سلام. ، چرا کسی به داد این راننده هاي تاکسی اینترنتی نمی رسد. ؟
چرا دولت اقدامی نمی کنه؟
چون که خودشون بااونها دستشون توی هم هستش.
والا من که نمیدونم وفقط شنیدم که می گویند اسنپ ماله سپاه وتپسی ماله فلان کس یااورگانه.
حالا اگه ماله هرجاکه باشه،آیا حق داره هرکاری دلشون می خواهد به سر راننده دربیاره.
بابا اومده یک برنامه اینترنتی نوشته ودرست کرده، اونوقت پول اینترنت رو راننده ویا مسافر دارندپرداخت می کنند .
پول کمسیون دیگه واسه چی، از همون اینترنت کلی درآمد دارند. پول اینترنت که راننده میده،
پول عوارض هم که راننده میده،
اصتحلاک وخرج ماشین که راننده میده وپای راننده های بامعرفته.
تمام هزینه چه مالی وچه بدنی که راننده داره عمرش وزندگیش رو ازدست میده ،پس کجا شرکتها چیزی ازدست می دهند ویاپولی وهزینه ای پرداخت می کنند، تمامي دارمدشون خالص وبدون یک ریال هزینه کردنه.
تازگی ها هم دستشون رفته توی جیب راننده واز حساب آنها پول کم میشه وبرداشت می کنند.
این شرکتها مخصوصا شرکت ماکسیم فقط می گویندازمسافرپرداخت میشه ولی دروغ میگن.
این شرکت ماکسیم هم که اصلا معلوم نیست چه خبره وهیچ پشتیبانی نداره.
حالا شرکتهای دیگه بازم حرف سرکمسیون وکرایه پایین وکم زدنه، ولی تاکسی ماکسیم وصفش ناگفتنی هستش،
اين شركت رودست همه دزدها رو آورده.
البته این شركت تادوسال پيش وقبل ترکه زیرنظر کشور روسیه بود ومستقیم خودش همه چیزرو زیرنظرداشت خیلی بهتر بودومدیریت های ایران رازیر نظرداشت.
اول تهران تمام نمایندگان شهرهای دیگه رو زیرنظر داشتوبعدهم خوده تهران زیرنظر شرکت روسيه بودوتمامی شهرهاوشهرستانهاسراسری بود.
اما بابی کفایتی مدیرهای ایرانی اين شرکت واجاره دادن این برنامه به اونها يواش يواش روبه زوال رفت وبجای پیشرفت وبهترشدن به سمت نابودی رفت وبجای اینکه باداشتن امتیاز سفرهای اطراف وبین شهری واستانی بهترین تاکسی اینترنتی کشور شناخته شود جزو بدترین ها قرارگرفته.
الان هرشهر برای خودش هرکاری که دلشان می خواهدانجام می دهندوهیچ کس جوابگو راننده ها نیست.
یعنی واقعا شورش رو دراوردند.
اصلا این شرکت پشتیبانی نداره و به هیچ عنوان کسی نه جواب تلفن می دهد ونه جواب پیام.
اول که شماره تلفن راننده ومسافر را دراختیار هيچ کدام قرار نمی دهد ومی گویندبایدراننده ومسافر از طريق سیستم برنامه ارتباط برقرار کنند که کلا این سیستم هی قطع شده ونه مسافر و نه راننده نمی توانند باهم صحبت کنند ودراخرچون ازقطع تماس وبرقرارنشدن درست تماس یامسافر یاراننده سفر را لغو می کنند.
ای کاش فقط همین بود،ولی بعداز اینکه سفر لغو می شود ازحساب کاربری راننده که بصورت امانت وبرای داشتن اینکه باید کمسیون سفردرحساب کاربری باشه تاراننده بتواند سفرراقبول کنه دست برده وباتهمت اینکه شماست را انجام داده اید هم کمسیون سفرودرخواست انجام نشده را برداشت میکنه وهم جریمه ۵۰ هزارتومانی میکنه ،یعنی خیانت درامانت ودزدی توی روز روشن.
