نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
ممنونم ازراهنمایت من هم ماشین دارم هم تقریبا مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
تشکر از راهنمایی شما خدا خیرتون بد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۱۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
درموردروغن حد فنون نادرسته،وفتی برروی قوطی روغن کارکرد رونوشته مثلا ۵۰۰۰کیلومتراون موقع شمابهترمتوجه میشین یا کارخونه سازنده؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
Saedg
۲۳:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۹
باسلام خدمت همشهریان عزیز ماکه تعمیرکار نداریم تعویض کارداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۹
احسنت گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۷:۳۷ ۲۷ تير ۱۳۹۹
خوب چه ربطی به بحث داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
واقعا !
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده حرف دل همه رو گفتین عین حقیقته متاسفانه مکانیک همه تعویض کارن نه تعمیر کار
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده حرف دل همه رو گفتین عین حقیقته متاسفانه مکانیک همه تعویض کارن نه تعمیر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
تعمیرکار و مکانیک منصف و با ایمان هم زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اصلا هم اینطوری نیست بشدت کمه آدم منصف
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
روشن شدن چراغ چک برای تمام قطعات الکتریکی سنسورها عملگرهاو...که دچاراختلال میشن روشن میشه که ممکن موقت یادائم باشه پس اینکه که میگیددریچه گازسفت نباشه خنده داره
۲عمرمفیدباتری ایرانی درشرایط استفاده ازکولر یکساله وبرای تست باتری تستربه خودباتری نصب میشه وربطی به سیم کشی نداره
۳روغن موتوربستگی به شرایط رانندگی داره یعنی اگه شما همشتوترافیک باشیدولی کیلومترکارکرد حتی به ۵۰۰۰تاهم نرسیدبایدتعویض شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ تير ۱۳۹۹
باطری ماشین من سه و نیم سال هست که داره کلر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا غیایی شاملو
۲۳:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
شما احتمالأ باید مکانیک باشید؟ که اینگونه از این مطلب برآشفته و ناراحت شدید و الا حرف بدی نزدند فقط کمک به اطلاعات عمومی بود، یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۱:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
فک کنم منطورشان روغنهای خارجی باشه نه ایرانی تقلبی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۳ تير ۱۳۹۹
غالبا مکانیک ها اطلاعی از علم مکانیکی ندارند و فقط با خراب کردن ماشین مردم مکانیکی را کمی یاد گرفتند و متاسفانه فنی و حرفه ای هم هیچ آموزش ارزشمندی نداره که بده. ماشین ها را مردم به افراد که مغازه مکانیکی زدن میبرند و با مشکلات دیگری مواجه می‌شوند. متاسفانه بعضی مکانیک ها قطعات اصلی را از روی خودرو ها باز میکنند و تعویض میکنند.خلاصه قطعه دزدی مد شده . از طرفی مکانیک ها نمیزارن صاحب خود شاهد تعمیرات باشه. می‌خوام بگم مکانیکها غالبا علاقه ندارند مشتری هیچی بفهمه و اصلا نزدیک ماشین بشه . مکانیک حرفه ای در ایران بسیار کم است. با تأسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
برو مکانیکت را عوض کن دیدت بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۹
باهات موافقم درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
سینا بیگی
۱۱:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
100درصد حق با شماست. این حقیقته
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
خداییش دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
تو همه صنف ها همه جور آدمی پیدا میشه. مکانیک منصف و کار بلد هم زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۰:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
روغن موتورهای ایرانی با ۴ الی ۵ هزار کارکرد کاملا سیاه و بی کیفیت میشن،چه خبره ۱۱ هزار ...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام ممنونم بابت مطلب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اینها خیلی خوب است خرج.تعمیر خیلی زیاد است مبنا هم نداره