مگر ما در این دنیا چقدر عمر میکنیم که باید این زمان را صرف تصمیمات و عقب ماندگی صنعتی این کشور کرد . کشور ما هم باید همانند کشورهای هم رده خود تنوع خودرویی را آزاد کند و خودرو ساز هار را از دولتی به خصوصی سازی جهت دهد تا خود آنها برای کیفیت محصولات و رقابت چاره کنند نه اینه مثل کودک 1 ساله دولت پول را در دهانشان بگذارد و هرزگاهی اختلاص و رانت سر دربیارند .
مگ به حال مردمم فرقی داره.موقعی که بستس پراید 120 بخری
اینا عرضه دارن برن خط تولید بیارن نه وارد کننده باشن برادر و خواهر من هرکی دنبال سود خودشه دلش به حال مردم و مملکتش نمیسوزه.
نه عزیز جان ببین وقتی پراید شده 120 میلیون خوب حساب کن خط تولید میسوبیشی، مزدا و ... رو بیارن اینجا چی میشه؟
خودرویی که قیمت واقعیش هم قیمت پرایده رو به چه قیمتی میفروشن؟
ابته این مافیایی که وجود داره اگه واردات هم آزاد بشه باز قیمتها رو همچین بالا میبرن که مردم مجبور بشن همون پراید رو بخرن.
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اقا چرا موضوع رو پیچیده میکنید
بگین اگه واردات خودرو آزاد بشه
به اموال ما اسیب میرسه په دیگه این همه اراجیف چرا سر هم میکنیم
خودروسازی ایران خیلی وقته که بدلیل آزاد نکردن واردات شکست خورده و کیفیت خودروهایش بسیار عقب تر از خودروهای سطح جهانی است
ما با این پولی که به خودروساز داریم میدهیم در عوضش میلیاردها تومن بدهی روی دستمان گذاشته اند خودروسازی ما چون در بخش دولتی است هیچ انگیزه ای برای رقابت با دنیا ندارد و بلعکس انتظار دارد همیشه مردم ازش حمایت کنند و کالاهای برای 20 سال پیشش را به قیمت بالای روز بخرند در صورتی که با همان قیمت محصولات به مراتب بهتری میشود خرید
باید به خودرو ساز د سال مهلت داده شود و سپس خودروهای هیبریدی را چه نو و چه دست دوم با گمرک پایین وارد کرد بعد از 5 سال دیگر هم واردات خودروهای بنزینی را آزاد کرد تا ببینیم خودروساز چند مرده حلاج است
این بازی یک طرفه که ما مردم همش تو قرعه کشی باید باشیم و خودروها قیمت های غیرقابل قبول دارند فقط به ضرر مردم شده است!
یعنی می خواهید برای منفعت چند صد هزار نفر جان و مال 80 میلیون را به خطر بیاندازید؟
پزو 405، 20 سال پیش از خط تولید خارج شده ولی شروع تولیدش مال حدود 30 سال پیشه (1987–1997) پس میشه گفت طراحی اون مال همون 30 سال پیشه تو صنعت خودرو سازی که مثل آی تی داره هر روز پیشرفت میکنه 30 پیش مثل عصر حجر میمونه
فرغون تولید میکنن ی پلاس هم میزنن تنگش ب قیمت تانک میفروشن
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
متاسفم اینها رو گفتم اعصابمان خرد است قلبا دوست داریم مملکتمان پیشرفت کند ولی مافیا در بخشهای مختلف اجازه پیشرفت نمیدهد
واردات خودرو باید ازاد بشود و انقدر اشتعال زایی میکند که بی کار شده های خودرو ساز داخلی هم مشعول می شود
و این دو خودرو ساز فشل به فکر توسعه می افتند و دیگر به مردم توهین نمی کنند با پراید یکصد میلیون تومانی!
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دم رهبرگرم که ازوزیرصمت دفاع کرده باگفتن انسان باید شجاع باشه ای خدا کمک وزیرصمت کن
اینا عرضه دارن برن خط تولید بیارن نه وارد کننده باشن برادر و خواهر من هرکی دنبال سود خودشه دلش به حال مردم و مملکتش نمیسوزه.
خودرویی که قیمت واقعیش هم قیمت پرایده رو به چه قیمتی میفروشن؟
ابته این مافیایی که وجود داره اگه واردات هم آزاد بشه باز قیمتها رو همچین بالا میبرن که مردم مجبور بشن همون پراید رو بخرن.
بگین اگه واردات خودرو آزاد بشه
به اموال ما اسیب میرسه په دیگه این همه اراجیف چرا سر هم میکنیم
برای واردات هم مشگل افزایش قیمت دلار نداریم با راهکار رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو.
ما با این پولی که به خودروساز داریم میدهیم در عوضش میلیاردها تومن بدهی روی دستمان گذاشته اند خودروسازی ما چون در بخش دولتی است هیچ انگیزه ای برای رقابت با دنیا ندارد و بلعکس انتظار دارد همیشه مردم ازش حمایت کنند و کالاهای برای 20 سال پیشش را به قیمت بالای روز بخرند در صورتی که با همان قیمت محصولات به مراتب بهتری میشود خرید
باید به خودرو ساز د سال مهلت داده شود و سپس خودروهای هیبریدی را چه نو و چه دست دوم با گمرک پایین وارد کرد بعد از 5 سال دیگر هم واردات خودروهای بنزینی را آزاد کرد تا ببینیم خودروساز چند مرده حلاج است
این بازی یک طرفه که ما مردم همش تو قرعه کشی باید باشیم و خودروها قیمت های غیرقابل قبول دارند فقط به ضرر مردم شده است!
یعنی می خواهید برای منفعت چند صد هزار نفر جان و مال 80 میلیون را به خطر بیاندازید؟
واردات خودرو باید ازاد بشود و انقدر اشتعال زایی میکند که بی کار شده های خودرو ساز داخلی هم مشعول می شود
و این دو خودرو ساز فشل به فکر توسعه می افتند و دیگر به مردم توهین نمی کنند با پراید یکصد میلیون تومانی!