شهر اصفهان که ازلحاظ کم بودن کرايه وبرداشت پول ازحساب راننده وتهمت زدن در درجه اول قرار دارند،
مثلا کرایه از تهران به اصفهان ۸۰۰هزارتومان است،
اما کرايه از اصفهان به تهران را بین ۵۰۰تا۵۵۰ هزارتومان
یعنی مسیروجاده ومسافت همان است ولی ۳۰۰هزارتومن ماوتفاوت وکمتر.
وقتی هم که می گوییم چرا باید کرايه های اصفهان نسبت به شهرهای دیگه اینقدر کم هستند جواب نمی دهندویا سربالا جواب می دهند.
براي سفرهای بین شهری واستانی مجوز تردد به ما نمی دهندوحاضرنیستند که کاری بکنند. درصورتي که اگر بافرمانداری وپلیس راهور هماهنگ کنند آنها خودروهای اين شركت را جریمه نمی کنند ولی فقط فکر پرکردن جیب خودشون وخالی کردن جیب وحساب کاربری راننده هستند.
من باسندومدرک که برای سفر نرفته وانجام نداده بهشون ارائه دادم وحتی در همان تاریخ وهمان ساعت سفر شهری برای خودشون انجام دادم رو قبول نکردندو۱۶۰هزارتومان از حساب کاربریم برداشتندوگفتند سیستم نشان داده که شما رفتی.
البته سیستم دزدی کردن خودشون، هرچی بشه می اندازند گردن سیستم زبون بسته.
تابه حال نزدیک به ۱یک ملیون تومان بیشتر از من برداشتندوگفتند سیستم زده وباتهمت می زنند به راننده که چون شماره بامسافر دادید ویاگرفتیندجریمه شدید.
هم ۵۰هزارتومن بابت اینکه چرا شماره تلفن به مسافر دادیدویاچرا شماره ازمسافر گرفتند وکمسیون سفر را هم دوباره بعنوان جریمه کامل برداشت می کنند. آخه وقتی سیستم شما ایراد داره ویا آدرس مشخص نیست وراننده ویا مسافر میخواهد لوکیشن آدرسش روبفرسته چه جرمی محسوب میشه.
آخه مگه نباید خوده شرکت شماره تماس رو براي راننده روی سیستم نشان بدهد تابتونند باهم هماهنگ کنند وسفر را انجام بدهند.
تمام شرکتها شماره تماس واطلاعات راننده ومسافر را تحت اختیار همدیگه قرار می دهند ولی این شرکت این کارراانجام نمی دهد وازاین کارپول هنگفتی از راننده ها برداشت می کنند.
جالب اینجاست که از یک سفر بين شهری وشهرستان دوبار کمسیون کامل می خورندودوبارکمسیون گیرشون میاد.
به تازگی هم درخواست های تلفنی که مسافر باگوشی ساده زنگ میزنه وگوشی لمسي وبرنامه ماکسیم را ندارندرا به کرایه مبلغ زيادي به کرایه ها که حق راننده هست وباید برای راننده اضافه کندرابرمی دارند ومی گویند این حق اپراتوری خودمون هست که به کرایه اضافه کردیم ومسافر زبون بسته پرداخت میکنه و ربطی به شما نداره.
یعنی اگه مسافر مثلا بخواهد از اصفهان به تهران سفر کند را ۷۵۰هزارتومن قيمت میزنند و براي ما همون ۵۵۰تومن حساب می شود .
یعنی از۵۵۰ هزارتومن کمسیون ۱۸ درصد برداشت می کنند وبقیه که مبلغ ۲۰۰هزارتومن هستش را جداگانه برمی دارند وچیزی به راننده بدبخت نمی دهندومسافر زبون بسته فکر می کنه این پول رو به راننده نگون بخت می دهند وبی خبرند.
یعنی یک راننده که سفرتهران روانجام میده وتمامی هزینه هاوخطرهابه عهده راننده هستش ۴۵۰هزارتومن ولی شرکت که فقط کله هزینه ای که از روزاول فقط وفقط يه میزولب تاب ویه تلفنه وراحت زیرکولروبه دورازخطرتصادف ومریضی ۳۰۰هزارتومن . تازه پول تلفن رو هم مسافر داده که زنگ زده.
