خودرو ساز ها با ده هزار کارگر. رسما کل مردم ایران به گروگان گرفتن .و فکر میکنن هر خودروی بی کیفیتی که تولید کنن و با هر قیمتی .مردم باید بخرن .و کارخانه های خودروسازی شده ملک شخصی خیلی از ما بهتران .هرکدوم چند فامیل وابسته اونجا کار میکنن .
به نظر من باید از واردات خودرو جلوگیری نکنن هرچند توی سال جهش تولید هستیم ولی این جهش تنها به حرف رهبری ختم شد و چیزی در این باره توسط دولت عملی نشد با ازاد گذاشتن واردات خودرو هم باعث میشه قیمت های داخلی بیاد پایین هم باعث تکون خوردن صنعت خودرو میشه که سالهاست به خواب رفته تازشم کلی به زیبایی شهرهامون کمک میکنه به هر حال هرچند وارداتش خیلی خوب نیس ولی باعث میشه در دراز مدت صنعت خودرویی کشور رشد خوبی داشته باشه
جهش اگه می خواست اتفاق بیفته تو این 50 سال در (حیفه بگیم صنعت) اتفاق میفتاد.
شرکت ولوو یه خودروش 1 نفر آدم کشته تموم خودروهاش را از سراسر جهان فراخوان زده که چرا 1 (یک)کشته داده.
کدوم مسئول و کارشناس و طراح ایرانی به فکر بالا بردن امنیت و بعد امکانات رفاهی خودروهاش هست؟
آزاد سازی واردات خودرو چیه عزیز من ؟؟؟؟ اینا اگه واردات رو هم آزاد کنن اینقدر مالیات و عوارض گمرکی و عواض .... میبندن روش که قیمتش چندین برابر پای مردم تموم بشه .
الهی خداوند حمیم جهنم و درخت زقوم را در اخرت نصیب خودروساز داخلی کند که خودرو تازه تحویلیشون از خودرو 8 سال کرده بدتر و بی کفیت تر است اما قیمت 10 برابر شده
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اونوقت باید تاوون پس بدن
کمیل
۱۳:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آزادسازی واردات خوبه ، به شرطی که اجازه واردات دست دوم تا مدلهای ۲۰۱۰ برندهای خوب مثل تویوتا و لکسوس و ... رو بدهند . اونوقت ببینید با نصف قیمت پراید میشه چه خودروهای لاکچری سوار شد که هم از لحاظ ایمنی هم استهلاک و هم مصرف سوخت و راحتی دنیایی با محصولات داخلی تفاوت دارند . البته اینها فقط یک افسانه پردازی است که هیچگاه محقق نخواهد شد .
اگه مجلس انقلابیه و وامدار نیست دقیقا باید همین کار رو بکنه البته از مدل 2000 به بالا.
چون این ماشین خارجیا یه عمر جواب میده بر عکس لگن های داخل!
یا حق
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دیگه چند تا از مظلومین نزدیک دولتیها قصد دارن یه کار شرافتمند داشنه باشند.این بار رفتند تو کار واردات خودرو البته فقط برای کمک به مردم و رضای خدا وگر نه همه می دونند که این کار چنان سودی نداره
این یعنی مبارزه با دشمن با کمک گرفتن از دشمنی بدتر
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تازه میخواین ۱۰ سال فرصت بدین اینا تو این چند ده سال چه غلطی کردن که از این به بعد کنن همون خودرو های اونوقتو دارن میزنن واردات ازاد کنید تعرفه صفر .جلوی تولید ماشین های بی کیفیت اینارو بگیرید کارخانه هاشون رو هم بفروشین
اینکه نشد راه حل عزیز برادر !!!
وضعیت فعلی مملکت هم حاصل اتخاذ چنین تصمیمات نسنجیده و آنی است که هر کس در راستای منافع فردی یا صنفی خودش گرفته و میگیره.
نگاهها باید کمی جامع تر و منطقی تر باشد.
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دله سازا باید تعطیل شن و السلوم ختم کلوم.
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
امیدوارم واردات خودرو آزاد بشه و از شر این دو تا فرغون سازی مال مردم خور خلاص شیم
باسپاس از سایت باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا موضوع واردات خودرو که تز بسیار خوب ولی دیرهنگامه به همه پرسی مردمی گذاشته شود.
