نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۵
در انتظار بررسی: ۴
Finland
ابوالفضل
۲۰:۰۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
بجز چند مورد متاسفانه بسیاری از شرکت های گارانتی خدمات قابل قبولی ارائه نمیدن . اون جاهایی هم که گارانتی خوبه متاسفانه فروشنده ها بد عمل می کنن مثلا در تاریخ اول اردیبهشت 97 یک دستگاه اتوبرقی مخزن دار آرزوم با گارانتی دوساله رایاتدبیر کویر که در فاکتور خرید قید شده است از فروشگاه دیجی کالا خریداری کردم در خرداد98 کالا با مشکل مواجه شد که به همراه فاکتور خرید به شرکت خدمات دهنده در تهران ارسال کردم شرکت با برخوردی بسیار خوب اعلام کرد با توجه به عدم برچسب گارانتی روی کارتن، این کالا شامل خدمات نمیشود و باید با فروشنده تماس بگیرید چند بار با دیجی کالا تماس گرفتم و در نهایت در پاسخی کاملا غیر منطقی از طرف دیجی کالا اعلام شد کالا شامل گارانتی نمی شود و مشکل عدم برچسب رو می بایست در 24 ساعت بعد از تحویل به ما اطلاع می دادید در هر حالت مشتری هست که متضرر میشه
Iran (Islamic Republic of)
صمدی
۲۰:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سلام
آبان ماه ۹۷ برای نصب یخچال و فریزر.. از نمایندگی تشریف اوردن و نصبش کردن ولی یخچال اصلا کار نکرد ولی فریزر مشکلی نداشت و طی نامه ای که نماینده به شرکت ارسال شد قرار بر این شد که یخچال رو به شرکت بفرستیم و یخچال فرساده شد و طی تماسهای مکرر بعد از یک ماه یک یخچال کارکرده که کلی خط و خش روشبود و حتی رنگش هم فرق میکرد برایمان فرستادن که ما هم نخواستیمش خلاصه بعد از یک ماه دوباره همان یخچال کهنه را فرستادن که باز هم ما نخواستیمش .الان که حدود ۸ ماهه که گذشته و شرکت هیچ جوابی به ما نداده و میگن همین است بس یعنی دیگه هیچی به هیچ
این همه دردسر و برو بیا و ضرر و زیان بکش اخرش هیچی حتی به اداره صنعت هم شکایت کردیم ولی هیچ جوابی نمیدن واقعا انصافه پول یخچال نو را بدی و یخچال کهنه استفاده کنی شرکت همش به فکر منفعت خودش هست و اصلا به فکر ملت نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
امين
۲۲:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من ي گوشي هواوي مدل y7 prime 2019 خريدم يك هفته بعد از خريد براي لمسش مشكل بوجود اومد تحويل گارانتي دادم بهم ميگن با تعويض گوشي موافقت شده ولي گوشي موجود نيست الان يك ماه ميشه موندم چيكار كنم اگه راهي داره لطفا راهنمايي كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
من بهمن ماه یه گوشی nova3i از شرکت هواوی خرید کردم گوشی مشکل داشت گفتن تحت گارانتی تا 1 هفته تعویض میشه /تا الان گوشی و ندادن هر چقدر زنگ میزنم میگن دستگاه جدید موجود نداریم واقعا نمیدونتم باید از چه طریق ی پیگیزری کنم،بسیار از اینکه از این برند خرید کردم ناراضی و شاکی هستم
Iran (Islamic Republic of)
امين
۲۲:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
منم دقيقا همين مشكلو دارم پشيمونم چرا برند هواوي انتخاب كردم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
من که از تلویزیون سامسونگ خیری ندیدم و بعد از ۷ روز سوخت عملا درامد ۴ ماهم رفت عید بدون تلویزیون موندم و الانم میگن تعمیر میکنیم اگه قرار به تعمیر بود تلویزیون قبلیم با ۷۰۰ تعمیر میشد گفتم نو بخرم که خیالم راحت بشه . الانم تنها راهم اینکه که برم سازمان حمایت مصرف کننده و از شرکت سامسونگ شکایت کنم و تلاش میکنم یه سایتی راه بندازم و تمام افرادی که مثل من زیان دیدن جمع کنم .
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۱۶:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