تورابه هرکس می پرستیند این رو پی گیری کنید وصدای مارابه گوش مسوولان برسونید.
لااقل تاکسی های اینترنتی بروند زیرنظر اورگانی چیزی مثل تاکسیرانی.
خواهشا کاری بکنید. اینها هرکاری بخواهند باراننده می کنند وهیچکس هم کاری نمیکنه وراننده هم هيچ راهی نداره.
ازتون ماراننده هاممنونیم وتشکر میکنیم
روز 5 شنبه برای تعمیر یک وسیله مجبور شدم به میدان ولی عصر بروم ولی هرچه منتظر شدم هیچ خودرویی نفرستادند.متاسفانه هرموقع می خواهی به داخل طرح ترافیک سفر کنی همین مشکل رخ می دهد.
با سلام مشکلات که زیاد ، ناشکر نیستیم ولی خب باید گفته بشه عزیزانی که فکر میکنن کرایه ها بالاست ی حساب کتاب کنن اگه بخوان مسیری سوار تاکسی بشن چقدر باید بپردازن ؟
مشکل فقط کرایه ها نیست ، اولین مشکل اینه مسافر فقط با یه شماره موبایل ثبت نام میشه ، و خود این سرویس ها میگن مسافر زیر 18 تنها سوار نکنید ، خب شما کد ملیش بگیر اجازه نده زیر 18 سال نصب کنه . کمیسیون ها بالاست ، نبود بیمه نبود سهمیه بنزین و دیر پرداخت شدنش و...... خیلی زیاد که اصلا کرایه فراموش میشه .
با سلام
اشکالات وایرادات تاکسی اینترنتی :1:ما به مبدا مسافر میرسیم و مسافر لغو میکند و کسی مسئول مسافت تاکسی تا مبدا و گذشت زمان نیست 2:کرایه پایین است و واقعا صرف نمیکند .3:برای تاکسی های فعال تعمیرگاهها و قطعات حداقل 50 درصد تخیف واقعی در نظر داشته باشید 4. در اپ مسافر گزینه تعداد مسافر لحاظ شود تا تعداد مسافر مشخص باشد 4نفر سوار میشوند و یک مسافت سه کورسی نفری 1000تومان سهمیه شان نمیشود که به ضرر تاکسی مربوطه است 5.تخصیص بنزین اصلا عادلانه نیست چون 4 الی 5000کیلومتر رفتم 24000 تومان برای بنزین لحاظ نموده اند.6.نرم افزار مسیر که در خود اپ اسنپ هست بازبینی و کاملتر شود 7.مسیریابهای ایرانی اصلا بدرد نمیخورند مسیرها را طولانی تر میکنند که یک مسیر یاب کامل و ناب تهیه شود .8.درصد کارمزد و کمیسون اسنپ زیاد است و واقعا بی انصافی است .9.مسافران خیلی دیر به مبدا سفر میان که فکری شود طرف پای سفره ناهار یا صبحانه هست اسنپ میگرید 10دقیقه بعد به مبدا میرسد .10.به دلیل حق سفر کم ما سعی میکنیم از مسافت های دور و پر ترافیک بپرهیزیم .چون مسیرهای پرترافیک باید نسبت به حق سفر بازبینی و دقت نظر شود .11.در مورد درخواست کولر از طرف مسافر مثل اینکه دوران خان وخوانین هست و ما رعیت و هیچ حقی نسبت به راننده و خودرو مد نظر قرار نمیگرید این حق سفر حتی به گاز هم نمی ارزدچه برسد به بنزین و کولر .چون کولر با گاز درست کار نمکند و جان و قدرت ماشین را میگرد ...........................................
