من تلفن ثابتی دارم که فعلا اصلا ازش استفاده نمیکنم و هرماه پولش رو پرداخت میکنم. اما در ماه جاری (قبض بهمنماه) را مخابرات بعد از اینکه پرداخت کردم دوباره برام حساب کرده و بدهی هم برام در نظر گرفته ، یعنی دوبرابر هرماه قبل که پرداخت میکردم.
چطور میتونم بابت این اشتباه مخابرات شکایت خودم رو مطرح کنم؟!
قبض تلفن ثابت این ماه منزل ما 362هزارآمده .نه جایی ونه کسی پیدانمیشودکه پاسخگوباشد.اززمانی هم که تمام کارها سیستمی شده که اصلا دیگه نمیدانیم مشکلاتمونوکجا وبه چه کسی گفت. حالا من موندم این مبلغ 362هزارتومان ازکجاآمده جالب اینجاست که تواین دوره زمونه کمترکسی ازتلفن ثابت استفاده میکنه. لطفا یکی جواب سوال منوبده.شماکه درفرم تبادل نظر نه جایی رابرای شماره تلفن وموبایل تدارک ندیده اید چطورمیخواهید ارتباط برقرارکنید/ این نشان میده همش سرکاریم
باسلام یه سرویسی اینترنت به من فروختند بیست روز میگذره هی اس ام اس میاد که ترافیک شما درحال اتمام هست ترافیک ده گیگ میخرم سه چهاروز بعد دوباره اس ام اس میاد چرا از اول نمیگوید بیشتر حجم بخرید
سلام
درتاریخ ۲۵ الی ۲۶ /۱۴۰۰/۱۱قریب دهها تماس گرفتم برای ثبت خرید اینترنت اما متاسفانه کسی جواب نداد
یکنفر با دهان خسته چندکلمه حرفهای نامفهوم زدند و قطعش کردند
مگر مخابرات ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه تعطیل بوده است
لطفا بررسی کنید
دوهفته است خط تلفن ثابت واحد ما وهمسایه ها قطع است شاید 50 بار به سامانه های ثبت خرابی اقدام نمودیم اطلاع می دهد که ثبت شد ولی بعد از چند ساعت به دروغ پیامک می دهد خرابی برطرف شد ده روز است به مرکز مخابرات الغدیر تهران تماس می گیرم می گویند با شماره بخش معاونت تماس بگیرید ولی اصلا جواب نمی دهند. هیچ تلفن دیگری را هم جهت رسیدگی اعلام نمی کنند همه سامانه ها مثل رباط هستند و جوابگو نیستند ما کجا داریم میریم اگر این پسرفت نیست پس چیست؟ آموزش مجازی اینترنت و ...؟؟؟
نزدیک به یک هفته هست که تلفن کوچه قطع هست و هر روز مراجعه میکنم به مخابرات منطقه ۱۱ مهدیه تهران ولی متاسفانه هر روز امروز و فردا میکنن و با اینکه بهشون گفتم داخل کوچه دو خانواده در خانه نابینا هستن و مُسن و حتی موبایل ندارن و کارشون با تلفن هست و ارتباط با فرزندانشان با تلفن هست اما متاسفانه کسی پاسخگو نیست
سلام
روزهاست که درگیر پیدا کردن دلیل بدهی قبلی قبض تلفن ثابتم میگردم.به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده ام .در سامانه مخابرات و در پرتال مخابرات من ثبت نام و وارد شده ام.پر سامانه مشاهده قبض های تلفن ثابت ورود کرده ام و ...
همه جا فقط با عبارت بدهی قبلی مواجه میشم .آیا این حق مشتری نیست که دلیل بدهی را بداند؟
سلام من الان ۲ماه درگیر وصل خط تلفن ثابت برای اینترنت هستم
هر روز یه بهونه دارند
الان حدود ۱ماه از فعال سازی مودم وای فای میگذره ولی هنوز خط من وصل نشده... لطفا یکی به داد این مردم برسه... گناه ما چیه..؟؟
3ماه تلفن ثابت رو 2روز بعد که اینترنت از مخابرات خریدم قطع شده هم 195 شکایت زدم هم20117 هم 2020 هیچکدام پاسخگو نیستن 195 علت رو جویا شد زده بودن سرقت در صورتی که هیچ سرقتی از منزل تا محل باکس نبوده
با سلام. احتراما به استحضار میرساند از استان آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب روستای حمید از جانب اولیا و دانش آموزان ،به اطلاع میرساند که در این روستا قطعا اینترنت برای هیچ کدام از خط ها وجود ندارد ودر نتیجه آموزش مجازی صفر است.لطفا جهت اطلاع مسولین ارتباطات و اقدام لازم.
چطور میتونم بابت این اشتباه مخابرات شکایت خودم رو مطرح کنم؟!
درتاریخ ۲۵ الی ۲۶ /۱۴۰۰/۱۱قریب دهها تماس گرفتم برای ثبت خرید اینترنت اما متاسفانه کسی جواب نداد
یکنفر با دهان خسته چندکلمه حرفهای نامفهوم زدند و قطعش کردند
مگر مخابرات ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه تعطیل بوده است
لطفا بررسی کنید
روزهاست که درگیر پیدا کردن دلیل بدهی قبلی قبض تلفن ثابتم میگردم.به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده ام .در سامانه مخابرات و در پرتال مخابرات من ثبت نام و وارد شده ام.پر سامانه مشاهده قبض های تلفن ثابت ورود کرده ام و ...
همه جا فقط با عبارت بدهی قبلی مواجه میشم .آیا این حق مشتری نیست که دلیل بدهی را بداند؟
هر روز یه بهونه دارند
الان حدود ۱ماه از فعال سازی مودم وای فای میگذره ولی هنوز خط من وصل نشده... لطفا یکی به داد این مردم برسه... گناه ما چیه..؟؟