من که توی سامانه حمایت مصرف کننده و سامانه استاندارد و ساایت فرابازار شکایت کردم مال حقوق مصرف کنندست
United Arab Emirates
مریم
۱۰:۵۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
به نظر من سامسونگ در مقایسه با بقیه مارک ها و برندها کیفیتش بهتره. من خودم هم تلویزیون سامسونگ دارم و هم ساندربار سامسونگ به تازگی خریدم و خدارو شکر هیچ مشکلی ندارند و از کیفیت خوبی هم نسبت به بقیه برخوردارند.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۱:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
کسی که محصولی از سامسونگ خریده و راضیه،هیچوقت نمیاد این قسمت از سایت رو سرچ کنه و در زیر پستِ شکایت از سام سرویس،ازش تعریف کنه
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۲:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
به نظر من سامسونگ جنسای بی کیفیت و خراب انباریش داره با قیمت جدید به مردم قالب میکنه من تاریخ ۹۷/۱۲/۷ یک دستگاه تلویزیون سری ۶سامسونگ خریدم که ۱ساعت بعد از نصب متوجه شدم قسمت زیر دستگاه همون پنل از هم بلز میباشد و چفت نشده که سریع به ۸۲۵۵اطلاع دادم بعد از یک هفته بحث د دعوا و مراجعه به شرکت بلاخره قبول کردن دستگاه تعویص بشه نه تعمیر و دستگاه بعدی تاریخ ۲۰ ب ای بنده اورده شد که متاسفانه ۳ فروردین دستگاه روشن نمیشد و بعد از اطلاع و بازدید کارشناس شرکت اعلام کرد دستگاه مین بردش خرابه چون برق به پاور میرسه که من محدد گفتم ۶۵۰۰میلیون ندادم که تلویزیون خراب استفاده کنم و سام سرویس بعد از چند روز مجدد گفت باید یه کارشناس دیگه بیاد دستگاه رو باز کنه کارشناس بعدی اومد دستگاه باز کرد و نمیدونم چی شد که پاور دستگاه هم خراب شد و برق به دستگاه هم دیگه نمیرسید من قصدم خرید تلویزیون سونی بود اما همسرم بخاطر شگل ظاهری پیشنهاد خرید این دستگاه داد و حالا هم کلی اعصابم خرد شده هم پولم رفته و هم ایام عید کلا تلویزیون نداشتم هیچ کسم پاسخگو نیست تا حرفم میزنیم میگن سامسونگ برند جهانیه خدایی اگر تو امریکا بود چه بلایی سره این شرکت میومد شرکتی که عملا داره جنسای خراب مونده تو انباری که باید مرجوع میکرد و اگرم سالم بود باید ۲میلیون میفروخت سه برابر گرونتر اونم خراب میفروشه کاش پولم پس میدادن
Iran (Islamic Republic of)
سام سرويس
۱۴:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
مشتري گرانقدر باسلام
اولا به خاطر ايراد زودهنگام دستگاه از شما پوزش ميخواهيم.دوما، تعويض دستگاه قبلي شما بيانگر اين است كه رضايت مشتريان محترم براي شركت در اولويت مي باشد.
باتشكر
سام سرويس
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
دستگاه قبلی قابش کامل باز بود و من همون لحطه فهمیدم الان به نظر شما دستگاه بعد ۷ روز هم پاور و هم مین بردش سوخته باشه باید تعمیر بشه یا تعوی۱
Iran (Islamic Republic of)
123
۲۲:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
با سلام جنس قلابی و مونتاژ شده متاسفانه خیلی زیاد شده
بنده خودم تلویزیون مدل ۵۰ اینچ سامسونگ خریدم یکی دو ماه پیش،از همون ابتدا پنل ایراد داشت،از دوطرف هاله مشکی داشت به اندازه حدودا ۲۰ سانت،من اینو بعد از حدود ۲۰ روز متوجه شدم،نه اینکه بعد از ۲۰ روز دچار مشکل بشه،بلکه از اول این مشکل رو داشت،دقت کردید؟ ۲۰ روز بعد خرید متوجه شدم!
نمایندگی که ازش خرید کردم گفت اصلا به ما ربطی نداره و زنگ بزن به سام سرویس، تماس گرفتم با ۸۲۵۵،کارشناس اعزام کردند،مشکل رو هم دیدن و تایید هم کردن،ولی بعد از چند روز،اون کارشناسی که سام سرویس معرفی کرده بود خودش تماس گرفت و گفت که واحد فنی سام سرویس بهمون زنگ زده و گفته که به شما اطلاع بدیم، تی وی شما مشکلی نداره!!!