باعرض سلام.دوستانی که میگین کرایه ها بالاست شما یه روز فقط یه روز بیاین اسنپ کار کنین تا متوجه مشکلات ما بشین.کرایه ی کم مهمترینشه ولی خیلی مشکلات دیگه مثل نداشتن بیمه نداشتن امنیت شغلی و خیلی مشکلات دیگه هستن که باید رفع بشن.الان هر ارگانی نیروهای خودشو به نحوی بیمه میکنه ولی اسنپ اصلا به این موضوع مهم اهمیت نمیده.هیچ راهی برای گفتگو و گفتن مشکلات به مدیران اسنپ وحود نداره و فقط یه پشتیبانی وجود داره که اونم بعد از کلا انتظار که بهش وصل میشیم هیچگونه جواب درستی بهمون نمیده.کرایه هم که نگم دیگه.درشهری مثل نیشابور هنوز با کرایه ی چهارهزارتومانی مردم دربست دارن اینور اونور میرن.درصورتی که ارگانهای دیگه ی تاکسی فقط ورودیشون پنج هزارتومنه و مسیر هم هرکیلومتر هزاروپانصد تومان محاصبه میشه.کرایه ی اسنپ دقیقا و بدون کوچکترین اختلافی نصف دیگر تاکسیهای موجود در شهره و این واقعا تاسف برانگیزه...یاعلی
با این تورم و گرونی واقعاً کرایه ها پایینه، چرا باید تو شهرستانها ۲۰درصد کمیسیون بگیرن،چرا رانندها بیمه نیستن ، چرا قراداد کاملاً یکطرفس، چرا راننده در تاکسی های اینترنتی هیچ احترامی براش قائل نیستن و خیلی چیزای دیگه که اگه بخوام بنویسم یه کتاب میشه.
چیزی که مشخصه. فرهنگ تاکسی اینترنتی در واسه مردم و نه واسه راننده و نه واسه مسئولین جا نیفتاده.
راننده، ماشین بی کیفیت وطنی داره که چه بخواد چه نه، هم زود خراب میشه و هم خوب درست نمیشه چون اکثر قطعات ماشین بی کیفیتن و اکثر تعمییر کارا کارشونو دقیق انجام نمیدن. خیلیاشونم درست گزینش نشدن و این مشکلاتیو ایجاد میکنه
مسافر ، درک این موضوع رو نداره که راننده اینترنتی زمان واسش مهمه حتی یک دقیقه و ماشین فقط برای مسافر هست نه بار اون. از مسیر خارج شدن و دور شدن مسیر و توقف های گاهو بیگاه بدون اعمال توقف و بی احترامی های گوناگون از سمت مسافر غیر انسانی هستش.
مسئولین که کمترین درکو توو این مجموعه دارن و فقط به فکر سود خودشونن. وگرنه هم مسافر و هم راننده حق و حقوقی دارن که اگه درست بهش رسیدگی بشه حداقل به لحاظ قانونی دو طرف جرائت بی احترامی به همو ندارن.
یک پیشنهاد اینه از طرف مسئول داخل ماشین های اینترنتی دوربین قرار داده بشه
نحوه امتیاز دهی مسافر مشخص بشه و راننده شفاف اونو ببیته تا بتونه بهش اعتراض کنه یا تایید کنه و همچنین راننده ام به همین صورت بتونه امتیاز بده
تماس صوتی از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی صورت بگیره بهتره تا خط تلفن
هزینه های سفر نیاز به اصلاح و شفافیت دارن
امتیازات رایگان یا کم هزینه و به صورت واقعی واسه لوازم مصرفی و تعمییرات به رانندها داده بشه و همچنین سهمیه سوخت شفاف و کافی
چه مسافر و چه راننده اگه امتیاز منفیشون از یه حدی گذشت در لیست سیاه قرار بگیرن به نحوی که از هیچ طریقی نتونن دوباره وارد بشن که در حال حاضر به علت عدم شفافیت و پیگیری قابل اجرا نیست
سلام واقعا پیگیری میشه ما چند ساله داریم میگیم کی به داد ما راننده ها رسیده بازم میگیم کرایه مفت . غر مشتری . مسافت طولانی . نداشتن سهمیه . نداشتن هیچ نو پاداش و خدماتی از سوی اسنپ . معطلی از سوی مسافر . خالی کردن آشغالای مسافر . درصد بالای کمیسیون شرکت با همون کرایه ۵ سال پیش . در هر صورت حق با مسافره مگه برده گیر آورده شرکت . هزینه های کمر شکن ماشین . و و و و هزار و یک مشکل دیگه که جا برا گفتن نیست کاش دو سه تاش حل شه مابقی پیشکش
