خوزستان،شوشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
من در اردبهشت 99 یک تب لت x605lلنووا برای پسرم خریدم که باهاش بازی میکرد و درس میخوند سوکت ش شکست بردم گارانتی سازگار گفتن سوکت شکسته 10 روز دیگه میدیم بمبلع تعمیر هم پرداخت کردم بعد ه از دو ماه که گفتن قطعه نداریم یک اقای به اصطلاح کارشناس اومد گفت اینمدل آگه سوکت بشکنه باید کل مادربور رو عوض کنی بعد از تحقیق فهمیدم این کارشناس دروغ میگه حالا من موندم با یک تبلت که سازگار خراب کرده و دیگه هم نمی تونم برای پسرم حالا حالا یکی دیگه بخرم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
من هم تبلت را برای تعمیر به نمایندگی دارم . تبلت نو بود و فقط صفحه شکسته بود بعد از یکماه که بهم دادن باتریش فوقالعاده ضعیف شده بود . باتری را عوض کرده بودن برای خودشون
Iran (Islamic Republic of)
حسینی نژاد
۲۳:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام وقت تون به خیر.بنده دوسال پیش یه دوربین ازبرندپاناسونیک خریداری کرده بودم که متاسفانه لنزدوربین دچارمشکل شد ودوربین روبه نمایندگی شهرمون بردم.اماوقتی رفتم تادوربین روتحویل بگرم،گفتن مادوربین شماروگم کردیم والان انکارمیکنن وحرف ماروباورنمیکنن.خواهشابگین چه جوری شکایت کنم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی غیب زاده
۱۶:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام یه فر گاز اسنوا خریدم با گارانتی انتخاب سرویس . الان دو ماهه پیگیر هستم که برا تعمیر سرویسکار بیاد ولی خبری نیست . از طریق سامانه ۱۶۹۹ هم که زنگ میزنم میگن داریم پیگیری میکنیم . بدترین گارانتی که تو عمرم دیدم انتخاب سرویس بود اشغاله . هیچکس هم به دادمون نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل ملک محمدی
۱۵:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام بنده حدود 18روز پیش یک دستگاه یخچال همالیا خریداری کردم قطعه ی آبسرد کن وساعت دیجیتالی روی نمایشگر هر دو مشکل دار هستند همان اول خرید یعنی فردای روز خرید متوجه ی مشکل شده با مرکز خدمات پس از فروش همالیا وگارانتی تماس گرفتم تا بحال با افراد مختلفی در این بخشها ونمایندگی محل سکونتم بارها وبارها تماس گرفتم فقط وفقط سر دوانده وبا حواله ب امروز وفردا مرا سر کار گذاشتند بنظر شما کجا باید برم چه باید کنم بنده 14میلیون وپانصد هزار برای خرید 150هزاربرای حمل ونقل و90هزار برای نصب پرداختم آیا این درسته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۶ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلام یک یخچال خریدیم تا الان 500،600تومان کرایه حمل به نمایندگی دادیم ما باید چیکار کنیم چندین میلیون پول دادیم که از یخچال استفاده کنیم استفاده که هیچ مایه بدبختی و اعصاب خورد کنی شده.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود علیجانی
۱۲:۵۱ ۲۶ تير ۱۳۹۹
با سلام یه لباسشویی دوقلو خرید کردیم سمت هشتپر استان گیلان برای نصبش زنگ زدیم به نمایندگی هشتپر میگه من واسه یه لباسشویی نمیتونم بیام برای نصب ما محدوده پرسریم کرایه ایاب ذهابشم که میگیرن یعنی انقد نظارت ضعیفه هرج مرجع که اینجوری باید جواب بده هیچ تلفن ومرکزی هم که ماشالاه برای طرح انتقادپیشنهاد موجود نیست با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
راضیه جرستانی
۰۷:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۹
گوشیمو تحویل گارانتی دادم ولی الان میگن که موقه تحویل گم شده.آخه من چیکااااااار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۵ تير ۱۳۹۹
دو ماه پیش یخچال فریزر دوقلو خریدم از اول نصب ایراد داشت ابریز چکه میکرد در یخچال گیر میکرد وفریزر صدای آزار دهنده ای داشت سرویسکار اومد در رو ی کم درست کرد ابریزم تعویض کرد ولی با وجود مراجعه ی چند باره صدای فریزر همچنان باقی هست ودر یخچالم باید با دست فشار بدیم تا بسته بشه وحالا با وجود ضبط صدای فریزر وارائه ش ب تعمیرکار معتقدن صدا نداره ودر هم کاریش نمیشه کرد شب موقع سکوت صداش بقدری ازار دهنده س که باید در رو باز وبسته کنیم تا خاموش بشه رفتار خدمات پس از فروش بسیار بی ادبانه وتوهین امیز وپیگیری نمایشی وسرکاری هست حمایت از کالای داخلی یعنی هدر رفتن پول ووقت واعصاب .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ی فلش با گارانتی شرکت خریدم بعد ی مدت سوخت اینکه اطلاعاتم به فنا رفت به کنار وقتی مراجعه کردم تا از گارانتی عویض لایف تایمش استفاده کنم گفتن تحریم شدیم دیگ تعویض نمیکنیم به همین راحتی!
Iran (Islamic Republic of)
انورعلی میهن خواه
۱۵:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام یک سوال دارم من یخچال مارشال دارم وقتی به برق میزنی بدنه یخچال برق میده وفتی درب باز میکنی قبلا خوب بوده شستن همینجوری شده ببخشید راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یاوریزدانفر
۰۲:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
باسلام نزدیک چهارماهه یخچال دوقلوی جهان شرق خریداری کردیم وبعدازهمون یک هفته اول توسط نمایندگی یخچال ها را نصب کردیم ومبلغ صدهزارتومان ازمون گرفت واز همون یکی دو روز اول یخچال شروع کرد به تق تق کردنه وحشتناکی .به طوریکه شبا آسایش نداریم وطی تماسی بانماینده شرکت ،اومدن یخچال رو نگاه کردن و گفتن طبیعیه وهیچ کاریش نمیشه کرد.الان بلا تکلیف موندیم با
یهچالی که باسرصدای آزار دهندش آسایش روازماگرفته .ازشماهموطنان خواهش میکنم از این شرکت هیچی نخرید
Iran (Islamic Republic of)
امیدی
۰۷:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام یخچال پارس خریدم بعد از ۳ماه موتورش سوخت الان ۲۲ روز به نمایندگی زنگ می زنیم جواب درست نمی دن من اشتباه کردم شما اشتباه نکنید خیلی جنس اشغالی داره