واردات کاملا آزاد و رقابت واقعی خودروسازی با دنیا.راه نجات مردم از دست مافیای خودرو در ایران است.خودرو ۲۰ برابر قیمت واقعی به مردم انداخته می شود.مردم نباید تا یک سال خودرو نو داخلی بخرند.
عجب مردم ساده ای داریم ما
همش سیا بازی سیا کاریه
کسری بودجه ای که از فروش خودرو توی بورس به صورت غیرقانونی نصیب دولت میشد الان با این تصویب افزایش قیمت به صورت قانونی توی جیب دولت خزانه رفت برای بودجه
فکرشو بکن دولت همین اولی سالی با توجه به فرمايشات رهبری برای مهارم تورم بیاد با این افزایش تیشه بزنه به ریشه دولت توپ انداختن توی زمین شورا با یه حرکت جلوی دهن همه رو بست!
شده حمایت پلیس خوبه و پلیس بده!!
یک نکته دیگه اینکه مثلا دنا پلاس انواع کلاس بندی داره: 70301-70304-70306-70307-70309-70310-70314-70316-70317-70322-70323
که تو خیلی هاشون امودن امکانات کم کردن تا کیفیت اوردن پایین مثل ساندروف یا ترمز های عقب ولی قیمت همچنان تغییر نکرده به اینها نباید سازمان حمایت از مصرف کننده رسیدگی کنه که وقتی کیفیت میاد پایین چرا قیمت نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب است قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی نسبت به تغییر رویه و تغییر نفرات شورای رقابت حساس بوده و بررسی لازم را انجام دهند .
از شورای رقابت هم انتظار است که در مورد هر خودرو که قیمت جدید اعلام کرده اند ۳ خودرو مشابه خارجی مبنای قیمت گذاری را هم اعلام فرمایند چون از دید مردم ومتخصصین اکثر خودرو های ایرانی در کلاس و استاندارد جهانی تولید نمی شود و اینکه مثلا ساینا و کوییک سایپا و ۲۰۷ و پارس ایران خودرو با کیفیت ساخت و امکانات موجود مشابه کدام ۳ مدل خودرو خارجی است برای مردم نامشخص است .
واقعیت این است توان ایران خودرو و سایپا در همین حد است که بتوانند ۵۰ درصد نیاز کشور را تامین کنند و مانند کالاهای اساسی برنج و غلات باید برای تامین نیاز کشور بخشی هم از خارج وارد شود تا هم نیاز کشور تامین و هم تکنولوژی وارد کشور شود و ایران خودرو و سایپا ارتقا یابند .
در هیچ کشوری با بستن دروازه ورود تکنولوژی نتوانستند در صنعت پیشرفت کنند مگر این که مانند سالهای گذشته دلالان نسخه دیگری برای صنعت خودرو بنویسند
یک نکته کاملا ساده و ابتدایی که باید آقای شجاعی بدانند این است که تصمیم گیری با در نظر گرفتن شرایط موجود و اجرای دستور رهبری و وضعیت بازار و استانه صبر مردم و انصاف و خیلی چیز دیگر باید صورت گیرد و خودرو ساز اعلام می کند که تورم است ما زیان دهیم به خدا خالی بندی است جایی که خودرو ساز زیان ده باشد باید تعدیل نیرو داشته باشد و استخدام بی رویه نیرو و اونم همش مهدنس و مدیر ظاهرا برای هر کارگر چهار و پنج تا هم مدیر استخدام می کنن و حقوق بالللللللللا و خوب این تناقض یعنی چه خودرو ساز باید خودشو اصلاح کنه تا زیان نکنه نه از جیب مردم دزدی کنه اقای شجاعی اینجا تصمیم شما لازم و اجرا است چرا چون باید مردم پول زیادی بدن ولی اصلاح مدیریت و هزینه های مصرفی کارخانه ها لازم اجرا نیست تا تولید خودرو به صرفه شود به خدا خودرو چینی به اضافه هزینه حمل و نقل تا ایران اگه حق کمرکیش صفر بشه خیلی ارزون تر از این خودرو های خودمون میشه تازه کیفیت بهتری هم دارن.