کرایه تاکسی های اینترنتی ظالمانه و یکطرفه است و فقط به سود شرکت ها و مسافر
تمام قطعات یدکی افزایش ۵۰۰ در صدی داشته بنزین ۳ برابر شده حتی پورسانت این شرکتها از ۱۰ درصد رسیده به ۱۷ درصد که ۲ درصد باید بدیم به شهرداری با این همه پول که شرکتها میگیرن هیچ تسهیلاتی به راننده نمیدن و فقط بردگی میکشن از راننده
کجا کرایه ها پایینه و به نفع مسافر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ،یه تیکه مسیر شده 60 هزار تومن
مسافر بیچاره چکااااار کنه؟
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
کجاکرایه پایینه ؟ جابجا کردن مسافر با کرایه ۵۵۰۰تومانی کا اران پورسانت و حق شهرداری هم کم میشه خدا وکیلی میشه دو تخم مرغ ۲۵۰۰ خرید ؟ بابا تو دیگه خیلی بی انصافی
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
واقعا کرایه ها پایینه اینو از هر کارشناسی بپرسید این مسئله رو تآیید میکنه همه اجناس روز ب روز گرون تر میسه و فقط کرایه اسنپ ثابته و هیچ کسیم اهمیت نمیده
کرایه بره بالا من استفاده نمیکنم . تاکسی میشینم سخت تر هست ولی هزینه ما میاد پایین
محمداحمدی
۱۵:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه های اسنپ در مشهد واقعا کمه از اخر وکیل اباد تا احمد اباد و تقی اباد میزنه ۹ تومن تازه از این مبلغ ۲۰ درصد هم کنید هیچی نمیمونه برای راننده با این هزینه ها و قطعات یدکی گران به تظرتون میصرفه با این کرایه ها
من راننده پاره وقت هستم،عزیزانی که کامنت گذاشتن کرایه ها بالاست،یا ایران زندگی نمیکنن یا اصلا ماشین ندارن ویاخودشونو زدن به اون راه،هرکیلومتر سفر هزار تومنه،پول بنزین،روغن ،لاستیک ...ازش کم کنید ببینید چی میمونه،دم در سوار میشید،دم در پیاده میشید،الان به بچتون پنج هزار تومن بدید تا سوپر مارکت دم خونه نمیره
سلام کرایه ها شدیداً پایین پورسانت بالا عوارض شهرداری کم میشه نمیدونم برای چی.رقابت بین اسنپ و تپسی رو تاوانشو راننده بای بد ه.هزینه ها شدیدا بالا.توی اصفهان واقعا پایینه کرایه ها.منطق آقایون هم فقط بدرد خودشون میخوره ازشمال شهرتامرکز شهر ۱۵هزار دیگه چی بگم.
چرا دولت اقدامی نمی کنه؟
چون که خودشون بااونها دستشون توی هم هستش.
والا من که نمیدونم وفقط شنیدم که می گویند اسنپ ماله سپاه وتپسی ماله فلان کس یااورگانه.
حالا اگه ماله هرجاکه باشه،آیا حق داره هرکاری دلشون می خواهد به سر راننده دربیاره.
بابا اومده یک برنامه اینترنتی نوشته ودرست کرده، اونوقت پول اینترنت رو راننده ویا مسافر دارندپرداخت می کنند .
پول کمسیون دیگه واسه چی، از همون اینترنت کلی درآمد دارند. پول اینترنت که راننده میده،
پول عوارض هم که راننده میده،
اصتحلاک وخرج ماشین که راننده میده وپای راننده های بامعرفته.
تمام هزینه چه مالی وچه بدنی که راننده داره عمرش وزندگیش رو ازدست میده ،پس کجا شرکتها چیزی ازدست می دهند ویاپولی وهزینه ای پرداخت می کنند، تمامي دارمدشون خالص وبدون یک ریال هزینه کردنه.
تازگی ها هم دستشون رفته توی جیب راننده واز حساب آنها پول کم میشه وبرداشت می کنند.
