باسلام.در شهرستان ارومیه متاسفانه اکثر راننده ها درخواست پول نقد می کنند،وقتی آنلاین پرداخت میکنی طلبکار میشوند. انسان یا یه کاری رو قبول نمی کنه اگر قبول کرد همه جوانبشو می سنجد بعد قبول میکنه.زمان استخدام در اسنپ راننده عزیز شما قبول کردی که مسافر اختیار دارد یا نقدی پرداخت بکند یا آنلاین.شما این شرط رو قبول کردی وارد این کار شدی.وقتی هم میگی آنلاین پرداخت می کنم راننده عزیز ناراحت می شود و بعضی هاشون هم می گویند اگر میدانستم نقدی نمی خواهی پرداخت کنی سفر رو تایید نمی کردم.انصافا من خودم تهران ومشهد و تبریز از اسنپ استفاده کرده ام با این مورد که راننده بگه نقدی پرداخت کن ندیدم.فقط در ارومیه با این مشکل چندین بار مواجه شدم.به خود راننده ها هم گفته ام که من چندین شهر از اسنپ استفاده کردم فقط شما راننده های شهرستان ارومیه همچین توقعی دارند.
کرایه ها اصلا با هزینه های یدکی خودرو تناسب نداره، مسافر رو چون لوکیشن مبدا رو غلط زده یه ساعت باید دنبالش بگردی بعد کلی الاف شدن موقع سفر از این ور برو از اون ور نرو میکنه که کلی مسیر دور میشه گاها با کفش گلی و کثیف وارد اتومبیل میشن گاها داخل اتومبیل خوراکی میل میکنن و آشغال هاش رو میریزن کف خودرو و در نهایت وقتی میرسی مقصد حالا باید یه ساعت دنبال عابر بانک بگردی چون مسافر نه پول نقد همراهش داره نه بلده به صورت اینترنتی هزینه سفر رو واریز کنه، جالبش اینجاس که آخر سر هم این مسافر قراره امتیاز هم بده به راننده. شرکت هم فقط به فکر کمسیون خودش هست و راننده های تاکسی اینترنتی پشیزی ارزش ندارن برای شرکت هایی که براشون کار میکنن، به طور کاملا یکطرفه و دلبخواه با کوچکترین تماس مسافر نامعقول راننده رو مسدود میکنن و هزاران مشکل کوچیک و بزرگ دیگه که واقعا کار کردن رو برای ما راننده ها صدچندان مشکل کرده.
سلام
راننده اسنپ قم هستم
اولین دغدغه های رانندگان قم بعضی از مسافران مبدأ و مقصد را دقیق نمیزنه وقتی هم بشون میگی با برخورد توهین آمیز برخورد میکنه
دغدغه دیگه کم بودن کرایه اسنپ هست غیر از ساعات پیک کرایه اسنپ از کرایه اتوبوس واحد هم کمتر هست تازه حداقل کرایه امسال شده بود 5500 تومان که از یک ماه قبل شد 5000 تومان فقط ما نمیدونم تو این یک ماه چی ارزان شده که اسنپ کرایه رو کم کرده
بعضی از مسافر نماها اسنپ میگیرن راننده سفر را قبول میکنه یه مسافتی رو میره میرسه به مبدأ بعد از چند دقیقه منتظر ماندن مسافر از سفر منصرف میشه و سفر را لغو میکنه اسنپ هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیکند فقط راننده متضرر میشود
چرا از مسافر در زمان ثبت نام مثل راننده مشخصات کامل نمیکرن
اسنپ در بعضی شهرها به نحوی داره یکه تازی میکنه و اینطوری نباید انتظار بهبود خدمات تاکسی های اینترنتی رو هم برای مسافر و هم راننده داشت. یکی از راهکارها تقویت بقیه تاکسی های اینترنتی هست تا به صورت رقابتی دربیاد.
اکثریت قریب به اتفاق راننده ها از اسنپ راضی نیستند این رو با یه نظر سنجی توسط یک نهاد بی طرف میشه فهمید.