من گفتم کارشناس اومده تایید کرده،ینی مشکل از این تابلوتر؟ بنده خدا با یه حالتی گفت که :دیگه چی بگم والا!
متاسفانه یه چند روز بعد فهمیدم کلا تلویزیون های سامسونگ همچین مشکلاتی دارن و جالبه تعمیرکار میگفت که بهتر بود قبل خرید یه سر اینجاها میومدید و میپرسیدید که کدام تلویزیون ها خرابی کمتر دارن تا بهتون معرفی میکردم .

یه سری جاهای دولتی هم رفتم که اسم نمیبرم و اونا هم گفتن این مدل مشکل از سمت این شرکت شکایت زیاد داره

حالا بدتر از اون اینه که یه سریا میگفتند که، مدل های بالای ۱۰ پونزده میلیون(منظورشون QLED ها هست) اونا مشکلی ندارن ولی زیر ۱۰ میلیونیا شانسی خوب از توشون درمیاد!!! ۶ میلیون بدی جنسی بخری که شانسی باشه. قضیش شبیه ماشین های سمند هست که قیمت بین مدل های EF۷ و LX خیلی کم بود و خود نمایندگی های ایران خودرو و بقیه میگفتن EF۷ خیلی بهتره ولی شانسیه! یا نشتی روغن دارن یا آب کم میکنن و سر سیلندر و ... ینی چندین میلیون پول بدی این وسط هم دعا کنی که خوب دربیاد!!!

و جالبتر اینکه عبارت " شکایت از سام سرویس " رو توی گوگل سرچ کنید و چند تا سایت رو باز کنید ،درسته بعضی از پست ها واسه یکی دو سال قبله،ولی کامنت هایی دیدم که فهمیدم مشکل من پیش مشکل اونا شاهه!!!

پشتیبانی براحتی شونه خالی کرد،چندین بار و چندین روز بهشون زنگ زدم،ولی کسی پاسخگو نبود،اپراتور فقط همین جمله رو تکرار میکرد که " واحد فنی گفته تلویزیون شما ایرادی نداره " و اون سیاهی اونم ۲۰ سانت!!! ایراد محسوب نمیشه!
به نظرتون این،توهین به شعور مشتری نیست؟؟ خیلی راحت دارن کم فروشی میکنن

جالبه ببری حدود شش هفت میلیون توی این گرونی،اونم به ناچار،جنسی بخری که قبلش فکر میکردی گارانتی معتبر داره،اسم و رسم داره و ... بعدش باید این وسط شانس بیاری تلویزیونت سالم باشه،یعنی پول بدی جنس شانسی بخری!!! خرابم که دربیاد حالا باید این ور اون ور بدویی التماسشون کنی که تی وی مشکل داره!

تلویزیونی که ۲.۵۰۰ بود نتونستم بخرم و یکدفعه قیمتش توی چند ماه شد ۶ میلیون!!! من خودم جزو کسانی بودم که در این آشفته بازار به همه توصیه میکردم نخرین چیزی،مگه اینکه واقعا ناچار باشی. از تلویزیون سی آر تی قدیمیا استفاده میکردم که اونم سوخت و به اصرار خانواده مجبور شدم برای همچین تلویزیونی که از اول خراب دراومد ۶ میلیون هزینه بدم! شاید جملم جمله ی خوبی نباشه ولی اگر بانه ای میخریدم اگر هم خراب درمیومد اونقدی ناراحت نمیشدم که مثلا رفتم از یه نمایندگی معتبر، یه برند مثلا معتبر، و با یه گارانتی مثلا معتبر،خرید کردم!

