شورای رقابت با کی رقابت میکنه،باچی مقایسه میکنه ماشین رو ۱۰ مدل پژو پارس بدرد چی میخوره فقط اختلاف توی ایربک و سیستم ترمز دارن،ایا مصرف پراید که صدی ۵ بود رسوندن به ۳ ،میترسی ماشین بخری از خرجهای بعدش همه جنسای آشغال برف پاکن فقط ۶ ماه کارمیکنه برفی که نمیاد ،از درو دیوار ماشین خاک میاد تو وقتی توی خاکی راه میری اونم با سرعت کم همه خفه میشن توی ماشین،اقای شورای رقابت خودتو به چی فروختی ،توی کلات پشمی نیست همه تورو شناختن یکبار آدم حسابت نکردن میخوای حالا جایگاهت رو از دست ندی به حرف خودروسازها کن،نه آقا تو هم لیاقتت مثل رئیس جمهورت هست ،فقط زرررر علکی جلو تلویزیون میزنی که طرفدار مصرف کننده هستی ،حقوق کارگر چقدر بالا رفته که اینقدر گرونی واسه ماشین،ماشین گرون بشه فکر کردی بقیه اجناس گرون نمیشه،هر چقدر بالا ببرین حقوق کارگر باید ۳ برابر کنید،
کیف گردانی دو شرکت خیلی ها را بی شرف کرده شجاعی تو هم یکی از ان بی شرافتها هستید اگر شرف صداقت دارید واردات را کاملا ازاد کیند نه برای دو شرکت استمارگر انحصارگر برای هر که توان وارد کردن خودرو را دارد انوقت خواهیم و خواهید دید هیچ متقاضی از این دو شرکت ارابه مرگ ساز جهت دریافت خودرو نخواهیم داشت
خوب خدارو شکر مهارم تورم با ۴۰ درصد افزایش قیمت خودرو آغاز شد این کع قیمت کارخانه است قیمت بازار خدا میدونه چقد میره بالا آرزوی داشتن یک پراید رو هم به گور میبریم
سلام
درود بر شعور معاون اول ریاست جمهوری جناب آقای مخبر بزرگوار که حداقل در این برهه مشکلات جامعه. را لمس کرده با بیان صریح و منطقی دفاعیه را داشتند ولی در امتداد متاسفم برای تصمیم شورای رقابت ونیز وزارت صمت که از مافیای خودرو حمایت میکنند سوالات اینجانب
الف. مگر خودرو ساز ها چقدر مبخواهند خون مردم را توشیشه کرده وهر روز به نوعی قیمت ها را بالا ببرند مگر تو طرح جوانی مادران واقعا کسی که ماشین داره بخاطر دو تا فرزند خودرو دوم را هم می تونه بگیره و در انتها با قیمت گزاف روانه بازار کرده و اکثرا بفروش می رانند واین عمل و سیاست تورم زا نیست واین همه خودرو تو بنگاه های معاملاتی یا سایت های مثل دیوار وامثالهم اشباع نشده است اینکه اقایان شورارقابت نظر میده که خودرو ساز نمیتونه خودرو به موقع تولید کنه وورشکست میشه پس ترافیک جاده ها و مدخل خیابان های تمامی شهرها نشان گر کمبود خودرو است یا انبوه تولید آیا گران کردن خودرو ضربه مهلکی به پیکر جامعه نیست آیا گران شدن قیمت خودرو نتیجه معکوس نیست آن با گران شدن ، نتیجتا هزینه هر نقلیه با افزایش نرخ بیمه اتومبیل نسبت به قیمت ان مواجه نخواهد شدآیا قطعات مصرفی آن هم در قطعه فروش با قیمت فعلی ثابت خواهد ماند وآیا خدمات خودرویی با نرخ های الان و ارایه خدمات مربوطه هر خودرو تغییر قیمت نخواهند داشت آیا نظارت کلی بر بازار معاملاتی بنگاه داران در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که قیمت خودرو در یک بازه زمانی تثبیت گردد و دیگر افزایش سود نداشته باشد
پس این همه تلاش شورا حمایت از مافیای خودرو وضربه به پیکره جامعه نشانگر چیست که دم از تعطیلی کارخانه را میزند آیا قیمتها خودرو در مقایسه منطقه ای و جهانی واستانداردها با قیمت دلار ا محاسبه شده یعنی رز مبادله ای در یک سطح وردیف است نه آقا مثلاً قیمت خودرو ریسپکت در کشور چین با قیمت ارز مبادله 560میلیون تومان هست ولی در ایران 737مبلیون به مردم عرضه میشود پس نرخ کارخانه ایران گران تر از خود کشور مبدا سازنده آن است
خلاصه حرف شورای رقابت اینه که حاکمیت یک راه بیشتر ندارد و ان هم حمایت یک طرفه از منافع سرمایه داران است بعبارتی اجرای لیبرالیسم اقتصادی به سبک غرب. بنابراین دولت یا نباید دخالت کند و اگر دخالت کرد حتما باید به نفع سرمایه داران باشد.
