نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۳
در انتظار بررسی: ۱
Germany
سجاد
۰۸:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تا موقعی که علی برکت الله است باید سوخت و ساخت تا ببینیم بعدی چکار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
قبلی ها چ گلی ب سر ملت زدن ک بعدی ها بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ای کاش واردات ماشین آزاد بشه.
مسئولین ما که تو این مدت بشکل بینظیری نشون دادن که، نمیتونن ماشین استاندارد بدن دست مردم. شاید با ورود ماشین های وارداتی مرگ و میر جاده ای کم بشه و آلودگی هوا هم از این بحران بیرون بیاد.
ما به ماشین های دست دوم خارجی هم راضی هستیم(فقط خداوکیلی پرایدمون رو از عراق و افغانستان و.. نیارید دوباره به کشور به عنوان خودروی دست دوم خارجی
الی برکت الله).
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
خودرو سازها پرررروووو شدن !
مساله اینه !! فکر میکنن مالک کشور هستن . هرچی زودتر باید به نحوه مقتضی باهاشون برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اقای صمت از وقتی اومده کار نکرده فقط تورم ایجاد کرده حالا مگه ما کم خوذرو داریم که باز از خارج بیاره همون قدری که فبلا اورده مردم قبلا خریده بودن رو تحویل مردم بده بقیه پیش کشش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
از ترکیه و کشورهای عربی همسایه خودرو دست دوم با قیمت مناسب وارد کنند
چون هردو ماشینهای خوب سوار می شوند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی توکلی زاده
۰۸:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
لطفا تیترتون رو اینجوری ننویسید:
وزیر صمت به دنبال واردات در سال جهش تولید!؟
کجا هستید وقتی قیمت خودروی داخلی افسار گسیخته بالا میره؟
کجا هستید وقتی قیمت پراید در بازار داخلی از قیمت بنز و بی ام دبلیو در بازارهای بین المللی بالا تر میره؟
چه اشکالی داره خودرو ی با کیفیت وارد بشه تا شرکتهای داخلی هم یه کم به فکر رقابت بیوفتند؟
چه اشکالی داره اگه قیمتهای گمرکی طوری طراحی و اخذ بشه تا قیمت خودروی خارجی بالاتر از قیمت کارخانه ی خودروی داخلی اما کمتر از قیمت بازار خودروی داخلی باشه؟
چه اشکالی داره دست دلال سود جو از این ماجرا کوتاه شه؟
لطفا تیترتون رو به نفع دلال ها ننویسید.
به دلال ها بگید حالا برن روی خودروی خارجی مانور بدن و دست از سر خودروی داخلی و مردم بردارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بنده خداتواین وضعیت جای حمایت از مردم وایسادی واسه یه مشت باندمافیا میزنی توسرت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ما که جهشی امسال ندیدیم همین بهتر که ماشین وارد بشه تا قیمت ماشین بد کیفیت داخلی پایین بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
صنعت خودرو اگه جهش پذیر بود تو این همه سال و با این همه حمایت تا الان به جای جهش پرواز کرده بود (مثل کره و ژاپن). بهترین راه برای پیشرفت خودروسازی آزاد کردن واردات هست تا یه رقابتی ایجاد بشه بلکه این خودروسازان تن پرور یه حرکتی بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اگه ماشین وارد بشه ایران خودرو واسه دو سال دیگه پیش فروش نمی کنه.کاسبان تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
والا این خودروسازها کاری کردن مردم دیگه اعتمادی ندارن بهشون با ماشینهای بی کیفیت و قیمت گزاف اینا از مقوله حمایت از تولید داخل بی نهایت سوءاستفاده کردن به نفع خودشون حالاشایدبا واردات بدون تعرفه حداقل به مدت یکسال این دوخودروسازپولساز در سالی که برای خودشون سال جهش قیمت نامگذاری کردن کمی بخاطر مردم کوتاه بیان
-
kl
۰۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
خداوکیلی یک پیدا شه واردات خودرو رو زاد کنه مارو از شر این ایران خودرو و سایپا راحت کنه اونا دوراه داردن 1- کیفیت خودرو رو به سطح خودروهای بیرونی برسونند که نمی تونند 2- یا خودروهاشون با همین کیفیت افتضاح بدن اما قیمت پایین بیارن .رقابت راه نجات صنعت خودرو ایران ....جریان اومدن ایرانسل اولین اپراتور همراه و مجانی شدن سیمکارت که یک رویا بود برای دهه 80
Iran (Islamic Republic of)
سید هادی
۰۸:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این بهترین کاریه که میشه کرد دیگه فروش اجباری خودروی بی کیفیت تو این 30 سال بسه.ماهم حق انتخاب داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اشراف و وابستگان نباید که سوار خودرو ایرانی بشوند و نیاز به خودرو در خور جایگاه مالی خود دارند و چه کسی بهتر از دولت ثروت مندان بیچاره نیاز به حمایت دارند چون اینها به درد میخورند نه یک عده از مردم که دارند روز به روز فقیر تر می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
از اول هم انحصار خودروساز اشتباه بود ممنوعیت واردات باعث چپاول جیب مردم شد خودروساز به جای استفاده از این فرصت طلایی برای بهره وری تولید به فکر انحصاری کردن قیمت خودرو افتاد و با احتکار خودرو بازار را برای سود بیشتر متشنج کرد و قیمت تولیدات خود را صد درصد گران کرد گرانی که برای فرار از ورشکستگی است اما با آزاد شدن واردات قطعا ورشکستگی خودروساز داخلی با زیان انباشته چند هزارمیلیاردی دور از انتظار نیست