این شرکتها مخصوصا شرکت ماکسیم فقط می گویندازمسافرپرداخت میشه ولی دروغ میگن.
این شرکت ماکسیم هم که اصلا معلوم نیست چه خبره وهیچ پشتیبانی نداره.
حالا شرکتهای دیگه بازم حرف سرکمسیون وکرایه پایین وکم زدنه، ولی تاکسی ماکسیم وصفش ناگفتنی هستش،
اين شركت رودست همه دزدها رو آورده.
البته این شركت تادوسال پيش وقبل ترکه زیرنظر کشور روسیه بود ومستقیم خودش همه چیزرو زیرنظرداشت خیلی بهتر بودومدیریت های ایران رازیر نظرداشت.
اول تهران تمام نمایندگان شهرهای دیگه رو زیرنظر داشتوبعدهم خوده تهران زیرنظر شرکت روسيه بودوتمامی شهرهاوشهرستانهاسراسری بود.
اما بابی کفایتی مدیرهای ایرانی اين شرکت واجاره دادن این برنامه به اونها يواش يواش روبه زوال رفت وبجای پیشرفت وبهترشدن به سمت نابودی رفت وبجای اینکه باداشتن امتیاز سفرهای اطراف وبین شهری واستانی بهترین تاکسی اینترنتی کشور شناخته شود جزو بدترین ها قرارگرفته.
الان هرشهر برای خودش هرکاری که دلشان می خواهدانجام می دهندوهیچ کس جوابگو راننده ها نیست.
یعنی واقعا شورش رو دراوردند.
اصلا این شرکت پشتیبانی نداره و به هیچ عنوان کسی نه جواب تلفن می دهد ونه جواب پیام.
اول که شماره تلفن راننده ومسافر را دراختیار هيچ کدام قرار نمی دهد ومی گویندبایدراننده ومسافر از طريق سیستم برنامه ارتباط برقرار کنند که کلا این سیستم هی قطع شده ونه مسافر و نه راننده نمی توانند باهم صحبت کنند ودراخرچون ازقطع تماس وبرقرارنشدن درست تماس یامسافر یاراننده سفر را لغو می کنند.
ای کاش فقط همین بود،ولی بعداز اینکه سفر لغو می شود ازحساب کاربری راننده که بصورت امانت وبرای داشتن اینکه باید کمسیون سفردرحساب کاربری باشه تاراننده بتواند سفرراقبول کنه دست برده وباتهمت اینکه شماست را انجام داده اید هم کمسیون سفرودرخواست انجام نشده را برداشت میکنه وهم جریمه ۵۰ هزارتومانی میکنه ،یعنی خیانت درامانت ودزدی توی روز روشن.
شهر اصفهان که ازلحاظ کم بودن کرايه وبرداشت پول ازحساب راننده وتهمت زدن در درجه اول قرار دارند،
مثلا کرایه از تهران به اصفهان ۸۰۰هزارتومان است،
اما کرايه از اصفهان به تهران را بین ۵۰۰تا۵۵۰ هزارتومان
یعنی مسیروجاده ومسافت همان است ولی ۳۰۰هزارتومن ماوتفاوت وکمتر.
وقتی هم که می گوییم چرا باید کرايه های اصفهان نسبت به شهرهای دیگه اینقدر کم هستند جواب نمی دهندویا سربالا جواب می دهند.
براي سفرهای بین شهری واستانی مجوز تردد به ما نمی دهندوحاضرنیستند که کاری بکنند. درصورتي که اگر بافرمانداری وپلیس راهور هماهنگ کنند آنها خودروهای اين شركت را جریمه نمی کنند ولی فقط فکر پرکردن جیب خودشون وخالی کردن جیب وحساب کاربری راننده هستند.
من باسندومدرک که برای سفر نرفته وانجام نداده بهشون ارائه دادم وحتی در همان تاریخ وهمان ساعت سفر شهری برای خودشون انجام دادم رو قبول نکردندو۱۶۰هزارتومان از حساب کاربریم برداشتندوگفتند سیستم نشان داده که شما رفتی.
البته سیستم دزدی کردن خودشون، هرچی بشه می اندازند گردن سیستم زبون بسته.