اسنپ با راننده ها ناعادلانه برخورد میکنه
با کوچکترین شکایت مسافر از راننده بدون هیچ چون و چرا و سوال از راننده، راننده رو برای همیشه اخراج میکنه، من خودم بشخصه این اتفاق برام افتاده، دستم رفته روی صفحه گوشی و یک پیام که درش چندتا حرف و عدد درج شده رفته برای مسافر و مسافر به اسنپ گفته راننده به من پیام داده و من برای همیشه اخراج شدم. کاملا مشخصه که اسنپ فقط براش سود و کمیسیون خودش مهمه و راننده براش هیچ ارزشی نداره. واقعا بی عدالتی نسبت به راننده های بیچاره بیداد میکنه.
راننده اسنپ هستم در تبریز کرایه ها نمیصرفه به هزار و یک دلیل یکیش به عنوان مثال کمیسیون ناعادلانه و بالا و... بعضی از مسافران هم فرهنگ لازم رو در مورد استفاده از تاکسی اینترنتی رو ندارن وقتی اسنپ میگیرن فکر میکنن ما نوکرشونیم نیمه راه نگه میدارن واس خرید سیگار و مایحتاج خودشون بدون زدن توقف در مسیر تازه تذکر هم بدیم به مسافر برمیخوره و اسنپ از من راننده بدبخت امتیاز کسر میکنه .....
سلام کرایه اکثریت سفرها اسنپ تو قم از کرایه اتوبوس هم کمتر هست تازه راننده باید منتظر مسافر بمونه اکر مسافر دلش خواست بیاد سوار ماشین بشه در بعضی مواقع بدون هیچ دلیلی بعد از چند دقیقه سفر را لغو میکنن در این مواقع فقط راننده متضرر میشود
سلام بنده حدود ۳ ساله که راننده اسنپ هستم
۱_این چه قانونی که همیشه حق با مشتری است؟
۲_آیا راننده باید به دستور مسافر جلوی عابر بانک داروخانه سطل زباله برای گذاشتن کیسه زباله خانه مسافر که آورده داخل ماشین
۳_انحراف از مسیر برای سوار کردن آشنای مسافر
۴_دوبله ایستادن در خیابانهای پر از ترافیک برای اینکه پول خرد تهیه کنند
این مسائل کمترین مشکلات ما راننده ها هست
راستی مسافر را تا حدود ۳ کیلونتر بروم و یعدفعه خواهش کدوه که برگردم به مبدا
علت فراموش کردند گارشون را خاموش کنند
بع یه دوهزار تومانی که ۵ هزارتومان چسب زده بود برای جبران انحراف از مسیر دادن
شما راست میگی ولی از راننده های بی تربیتم بگو فحاشی به خدا قسم فحاشی هم میکنن وظیفه راننده اینه که تو نقطهای که علامت زده شده نگه دارن و پیاده کنن یا صدای ظبت و اینقدر بلند میکنن که اصلا قابل تحمل نیست و وقتی اعتراض میکنی با کمال پر رویی پیاده میکنن اصلا رسیدگی هم نمیشه
علیرضا
۱۳:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه ها پایین است، من خودم مدتی کار نمیکنم تازه از بس ارزون است کرایه برای کارام اسنپ میگیرم مفته بخدا،
اسنپ هم که ۲۰ درصد برمیداره برای خودش حالا کرایه ۵ هزارتومان چیه که ۲۰ درصد هم برمیدارم
با این کار فعالیت توی اسنپ فقط جیب اون پر میشه و ماشین ما مستهلک
با سلام بنده راننده تاکسی اینترنتی هستم مشکلاتی که ما داریم شامل : نداشتن بیمه تامین اجتماعی که خیلی مهم است و هزینه و اصطحلاک خودرو خیلی بالا هست و لوازم یدک
خودرو قیمتش خیلی بالا هست و برای ما سهمیه بنزین تعلق نمیگیرد و با اینکه کارمان فقط همین هست پشتیبانی فقط بر اساس پیمایش مبلغ ناچیزی رو میدهد که اون مبلغ حتی
کفاف خرج 1 روز ما را نمیدهد و برای ماها که هر روز با اینترنت و گوشی سر و کار داریم و شغلمان همین هست هیچ تعرفه تخصصی برای ما وجود ندارد و هزینه اینترنت بالا هست و اگر موبایلمان خراب شود با هزینه سرسام اوری مواجه میشویم... بر اساس نرخ تورم کرایه های ما خیلی پایین هست..... تشکر .... ممنون میشویم اگر پیگیری کنید... یا علی
مهم ترین مشکل در تاکسی های اینترنتی ایناست!