حرف جناب مخبر درسته چون که اولا افزایش هایی که اعمال میشه به قیمت خودرو در بازار فشار وارد میکنه ویه شوک ایجاد میشه که خلاف شعار سال و تورم زدایی است و به معنای واقعی یعنی فشار مضاعف در جهت ایجاد تورم صعودی تر
احسنت بر مخبر و تصمیم گیری درستش
اگر شورای رقابت سیاست داشت قیمت خودروها سر به فلک نمی کشید
درست ترین کار برکناری اعضای شورای رقابت است بخصوص شجاعی
کجای دنیا این قیمت ها برای خودرو اعلام می شود
امسال سال مهار تورم است نه ایجاد تورم!
نیاز به یک حکم حکومتی صد در صد احساس می شود
این طرز صحبت و تضعیف دولت اصلا درست نیست!
مهار افزایش قیمت خودرو فقط با عدم اجازه به خودرو سازان امکان پذیر است
یک عده رانت و دلالی و ... براشون سود آور است!
از سال ۹۶ یکسره به خودرو سازان اجازه داده شد افزایش قیمت داشته باشند چی تغییر کرد؟!
دوران جنگ یکسری منافق خود فروخته با تصمیمات کلیدی و حساس که به نفعشان نبود مخالف بودند ولی رشادت های آدم هایی که الان به خاطر آنها امنیت دادیم دست صدام کوتاه کرد
لازم نیست در تصمیمات لازم و ضروری همه راضی کرد بالاخره یکسری ... مخالفند
مواظب این آقای اسماعیل شجاعی باشید، ممکن است در آینده یکی از مختلصین باشد.
دیدن قیمت بازار آزاد رو نمی تونند بیارن پایین گفتند خوب قیمت دولتی رو به قیمت آزاد نزدیک می کنیم. خ خ خ خ خ خ خ
به قول احمدی نژاد کیلویی چند!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
تا حدی درسته چرا بجای اینکه پول خودرو در جیب کارگر و تولید کننده برود در جیب دلال برود مخبر حتما خودش دلاله البته باید استانداردهایی تعریف که با لحاظ و رسیدن به ان کیفیت به موازات قیمت هم بالا رود نه صرفا با برچسب پلاس مردم و تلکه کنند
ملت همیشه منتظر شگفتانه های مسولان هستن.
سال پیش جراحی اقتصادی مرغ 7 هزار تومنی رو به 70 هزار تومن رسوندو تورم بی سابقه شکل گرفت.... ، و امسال به سبب مهار تورم شگفتانه جدید خودرو رو خواهیم داشت. و تورم سالیانه رو باسیستم جدید ارائه خواهد شد....
از جراحان متخصص مون کمال تشکر رو داریم.