حالا کجا این شورا از مردم برای افزایش قیمت پرسیده که میگه حمایت از مصرف کننده .همش شده حمایت از تولید کننده بی کیفیت.واردات آزاد میشه شرکت خودروساز میشه وارد کننده واقعا مسخره نیست .بعدشم آقای سخنگو الان با این صحبتا ما فهمیدیم رییسجمهور هم تو ایران فقط صحبت میکنه .هیچ کاری ازش بر نمیاد .برای همینم هیچ تغییری تو هیچ کجا پیدا نمیشه .فقط خراب تر و خراب تر میشه.واقعا کسی نیست جلو ای مسخره بازیهای فرا قوه ایه بگیره ؟؟؟
اقای شجاع،تو قیمت خودرو را با چه نمونه خارجی مقایسه کردی؟قیمت دلاری ماشین خارجی در کارخانجات اونا داری؟شما فقط با شورای رفاقت دارید از تولید کننده فرغون حمایت میکنید،آیا کیفیت اونا را تست کردید؟خودروسازان با اخذ وامهای کلان،دارند تیشه به ریشه اقتصاد مملکت میزنن،شما قیمت گذاری کنید و به شرطی که واردات خودرو را آزاد کنید،اونوقت متوجه عرضم میشی،شما وخودروسازان با افرادی مث میرسلیم که کم هم نیستند باند مافیایی خودرو درست کردید،وهر قیمتی که دوس دارید اعلام میکنید،مردم نباید این فرغونهای شما را خریداری کنند،نمونش صادرات خودرو به عراق وافغانستان بود،چرا روتون کم نمیشه
همش سیا بازی سیا کاریه
کسری بودجه ای که از فروش خودرو توی بورس به صورت غیرقانونی نصیب دولت میشد الان با این تصویب افزایش قیمت به صورت قانونی توی جیب دولت خزانه رفت برای بودجه
فکرشو بکن دولت همین اولی سالی با توجه به فرمايشات رهبری برای مهارم تورم بیاد با این افزایش تیشه بزنه به ریشه دولت توپ انداختن توی زمین شورا با یه حرکت جلوی دهن همه رو بست!
شده حمایت پلیس خوبه و پلیس بده!!
که تو خیلی هاشون امودن امکانات کم کردن تا کیفیت اوردن پایین مثل ساندروف یا ترمز های عقب ولی قیمت همچنان تغییر نکرده به اینها نباید سازمان حمایت از مصرف کننده رسیدگی کنه که وقتی کیفیت میاد پایین چرا قیمت نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازار باید آزاد باشد واردات با تعرفه منطقی 5%
از شورای رقابت هم انتظار است که در مورد هر خودرو که قیمت جدید اعلام کرده اند ۳ خودرو مشابه خارجی مبنای قیمت گذاری را هم اعلام فرمایند چون از دید مردم ومتخصصین اکثر خودرو های ایرانی در کلاس و استاندارد جهانی تولید نمی شود و اینکه مثلا ساینا و کوییک سایپا و ۲۰۷ و پارس ایران خودرو با کیفیت ساخت و امکانات موجود مشابه کدام ۳ مدل خودرو خارجی است برای مردم نامشخص است .
واقعیت این است توان ایران خودرو و سایپا در همین حد است که بتوانند ۵۰ درصد نیاز کشور را تامین کنند و مانند کالاهای اساسی برنج و غلات باید برای تامین نیاز کشور بخشی هم از خارج وارد شود تا هم نیاز کشور تامین و هم تکنولوژی وارد کشور شود و ایران خودرو و سایپا ارتقا یابند .
در هیچ کشوری با بستن دروازه ورود تکنولوژی نتوانستند در صنعت پیشرفت کنند مگر این که مانند سالهای گذشته دلالان نسخه دیگری برای صنعت خودرو بنویسند
منافق اقتصادی ام خیلی بدتر از منافق جنگی است