سهمیه بنزین به بهانه الکی واریز نمیشه. مثل اسنپ میگه مسافر تکراری سوار کردی. من کف دستمو بو کردم ببینم این همون مسافر سه روز پیشه؟
مسافرا بعضی هاشون بی نهایت عقده ای هستن و تمام تلاششون رو میکنن که یا به ماشین آسیب بزنن یا خود راننده رو به هر شکل ممکن تحقیر کنن. به پشتیبانی اسنپم بگی فقط میگن پیکیری میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته
قیمت ها در ساعات غیرپیک کاملا به ضرر راننده است و اصلا صرف نداره. اما در ساعات پیک یکم کمتر غیرمنطقیه
این داستان امتیاز مسافر به راننده هم یه قصه پرغصه دیگه است که انگار باید جلوی مسافر و هر درخواستی که داره بگی چشم تا یه وقت ازت امتیاز کم نکنه که خیلی وقتا با قبول تمام درخواست های اضافی مسافر بازم امتیاز سه یا کمتر بهت میدن! این امتیاز کم هم باعث میشه دیگه توی اولویت دریافت سفر نباشی و سفرهای بیخود بهت برسه هم باعث میشه از اسنپ توبیخت کنن که چرا مسافر ازت ناراضیه در حالی که هر امری داشته براش انجام دادی
اینا خلاصه مهم ترین بدبختی های یه راننده است که از خیلی هاش هم گذشتم
همه ی سود شرکت بر می داره، 21 درصد سود 20 درصد هم بگذارید برا خرج ماشین از نصف هم کمتر سود می کنی
مسافرها انگار ماشین و راننده رو در اختیار گرفته با 10 تومن دادن فکر می کنه راننده بلا نسبت خر هست هر چی گفت باید گوش کنه بگه چشم سعی کنید شعور مسافرها رو ببرید بالا و حد خودشون رو بدانند و راننده برا خودش شخصیت داره
من واقعا نمیدونم رویه منطقی مسافرها میگن کرایه ها بالاست ؟؟؟؟؟!!!!!!!! لنت شده ۲۰۰ هزارتومان یه تعویض روغن میریم ۲۵۰ت بعد کرایه میزنه کیلومتری هزار تومان !!!!!!! کیلومتری هزارتومان بالاست ؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم انصاف داشته باشید بخدا ما راننده ها نوکر شماها نیستیم و عاشق چشم و ابروتون هم نیستیم که بخوایم مفت و مجانی ببریمتون
راننده اسنپ قم هستم
اولین دغدغه های رانندگان قم بعضی از مسافران مبدأ و مقصد را دقیق نمیزنه وقتی هم بشون میگی با برخورد توهین آمیز برخورد میکنه
دغدغه دیگه کم بودن کرایه اسنپ هست غیر از ساعات پیک کرایه اسنپ از کرایه اتوبوس واحد هم کمتر هست تازه حداقل کرایه امسال شده بود 5500 تومان که از یک ماه قبل شد 5000 تومان فقط ما نمیدونم تو این یک ماه چی ارزان شده که اسنپ کرایه رو کم کرده
بعضی از مسافر نماها اسنپ میگیرن راننده سفر را قبول میکنه یه مسافتی رو میره میرسه به مبدأ بعد از چند دقیقه منتظر ماندن مسافر از سفر منصرف میشه و سفر را لغو میکنه اسنپ هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیکند فقط راننده متضرر میشود
چرا از مسافر در زمان ثبت نام مثل راننده مشخصات کامل نمیکرن
اکثریت قریب به اتفاق راننده ها از اسنپ راضی نیستند این رو با یه نظر سنجی توسط یک نهاد بی طرف میشه فهمید.