ادمین های محترم،من بدلیل اینکه خودم هم متضرر شدم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم که بقیه متضرر نشن،شاید هم بعضیا بگن ما خریدیم مشکلی نداشت،به هر حال شما شانست زیاد بوده ولی در کل ،جدیدا خرابی زیاد داره و ما هم بدشانس بودیم که خرید کردیم. هیچ هدف خاصی هم جز اطلاع رسانی برای سایرین ندارم. منبعد اگر پستی داخل سایت های مشابه راجب سامسونگ ببینم این اطلاع رسانی رو میکنم که آگاه شن و با دقت بیشتر اقدام به خرید کنند.

ال جی هم قبلا خوب بود اما این برند هم میگفتن که جدیدا خرابی و مشکلات زیاد داشته.
-
ب
۲۳:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
باید پیگیر این موضوع باشید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
دقیقا این اتفاق برای منم افتاده فقط من دستگاه اول همون موقع فهمیدم پنلش بازه از هم و بد از دوهفته عوص کردم و حالا بعد از ۱۳ روز دستگاه دومم سوخت و کل عید بی تلویزیون سر کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من سام سرویس از لحاظ سرویس دهی ئو خدمات بی کفایترین شرکت می باشد ضمن اینکه پرسنل آن هم برخورد مناسبي با ارباب رجوع ندارن
Iran (Islamic Republic of)
سام سرويس
۱۰:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
مشتري گرانقدر
باسلام
درصورت عدم رضايت از عملكرد هريك از پرسنل يا نمايندگي هاي سام سرويس لطفا شماره تماس خود را در اين صفحه اعلام فرماييد تا همكاران بخش امور مشتريان با شما
ارتباط برقرار نمايند.
باتشكر
سام سرويس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
چرا ا مدیران این شرکت که پاسخگو نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
برای تلویزیون من که مدل m6965 هست لکه های سفید نوری بوجود اومده که در تصاویر سفید رنگ بیشتر معلوم میشه بعد از چندین بار تماس و پیگیری از سام سرویس میگن که این قضیه ایراد محسوب نمیشه و فقط دارن منو سرکار میذارن و پاسکاری میکنن تا خسته بشم و بیخیال پیگیری بشم
من یه سوال دارم اگر این مورد اسمش ایراد نیست پس چیه؟
در نهایت هم ابراز تأسف میکنم برای ملت شریف و مظلوم مردم کشور عزیزم ایران که باید اینجوری حقشون توسط شرکت های گرانتی(مثلا گارانتی) حقشون ضایع بشه
Iran (Islamic Republic of)
سام سرويس
۱۲:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
مشتري گرانقدر
اگر كاركرد دستگاه مطابق با استانداردهاي كيفي و شاخص هاي فني تعريف شده نباشد ايراد محسوب شده و طبق ضوابط نسبت به رفع ايراد دستگاه اقدام خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ماجد داستانی
۱۵:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
هزار بار مشکلات را گفتیم ولی کسی اهمیت نداد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سال 94 تبلت ایسوس با گارانتی آواژنگ از دیجی کالا خریداری کردم, سوکت شارژ تبلت مشکل پیدا کرده و شارژ نمیشود, گارانتی تموم شده و گارانتی در دنیا به مفهوم این است که در طول مدت ضمانت هزینه تعمیر دریافت نمیشود و پس از اتمام تاریخ ضمانت با دریافت هزینه تعمیر کنند. که این شرکت آواژنگ وقتی دستگاه رو بردم یه فرد بی ادب که حتی جواب سلام هم بلد نبود همان اول گفت سی هزار تومان هزینه عیب یابی است چه دستگاه تعمیر بشود چه نشود و تا دویست هزار تومان بدون اطلاع شما تعمیر میکنیم و باید پرداخت کنید هرچقدر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
من نمیدونم این شرکت بوتان برای چی هنوز پابرجاست با این محصولات مزخرفش
پکیجشون روزی 100 بار ارور میده