اگر شما این خودروهای ایران خودرو را گران کنید همه انصراف می زنند چون قشر ضعیف تا ده و بیست میلیون تومان می توانند اگر قیمت جدید کار خانه اعلام شود بدهند با توجه به قیمت های پایه قبلی مثلا کوئیک صدو بیست میلیون را 135 بدهید واگر نه نداریم صد در صد درآمد و حقوق جواب نمی دهد تا الان هم دلال ها و دزد ها و کلاه برداران مایه در حواله و گواهینامه و غیره طرف که ماشین به اسمش نیست مثل کفتار و روباه
درود بر شعور معاون اول ریاست جمهوری جناب آقای مخبر بزرگوار که حداقل در این برهه مشکلات جامعه. را لمس کرده با بیان صریح و منطقی دفاعیه را داشتند ولی در امتداد متاسفم برای تصمیم شورای رقابت ونیز وزارت صمت که از مافیای خودرو حمایت میکنند سوالات اینجانب
الف. مگر خودرو ساز ها چقدر مبخواهند خون مردم را توشیشه کرده وهر روز به نوعی قیمت ها را بالا ببرند مگر تو طرح جوانی مادران واقعا کسی که ماشین داره بخاطر دو تا فرزند خودرو دوم را هم می تونه بگیره و در انتها با قیمت گزاف روانه بازار کرده و اکثرا بفروش می رانند واین عمل و سیاست تورم زا نیست واین همه خودرو تو بنگاه های معاملاتی یا سایت های مثل دیوار وامثالهم اشباع نشده است اینکه اقایان شورارقابت نظر میده که خودرو ساز نمیتونه خودرو به موقع تولید کنه وورشکست میشه پس ترافیک جاده ها و مدخل خیابان های تمامی شهرها نشان گر کمبود خودرو است یا انبوه تولید آیا گران کردن خودرو ضربه مهلکی به پیکر جامعه نیست آیا گران شدن قیمت خودرو نتیجه معکوس نیست آن با گران شدن ، نتیجتا هزینه هر نقلیه با افزایش نرخ بیمه اتومبیل نسبت به قیمت ان مواجه نخواهد شدآیا قطعات مصرفی آن هم در قطعه فروش با قیمت فعلی ثابت خواهد ماند وآیا خدمات خودرویی با نرخ های الان و ارایه خدمات مربوطه هر خودرو تغییر قیمت نخواهند داشت آیا نظارت کلی بر بازار معاملاتی بنگاه داران در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که قیمت خودرو در یک بازه زمانی تثبیت گردد و دیگر افزایش سود نداشته باشد
پس این همه تلاش شورا حمایت از مافیای خودرو وضربه به پیکره جامعه نشانگر چیست که دم از تعطیلی کارخانه را میزند آیا قیمتها خودرو در مقایسه منطقه ای و جهانی واستانداردها با قیمت دلار ا محاسبه شده یعنی رز مبادله ای در یک سطح وردیف است نه آقا مثلاً قیمت خودرو ریسپکت در کشور چین با قیمت ارز مبادله 560میلیون تومان هست ولی در ایران 737مبلیون به مردم عرضه میشود پس نرخ کارخانه ایران گران تر از خود کشور مبدا سازنده آن است
اگر شورای رقابت سیاست داشت قیمت خودروها سر به فلک نمی کشید
درست ترین کار برکناری اعضای شورای رقابت است بخصوص شجاعی
کجای دنیا این قیمت ها برای خودرو اعلام می شود
امسال سال مهار تورم است نه ایجاد تورم!
نیاز به یک حکم حکومتی صد در صد احساس می شود
این طرز صحبت و تضعیف دولت اصلا درست نیست!
مهار افزایش قیمت خودرو فقط با عدم اجازه به خودرو سازان امکان پذیر است
یک عده رانت و دلالی و ... براشون سود آور است!
از سال ۹۶ یکسره به خودرو سازان اجازه داده شد افزایش قیمت داشته باشند چی تغییر کرد؟!
دوران جنگ یکسری منافق خود فروخته با تصمیمات کلیدی و حساس که به نفعشان نبود مخالف بودند ولی رشادت های آدم هایی که الان به خاطر آنها امنیت دادیم دست صدام کوتاه کرد
لازم نیست در تصمیمات لازم و ضروری همه راضی کرد بالاخره یکسری ... مخالفند
دیدن قیمت بازار آزاد رو نمی تونند بیارن پایین گفتند خوب قیمت دولتی رو به قیمت آزاد نزدیک می کنیم. خ خ خ خ خ خ خ
به قول احمدی نژاد کیلویی چند!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
سال پیش جراحی اقتصادی مرغ 7 هزار تومنی رو به 70 هزار تومن رسوندو تورم بی سابقه شکل گرفت.... ، و امسال به سبب مهار تورم شگفتانه جدید خودرو رو خواهیم داشت. و تورم سالیانه رو باسیستم جدید ارائه خواهد شد....
از جراحان متخصص مون کمال تشکر رو داریم.