با کوچکترین شکایت مسافر از راننده بدون هیچ چون و چرا و سوال از راننده، راننده رو برای همیشه اخراج میکنه، من خودم بشخصه این اتفاق برام افتاده، دستم رفته روی صفحه گوشی و یک پیام که درش چندتا حرف و عدد درج شده رفته برای مسافر و مسافر به اسنپ گفته راننده به من پیام داده و من برای همیشه اخراج شدم. کاملا مشخصه که اسنپ فقط براش سود و کمیسیون خودش مهمه و راننده براش هیچ ارزشی نداره. واقعا بی عدالتی نسبت به راننده های بیچاره بیداد میکنه.
۱_این چه قانونی که همیشه حق با مشتری است؟
۲_آیا راننده باید به دستور مسافر جلوی عابر بانک داروخانه سطل زباله برای گذاشتن کیسه زباله خانه مسافر که آورده داخل ماشین
۳_انحراف از مسیر برای سوار کردن آشنای مسافر
۴_دوبله ایستادن در خیابانهای پر از ترافیک برای اینکه پول خرد تهیه کنند
این مسائل کمترین مشکلات ما راننده ها هست
راستی مسافر را تا حدود ۳ کیلونتر بروم و یعدفعه خواهش کدوه که برگردم به مبدا
علت فراموش کردند گارشون را خاموش کنند
بع یه دوهزار تومانی که ۵ هزارتومان چسب زده بود برای جبران انحراف از مسیر دادن
اسنپ هم که ۲۰ درصد برمیداره برای خودش حالا کرایه ۵ هزارتومان چیه که ۲۰ درصد هم برمیدارم
با این کار فعالیت توی اسنپ فقط جیب اون پر میشه و ماشین ما مستهلک
خودرو قیمتش خیلی بالا هست و برای ما سهمیه بنزین تعلق نمیگیرد و با اینکه کارمان فقط همین هست پشتیبانی فقط بر اساس پیمایش مبلغ ناچیزی رو میدهد که اون مبلغ حتی
کفاف خرج 1 روز ما را نمیدهد و برای ماها که هر روز با اینترنت و گوشی سر و کار داریم و شغلمان همین هست هیچ تعرفه تخصصی برای ما وجود ندارد و هزینه اینترنت بالا هست و اگر موبایلمان خراب شود با هزینه سرسام اوری مواجه میشویم... بر اساس نرخ تورم کرایه های ما خیلی پایین هست..... تشکر .... ممنون میشویم اگر پیگیری کنید... یا علی
مشکلات زیاد اما مهمترین اونها نداشتن بیمه تامین اجتماعی و کمیسیون بالای این شرکت ها هستش.
مشکلات بزرگ.
سهمیه بنزین به بهانه الکی واریز نمیشه. مثل اسنپ میگه مسافر تکراری سوار کردی. من کف دستمو بو کردم ببینم این همون مسافر سه روز پیشه؟
مسافرا بعضی هاشون بی نهایت عقده ای هستن و تمام تلاششون رو میکنن که یا به ماشین آسیب بزنن یا خود راننده رو به هر شکل ممکن تحقیر کنن. به پشتیبانی اسنپم بگی فقط میگن پیکیری میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته
قیمت ها در ساعات غیرپیک کاملا به ضرر راننده است و اصلا صرف نداره. اما در ساعات پیک یکم کمتر غیرمنطقیه
این داستان امتیاز مسافر به راننده هم یه قصه پرغصه دیگه است که انگار باید جلوی مسافر و هر درخواستی که داره بگی چشم تا یه وقت ازت امتیاز کم نکنه که خیلی وقتا با قبول تمام درخواست های اضافی مسافر بازم امتیاز سه یا کمتر بهت میدن! این امتیاز کم هم باعث میشه دیگه توی اولویت دریافت سفر نباشی و سفرهای بیخود بهت برسه هم باعث میشه از اسنپ توبیخت کنن که چرا مسافر ازت ناراضیه در حالی که هر امری داشته براش انجام دادی
اینا خلاصه مهم ترین بدبختی های یه راننده است که از خیلی هاش هم گذشتم
مسافرها انگار ماشین و راننده رو در اختیار گرفته با 10 تومن دادن فکر می کنه راننده بلا نسبت خر هست هر چی گفت باید گوش کنه بگه چشم سعی کنید شعور مسافرها رو ببرید بالا و حد خودشون رو بدانند و راننده برا خودش شخصیت داره