سلام
بدترین مخابرات ایران برایه منطقه الغدیر است
هر ماه یه هفته حداقلش خطامون قطع
پیشه رییس هم میریم میپیچونه
فقط یه خطمون یک ساله قطع فقط ابونما میگیرن
در خصوص قطعی تلفن بنده چهارروزپیش قطعی تلفن خود به شماره 02136620874 مرکزمخابرات الغدیراعلام کردم هیچ اقدامی انجام نداده اندتورو خدا اندازه پولی که میگیرید کارانجام بدهیدبنده شکایت دارم و تقاضای پیگیری دارم
پیشنهاد میکنم اصلا از مخابرات سرویس اینترنت تهییه نکنید.اصلا کار نمیکنه.فقط پول بیزبون رومیگرن و بعد هیچکس اصلا پاسخگو نیست.نه ۲۰۲۰ نه هیچ کس دیگه ای جواب گو نیست.تا به پشتیبانی وصل میشه یک صدای ضبط شده پخش میشه همکاران ما در حال رفع مشکل پیش آمده هستند و یک یک ماهه فقط همین صدا پخش میشه
مدتی قبل قبض بدهی اردی بهشت را پرداخت کردم پیام پرداخت و شماره پیگیری آمد حالا قبض تیر ۴۰۲ آمده نوشته اردی بهشت را پرداخت نکردید با ۲۰۰۰ تماس میگیرم میبینم اردیبهشت را کم کرده و فقط بدهی خرداد را اعلام میکند این دومین بار است با این مورد برخورد میکنم نمیدانم پرسنل یزدان پناه تو چه عالمی هستن شما جای من بودید چکار میکردید .متشکرم
ما هتل هستیم و متاسفانه در منطقه امام رضا خط موبایل که کلا مشکل دارد/خط های ثابت هتل مدام قطع می شوند که با کلی پیگیری مامور مخابرات می آید و موقتا مشکل رفع می گردد ولی دوباره قطعی پیش می آید.خواهشا مشکل ما رو حل کنید
سلام مدت ۱۰ ماه هست که خط تلفن ثابت خونم قطع شده بارها به اداره مخابرات شهرستان مراجعه کردم و بارها با خط ۲۰۱۱۸ اعلام خرابی کردم به ولی هنوز وصل نشده و کسی جوابگو نیست
سلام ، برای مشاوره با شماره ای که اولش ۹۰۹ است و۱۰ رقمی تماس گرفتم که فکر میکردم چون نه خارج ازشهره ونه موبایل هزینه چندانی نداره ، خانم که اونور خط مشاوره میداد انقد با حوصله داشت حرف میزد که گفتم چقد باوجدانه .. نگو داشت طولش میداد که وقت بیشتری بگذره ، ۱ ساعت شد و تلفن قطع شد وگرنه ایشون میخواست همچنان ادامه بده، اومدم قبض تلفن پرداخت کنم دیدم ۶۰۰ هزار تومن اومده یعنی دقیقه ای ۱۰۰۰۰ تومن، مخابراتم راه دزدی رو یاد گرفته ، با موسسات هم دست میشن که بین خودشون تقسیم کنن. چرا اطلاع رسانی نمیکنن که بدونیم هزینه هر دقیقه بیشتر از هزینه تماس با خارج از کشوره. دزدا
قانون حداقل هزینه مکالمه تلفن ثابت از ابتدای برج ۶ اعمال شده ولی پیام اطلاع رسانی امروز رسیده، یعنی خیلیا یا شاید همه مشترکین تلفن ثابت این رو نمیدونستن، این اسمش دزدی نیست پس چیه؟
درود
میخواستم ببینم چرا باید ۲۰ هزار تومان ماهانه برای هر قبض تلفن ثابت پرداخت کنیم در صورتیکه ممکنه از این خط استفاده نکنیم، همون آبونمان قبلی هم کم نبوده برای تعداد بالای خطوط ثابت لطفا بیشتر از این ملت رو ندوشید
دوسال تلفن ثابت از مخابرات خریداری کردم هر دوسال تلفن قطع می باشد
دوسال دارم ابونمان می دهم وهر دوسال باموبایل به مخابرات اعلان خرابی میکنم هزبنه موبایلم را در نظر بگیرید
بعد یه روز قبض صادر میشه ۲۰ بار پیامک میدن برای پرداخت پول
بدترین مخابرات ایران برایه منطقه الغدیر است
هر ماه یه هفته حداقلش خطامون قطع
پیشه رییس هم میریم میپیچونه
فقط یه خطمون یک ساله قطع فقط ابونما میگیرن
بنده روز ۱۶ اردیبهشت هزینه تلفن را با اپلیکیشن تاپ پرداخت کردم و امروز ۲۰ اردیبهشت هست هنوز خط تلفن یک طرفه هست..
امروز با پشتیبانی تاپ تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم اعلام کردند که هزینه را همان ۱۶ اردیبهشت به حساب مخابرات واریز کرده اند.
لطفا بفرمایید چرا تلفن تا کنون وصل نشده است؟؟؟
میخواستم ببینم چرا باید ۲۰ هزار تومان ماهانه برای هر قبض تلفن ثابت پرداخت کنیم در صورتیکه ممکنه از این خط استفاده نکنیم، همون آبونمان قبلی هم کم نبوده برای تعداد بالای خطوط ثابت لطفا بیشتر از این ملت رو ندوشید
دوسال دارم ابونمان می دهم وهر دوسال باموبایل به مخابرات اعلان خرابی میکنم هزبنه موبایلم را در نظر بگیرید