سلام من از شعبه یزدان پناه در بلوار سیمون بولیوار، شکایت دارم. کارمندان این شعبه هیچ وقت به تلفنها جواب نمیدن ، هیچوقت تاکید میکنم و برای یک سوال کوچک مجبورم با این سن بالا پاشم برم اونجا ، تازه اینقدر کارمندان بداخلاق هستن که حد نداره ، انگار ارث پدرشون از آدم میخوان ، لطفا رسیدگی کنید ، اگر حوصله ندارن بشینن خونشون ، اینقدر جوانهای خواهان کار هست که هم خوش اخلاقند و هم حوصله پاسخگویی مودبانه به مشتری را دارند
ممنون میشم رسیدگی کنید
سلام من استان لرستان هستم کابل تلفن خونه مون رو دزد یک ماهی هست برده البته من تنها نیستم مال همسایه ها هم دزدیده شده؛ چند بار رفتیم مخابرات ولی نیومدن درست کنن ما نوراباد دلفان هستیم کوی آزادگان لطفا رسیدگی کنید بچه هاتو خونه با مدرسه مجازی نیاز به اینترنت دارن یک ماهه که درست نشده
یک ماه تلفن خونم قطع از کافو جلوي در خونه چند بار تماس گرفتم ثبت خرابی بعد از وارد کردن اطلاعات خط هنوز کسی برای رفع خرابی مراجعه نکرده فقط پول سریع دریافت می کنید خدمات در حد صفر مردم از دست شما چی میکشند؟؟؟؟؟
سلام من در اورمیه زندگی می کنم چند ماه است قبض تلفن همراه شوهرم بدون اینکه استفاده کنیم ۲۷هزار تومن اومد پرداخت کردم ماه بعد که اذر ۵۷هزار تومن اومد بردیم امور مشترکین .......باز قبضرا پرداخت کردم وبعد اردیدن مراجعین که اخرش باید سیم کارت را عوض کنین ماهم عوض کردیم ودر ضما اساره کنم که اصلا ار گوشی استفاده نمی کنیم فقط برای قبضمنزل به اون خط میاد نگه داشتیم وحالا قبض اومد۱۱۶هزار خورد امده نمی دونم چکار کنم چون خط صابط
با سلام از استان لرستان شهرستان رومشگان دوراهی بازوند ، مشکل قطعی تلفن و اینترنت وجود دارد در اثر پارگی کابل های مخابرات توسط سارقین و به صورت مرتب مردم این بخش پیگی هستیم و مرکز مخابرات بیان دارن که از استان باید جهت برقراری و وصل کردن به این مرکز وارد بشن .ولی نزدیک ۳ ماه هست خبری نیست
با سلام من ساکن مشهد هستم حدود تقریبا یک سال هس تلفن ثابت ما و پنج همسایه به علت سرقت کابل قطع هس هر موقع که مراجعه کردیم جواب سر بالا دادند گفتند برید از قبیل شما زیاد هستن ایا بعد از یک سال هنوز نوبت وصل خط تلفن ما و چند همسایه دیگه نشده مشهد هستم خواجه ربیع بلوار 22 بهمن.بهمن 8
باسلام من ساکن زابل استان سیستان وبلوچستان هستم تلفن من براثر لوله گذاری شرکت گاز قطع شده اداره میرم میگن باسامانه تماس بگیر به سامانه تماس میگرم میگهدرحال طی کردن روال اداری خلاصه همین جور مانده ام بین زمین وهوا شما کمکم کنید.ممنون.
با سلام
از کرمانشاه هستم و مغازا دارم بیش از یک ماه هست تلفن بنده بر اثر خرابی قطع میباشد ۳بار هم از طریق شماره خرابی ثبت گردید جالب اینجاست که هر دفعه هم ثبت میکنم البته بعد از مدتی میبینم از طریق سامانه حذف شده و ثبت جدید صورت میگیره هنگامی هم که مراجعه میکنم به مخابرات از کمبود نیرو و وعده ۱۰روز بعد راه میدهند متوجه شدم هر زمانی که تلفن خرابی راه اعلام میکنم و ثبت میکنم به عنوان تعمیر شده و بدون مشکل از سامانه حذف میشود و هیچ رسیدگی صورت نمیگیرد
با سلام
بدلیل وصول پیامک اخطار قطع یا جمع آوری تلفن بدلیل بدهی سریعا وارد سایت اینترنتی شدم و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت متاسفانه مبلغ ۳۶۹ هزار تومان پرداخت کردم و همان لحظه پیام دیگری آمد ایندفعه کم بود به شک افتادم ولی احتیاطا پرداخت کردم . وقتی خوب توجه کردم دیدم مبلغ ۳۶۹ هزار تومان اشتباه بوده و چنین شماره ای در شبکه وجود ندارد . بنده چون تمام شماره ها و ردیف شماره ها مثل خط خودم بود فقط یک عدد صفر اواسط شماره مت دارد ولی این خط اشتباه آن صفر را نداشت . حال چرا مخابرات خطی که نیست بارگزاری شده و اگر بنده شناسه ها را وارد کنم نبایست عملیات پرداخت فعال شود . ولی همه چی دست به دست هم داده و این مبلغ الان اشتباه واریز شده است . به مخابرات ۴۵ متری گلشهر کرج مراجعت کردم صورتحساب و کپی کارت ملی و تکمیل یک فرم انجام و تحویل دادم گفتند برگشت داده می شود . ولی با گذشت بیش از ۲ ماه خیری از برگشت پول نشده است . وفتی ما به پیامک مخابرات احترام می گذاریم و زود پرداخت می کنیم در عوًدیگر اشتباهی هم شده باشد مخابرات باید احترام شهروند را نگه دارد و برگرداند تا اعتماد دو سویه باشد . لطفا مخابرات رسیدگی نماید
