چرا تیتر متناقض و هدف دار می زنید
تا دیروز از کارخانه های خودرو سازی انتقاد می کردید
امروز از واردات خودرو
بگذارید بازار رقابتی شود
مردم حق انتخاب دارند
خودرو سازان می بایست
کیفیت خود را افزایش دهند واز رقابت نترسند
خودرو انحصاری شده
محصولات بی کیفیت به قیمت جان مردم تولید میشه
اینا نمیزارن خودروسازها ضرر کنن
مطمئن باش اگه واردات آزاد هم بشه خودروی خارجی رو با قیمتی 200 برابر واقعی میارن میدن دست مردم تا مردم مجبور بشن باز از همون داخلی آشغال بخرن.
افشار
۰۹:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا خجالت آوره که کارشناس صنعت خودرو میگه ده سال زمان بدین، بعدشم پلکانی، انگار دارن به این فکر میکنن که تا اون موقع بازنشسته میشن که تا اونجا بخورن، بعدش هر چی خواست بشه.
بابا این بابا که کارشناس نبود نماینده لگن ها بود؟!!!
موسوی
۰۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جهش تولید به معنای تولیدات با کیفیت با ذهنیت مناسب مشتری از تولید به اندازه تقاضا است. که هیچکدام درحال حاضر وجود ندارد.... مسکن فعلی و راهکار آینده واردات خودروهای مناسب قشر ضعیف و متوسط و نه لاکچری می باشد.
یجای پول خرید وواردات خودرو یکی از باسابقه های خودروساز ی ژاپن 4تا نخبه بیارین تا مردم ماشین روز سوارشن و چرخه تولید و کیفیت و کمیت ارتقا وبصرفه بشه! نمیشه که موقع نولیدش همه پای کار و متنعم موقع بازیافتش همه فرارین خیابانها را کردین اقیانوسی از ماشین و ووال گردن مردمی که سرسام گرفتن !
نمیان،برادر من ژاپنیها ایران نمی آیند..اگر هم بخواهند بیایند راهشون نمی دهیم.ما خودمون همه چیز داریم،فقط اراده نداریم.فکر واراده مون همه اش در راه منفیه،باشد که هدایت شویم.
nima
۰۹:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این همه از خودروسازا و قطعه سازا حمایت شد به جایی نرسید بعد میگن سنگی میشه برا تولید خودرو این همه وام ۰ند هزار میلیاردی گرفتین
جوری نوشتی جهش تولید انگار کیفیت خودرو های داخلی با امریکا برابری میکنه و میتونه تامین کنه نیاز کشور رو
به نظر من با توجه به اینکه ۴۰و چند سال از انقلاب عزیزمان گذشته
اما ما هنوز خودرو ساز نشدیم و دود این گرانی خودرو و نا امنی خودرو
به چشم مردم میرود بهتر است کلا واردات خودرو آزاد شود
خون فوتی ها در تصادفات پراید و...به گردن کیست؟
ب گردن کسانی ک ب اسم خودروی ملی ( البته باقطعاتی از کشور دوست و رفیقمون چین),با جان و مال مردم بازی کردن و فرغون پلاس تحویل مردم دادن
jam
۱۲:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آخی،عزیزم
سینا
۰۹:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام دوستان
اتفاقا واردات خودرو خیلی هم خوبه.
تا کی باید ایران خودرو و سایپا ارابه های بی کیفیت رو با قیمت های گزاف به ملت تحمیل کنند؟
این حق مسلم هر شهروندیه که اختیار انتخاب داشته باشه نه اجبار به انتخاب.
باید بازار خودرو از انحصار و مافیا خارج بشه وگرنه صنعت خودرو کشور هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.
حجالت هم خوب چیزی است
تا دیروز از کارخانه های خودرو سازی انتقاد می کردید
امروز از واردات خودرو
بگذارید بازار رقابتی شود
مردم حق انتخاب دارند
خودرو سازان می بایست
کیفیت خود را افزایش دهند واز رقابت نترسند
خودرو انحصاری شده
محصولات بی کیفیت به قیمت جان مردم تولید میشه
مطمئن باش اگه واردات آزاد هم بشه خودروی خارجی رو با قیمتی 200 برابر واقعی میارن میدن دست مردم تا مردم مجبور بشن باز از همون داخلی آشغال بخرن.
اون یک در صد خودشون که از مردم نیستند
جوری نوشتی جهش تولید انگار کیفیت خودرو های داخلی با امریکا برابری میکنه و میتونه تامین کنه نیاز کشور رو
اما ما هنوز خودرو ساز نشدیم و دود این گرانی خودرو و نا امنی خودرو
به چشم مردم میرود بهتر است کلا واردات خودرو آزاد شود
خون فوتی ها در تصادفات پراید و...به گردن کیست؟
اتفاقا واردات خودرو خیلی هم خوبه.
تا کی باید ایران خودرو و سایپا ارابه های بی کیفیت رو با قیمت های گزاف به ملت تحمیل کنند؟
این حق مسلم هر شهروندیه که اختیار انتخاب داشته باشه نه اجبار به انتخاب.
باید بازار خودرو از انحصار و مافیا خارج بشه وگرنه صنعت خودرو کشور هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.
دیگه گاری های ۴۰ سال پیش دنیا کجاش تولید ملیه؟