گفتمان سازی شود.
هر چند به نظر بنده این مطالبه و خواست جدی یک ملت 80 ملیونیه.
هر چند که تو این کشور نطر مردم کشکه و تنها نظر اندک خواصی نظره!
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با نرخ آزاد اجازه واردات بدهند
و با نرخ آزاد و سد های اداری حداقل هم اجازه تولید به همه بدهند
همانند چین
قیمت و کیفیت رقابتی می شود
شفافیت در معاملات باشد
دولت نظارت کند و مالیات معقول بگیرد اولویت مردم داخلی باشد
سخت است ولی ببینید درست میشود یا نه
آقای نویسنده به نمایندگی کی و یک طرفه از خودرو سازان داخلی حمایت می کنی؟؟؟
چرا واردات نباشه؟
چرا رقابت نباشه تا دو دیو خودرو ساز کشور کمی ابتکار و خلاقیت هم به خرج دهند و دست به تولید محصولات مشابه و مطمئن خارجی بزنند؟
چرا مردم مجبور باشند حتما باید ارابه ی مرگ سوار شوند؟
کدوم کشور دنیا قوانین ممنوعیت واردات خودرو را اعمال می کند با اینکه سالانه خودرو سازاش سالانه 30/000 نفر رو به کام مرگ می فرستند؟
چرا خودرو وارد نشه تا مردم حق انتخاب داشته باشند؟
نزدیک 50 سال شایدم بیشتر هست که ایران خودرو و سایپا تو کشور با پژو و پراید جولان می دهندچرا؟چون همیشه حمایت شدند.
به چه قیمتی؟به قیمت جان مردم
بخدا نظر سنجی کنند بالای 90 درصد مردم رای به نفع واردات خودرو می دهند.
کاملا درسته و موافقم.
شرکت ولوو یه خودروش 1 نفر آدم کشته تموم خودروهاش را از سراسر جهان فراخوان زده که چرا 1 (یک)کشته داده.
کدوم مسئول و کارشناس و طراح ایرانی به فکر بالا بردن امنیت و بعد امکانات رفاهی خودروهاش هست؟
چون این ماشین خارجیا یه عمر جواب میده بر عکس لگن های داخل!
یا حق
وضعیت فعلی مملکت هم حاصل اتخاذ چنین تصمیمات نسنجیده و آنی است که هر کس در راستای منافع فردی یا صنفی خودش گرفته و میگیره.
نگاهها باید کمی جامع تر و منطقی تر باشد.
لطفا موضوع واردات خودرو که تز بسیار خوب ولی دیرهنگامه به همه پرسی مردمی گذاشته شود.
گفتمان سازی شود.
هر چند به نظر بنده این مطالبه و خواست جدی یک ملت 80 ملیونیه.
هر چند که تو این کشور نطر مردم کشکه و تنها نظر اندک خواصی نظره!
و با نرخ آزاد و سد های اداری حداقل هم اجازه تولید به همه بدهند
همانند چین
قیمت و کیفیت رقابتی می شود
شفافیت در معاملات باشد
دولت نظارت کند و مالیات معقول بگیرد اولویت مردم داخلی باشد
سخت است ولی ببینید درست میشود یا نه
چرا واردات نباشه؟
چرا رقابت نباشه تا دو دیو خودرو ساز کشور کمی ابتکار و خلاقیت هم به خرج دهند و دست به تولید محصولات مشابه و مطمئن خارجی بزنند؟
چرا مردم مجبور باشند حتما باید ارابه ی مرگ سوار شوند؟
کدوم کشور دنیا قوانین ممنوعیت واردات خودرو را اعمال می کند با اینکه سالانه خودرو سازاش سالانه 30/000 نفر رو به کام مرگ می فرستند؟
چرا خودرو وارد نشه تا مردم حق انتخاب داشته باشند؟
نزدیک 50 سال شایدم بیشتر هست که ایران خودرو و سایپا تو کشور با پژو و پراید جولان می دهندچرا؟چون همیشه حمایت شدند.
به چه قیمتی؟به قیمت جان مردم
بخدا نظر سنجی کنند بالای 90 درصد مردم رای به نفع واردات خودرو می دهند.
فقط رفراندم مردمی شفاف و بس.