تابه حال نزدیک به ۱یک ملیون تومان بیشتر از من برداشتندوگفتند سیستم زده وباتهمت می زنند به راننده که چون شماره بامسافر دادید ویاگرفتیندجریمه شدید.
هم ۵۰هزارتومن بابت اینکه چرا شماره تلفن به مسافر دادیدویاچرا شماره ازمسافر گرفتند وکمسیون سفر را هم دوباره بعنوان جریمه کامل برداشت می کنند. آخه وقتی سیستم شما ایراد داره ویا آدرس مشخص نیست وراننده ویا مسافر میخواهد لوکیشن آدرسش روبفرسته چه جرمی محسوب میشه.
آخه مگه نباید خوده شرکت شماره تماس رو براي راننده روی سیستم نشان بدهد تابتونند باهم هماهنگ کنند وسفر را انجام بدهند.
تمام شرکتها شماره تماس واطلاعات راننده ومسافر را تحت اختیار همدیگه قرار می دهند ولی این شرکت این کارراانجام نمی دهد وازاین کارپول هنگفتی از راننده ها برداشت می کنند.
جالب اینجاست که از یک سفر بين شهری وشهرستان دوبار کمسیون کامل می خورندودوبارکمسیون گیرشون میاد.
به تازگی هم درخواست های تلفنی که مسافر باگوشی ساده زنگ میزنه وگوشی لمسي وبرنامه ماکسیم را ندارندرا به کرایه مبلغ زيادي به کرایه ها که حق راننده هست وباید برای راننده اضافه کندرابرمی دارند ومی گویند این حق اپراتوری خودمون هست که به کرایه اضافه کردیم ومسافر زبون بسته پرداخت میکنه و ربطی به شما نداره.
یعنی اگه مسافر مثلا بخواهد از اصفهان به تهران سفر کند را ۷۵۰هزارتومن قيمت میزنند و براي ما همون ۵۵۰تومن حساب می شود .
یعنی از۵۵۰ هزارتومن کمسیون ۱۸ درصد برداشت می کنند وبقیه که مبلغ ۲۰۰هزارتومن هستش را جداگانه برمی دارند وچیزی به راننده بدبخت نمی دهندومسافر زبون بسته فکر می کنه این پول رو به راننده نگون بخت می دهند وبی خبرند.
یعنی یک راننده که سفرتهران روانجام میده وتمامی هزینه هاوخطرهابه عهده راننده هستش ۴۵۰هزارتومن ولی شرکت که فقط کله هزینه ای که از روزاول فقط وفقط يه میزولب تاب ویه تلفنه وراحت زیرکولروبه دورازخطرتصادف ومریضی ۳۰۰هزارتومن . تازه پول تلفن رو هم مسافر داده که زنگ زده.
تورابه هرکس می پرستیند این رو پی گیری کنید وصدای مارابه گوش مسوولان برسونید.
لااقل تاکسی های اینترنتی بروند زیرنظر اورگانی چیزی مثل تاکسیرانی.
خواهشا کاری بکنید. اینها هرکاری بخواهند باراننده می کنند وهیچکس هم کاری نمیکنه وراننده هم هيچ راهی نداره.
ازتون ماراننده هاممنونیم وتشکر میکنیم
مشکل فقط کرایه ها نیست ، اولین مشکل اینه مسافر فقط با یه شماره موبایل ثبت نام میشه ، و خود این سرویس ها میگن مسافر زیر 18 تنها سوار نکنید ، خب شما کد ملیش بگیر اجازه نده زیر 18 سال نصب کنه . کمیسیون ها بالاست ، نبود بیمه نبود سهمیه بنزین و دیر پرداخت شدنش و...... خیلی زیاد که اصلا کرایه فراموش میشه .