سلام به زحمتکشان مخابرات ۸روز است سیمهای تلفن به هر دلیلی قطع شده چندین بار به مخابرات شهرستان بوکان مراجعه نموده ایم با توجه به نیاز انترنت برای دانش آموزان هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و از طریق تلفن گویا درخواست اقدام شده آیم متاسفانه اقدام نکرده اند باتشکر
سلام برای رفع خرابی تلفن روزها باید معطل شد ،یه سامانه هم قرار دادن که فقط سر کاری ،الان که کارتخوان به خط تلفن وابسته است یک هفته است که در مضیقه هستیم کسی را هم پیدا نمی کنیم پاسخگ و باشه
بنده قبض تلفن به روزپرداخت کردم ولی مخابرات قبض تلفن ماه قبل راپیامک کرده.رفتم اداره مخابرات پرند پیش رئیس گفتم ایشون گفتن که اصلا پرداخت به روز نداریم.ماهیچبدهی بجز همان ماه معرکه قبض پیامکی آمد نداشتیم ومن چون منزل نبودن وقتی اومدم دیدم به دلیل پرداخت نکردن ۳۶هزارتومان قبض تلفن قطع شده ومن همان شب ۳۰مهر ارطریق۲۰۰۰تلفن گویا به روز۷۷هزارتومان پرداخت کردم ولی قبض تلفن درهفته اول آبان بابت هزینه ماه مهر برامون فرستادن وقتی رفتم پیش رئیس مخابرات گفتن پرداخت به روز نداریم وگفتم شما بدهی دارین .من میخواستم بدونم پرداخت بهروز یعنی چی مگر نه اینکه تاآناحظه هزینه پرداخت شده .لطفا بازرسی توضیح بدن من چیکار کنم
سلام من ماه مرداد خط تلفن خونه رو جا بجا كردم براي جابجاي خط تلفن از من ١٨٠هزارتومان مخابرات پول گرفته
درصورتي كه خط صفر مخابرات ٢٠٠هزارتومنه چرا اين كار كردن اگه به من ميگفتن انقدر هزينه داره اين كارو نميكردم ميرفتم يه خط صفر ديگه ميخريدم
تازه يكفته هروز صبح ميرفتم مخابرات از كارم زدم بخدا نزديك ٦٠٠/٧٠٠اين جابجاي براي من اب خورد
چررررررررررراااااااا
ممنون میشم رسیدگی کنید
از کرمانشاه هستم و مغازا دارم بیش از یک ماه هست تلفن بنده بر اثر خرابی قطع میباشد ۳بار هم از طریق شماره خرابی ثبت گردید جالب اینجاست که هر دفعه هم ثبت میکنم البته بعد از مدتی میبینم از طریق سامانه حذف شده و ثبت جدید صورت میگیره هنگامی هم که مراجعه میکنم به مخابرات از کمبود نیرو و وعده ۱۰روز بعد راه میدهند متوجه شدم هر زمانی که تلفن خرابی راه اعلام میکنم و ثبت میکنم به عنوان تعمیر شده و بدون مشکل از سامانه حذف میشود و هیچ رسیدگی صورت نمیگیرد
بدلیل وصول پیامک اخطار قطع یا جمع آوری تلفن بدلیل بدهی سریعا وارد سایت اینترنتی شدم و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت متاسفانه مبلغ ۳۶۹ هزار تومان پرداخت کردم و همان لحظه پیام دیگری آمد ایندفعه کم بود به شک افتادم ولی احتیاطا پرداخت کردم . وقتی خوب توجه کردم دیدم مبلغ ۳۶۹ هزار تومان اشتباه بوده و چنین شماره ای در شبکه وجود ندارد . بنده چون تمام شماره ها و ردیف شماره ها مثل خط خودم بود فقط یک عدد صفر اواسط شماره مت دارد ولی این خط اشتباه آن صفر را نداشت . حال چرا مخابرات خطی که نیست بارگزاری شده و اگر بنده شناسه ها را وارد کنم نبایست عملیات پرداخت فعال شود . ولی همه چی دست به دست هم داده و این مبلغ الان اشتباه واریز شده است . به مخابرات ۴۵ متری گلشهر کرج مراجعت کردم صورتحساب و کپی کارت ملی و تکمیل یک فرم انجام و تحویل دادم گفتند برگشت داده می شود . ولی با گذشت بیش از ۲ ماه خیری از برگشت پول نشده است . وفتی ما به پیامک مخابرات احترام می گذاریم و زود پرداخت می کنیم در عوًدیگر اشتباهی هم شده باشد مخابرات باید احترام شهروند را نگه دارد و برگرداند تا اعتماد دو سویه باشد . لطفا مخابرات رسیدگی نماید
درصورتي كه خط صفر مخابرات ٢٠٠هزارتومنه چرا اين كار كردن اگه به من ميگفتن انقدر هزينه داره اين كارو نميكردم ميرفتم يه خط صفر ديگه ميخريدم
تازه يكفته هروز صبح ميرفتم مخابرات از كارم زدم بخدا نزديك ٦٠٠/٧٠٠اين جابجاي براي من اب خورد
چررررررررررراااااااا