اشکالات وایرادات تاکسی اینترنتی :1:ما به مبدا مسافر میرسیم و مسافر لغو میکند و کسی مسئول مسافت تاکسی تا مبدا و گذشت زمان نیست 2:کرایه پایین است و واقعا صرف نمیکند .3:برای تاکسی های فعال تعمیرگاهها و قطعات حداقل 50 درصد تخیف واقعی در نظر داشته باشید 4. در اپ مسافر گزینه تعداد مسافر لحاظ شود تا تعداد مسافر مشخص باشد 4نفر سوار میشوند و یک مسافت سه کورسی نفری 1000تومان سهمیه شان نمیشود که به ضرر تاکسی مربوطه است 5.تخصیص بنزین اصلا عادلانه نیست چون 4 الی 5000کیلومتر رفتم 24000 تومان برای بنزین لحاظ نموده اند.6.نرم افزار مسیر که در خود اپ اسنپ هست بازبینی و کاملتر شود 7.مسیریابهای ایرانی اصلا بدرد نمیخورند مسیرها را طولانی تر میکنند که یک مسیر یاب کامل و ناب تهیه شود .8.درصد کارمزد و کمیسون اسنپ زیاد است و واقعا بی انصافی است .9.مسافران خیلی دیر به مبدا سفر میان که فکری شود طرف پای سفره ناهار یا صبحانه هست اسنپ میگرید 10دقیقه بعد به مبدا میرسد .10.به دلیل حق سفر کم ما سعی میکنیم از مسافت های دور و پر ترافیک بپرهیزیم .چون مسیرهای پرترافیک باید نسبت به حق سفر بازبینی و دقت نظر شود .11.در مورد درخواست کولر از طرف مسافر مثل اینکه دوران خان وخوانین هست و ما رعیت و هیچ حقی نسبت به راننده و خودرو مد نظر قرار نمیگرید این حق سفر حتی به گاز هم نمی ارزدچه برسد به بنزین و کولر .چون کولر با گاز درست کار نمکند و جان و قدرت ماشین را میگرد ...........................................
راننده، ماشین بی کیفیت وطنی داره که چه بخواد چه نه، هم زود خراب میشه و هم خوب درست نمیشه چون اکثر قطعات ماشین بی کیفیتن و اکثر تعمییر کارا کارشونو دقیق انجام نمیدن. خیلیاشونم درست گزینش نشدن و این مشکلاتیو ایجاد میکنه
مسافر ، درک این موضوع رو نداره که راننده اینترنتی زمان واسش مهمه حتی یک دقیقه و ماشین فقط برای مسافر هست نه بار اون. از مسیر خارج شدن و دور شدن مسیر و توقف های گاهو بیگاه بدون اعمال توقف و بی احترامی های گوناگون از سمت مسافر غیر انسانی هستش.
مسئولین که کمترین درکو توو این مجموعه دارن و فقط به فکر سود خودشونن. وگرنه هم مسافر و هم راننده حق و حقوقی دارن که اگه درست بهش رسیدگی بشه حداقل به لحاظ قانونی دو طرف جرائت بی احترامی به همو ندارن.
یک پیشنهاد اینه از طرف مسئول داخل ماشین های اینترنتی دوربین قرار داده بشه
نحوه امتیاز دهی مسافر مشخص بشه و راننده شفاف اونو ببیته تا بتونه بهش اعتراض کنه یا تایید کنه و همچنین راننده ام به همین صورت بتونه امتیاز بده
تماس صوتی از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی صورت بگیره بهتره تا خط تلفن
هزینه های سفر نیاز به اصلاح و شفافیت دارن
امتیازات رایگان یا کم هزینه و به صورت واقعی واسه لوازم مصرفی و تعمییرات به رانندها داده بشه و همچنین سهمیه سوخت شفاف و کافی
چه مسافر و چه راننده اگه امتیاز منفیشون از یه حدی گذشت در لیست سیاه قرار بگیرن به نحوی که از هیچ طریقی نتونن دوباره وارد بشن که در حال حاضر به علت عدم شفافیت و پیگیری قابل اجرا نیست
تمام قطعات یدکی افزایش ۵۰۰ در صدی داشته بنزین ۳ برابر شده حتی پورسانت این شرکتها از ۱۰ درصد رسیده به ۱۷ درصد که ۲ درصد باید بدیم به شهرداری با این همه پول که شرکتها میگیرن هیچ تسهیلاتی به راننده نمیدن و فقط بردگی میکشن از راننده
مسافر بیچاره چکااااار کنه؟