مرد حسابی چرا اراجیف میگی؟
از فرغون سازان داخلی چند تا بهت حواله دادن که ملترو بهشون اینطور راحت فروختی؟
کدوم زیان انباشته؟
خودروهای داخلی در قیاس با خودروهای خارجی لگن و آهن پارهای بیشتر نیستن!
شماهارو اونجا نذاشتن که بر اساس فرمول خودروسازای خارجی قیمت گذاری کنید! شما اول باید کیفیت و امنیت و زیبایی و راحتی و مصرف سوخت و میزان آلایندگی و... لگنهای داخلیرو با خودروهای خارجی مقایسه کنید! و بعد بر اساس این مولفهها ، فرمول تعیین کنید و قیمت گذاری کنید!
از کدوم زیان و زیان انباشته حرف میزنید؟ اگر شخصی همین خودروهای شمارو ، قطعه به قطعه خودش از بازار آزاد بخره و خودش مونتاژ کنه ، قیمت تمام شدهش خیلی پایینتر از قیمت کارخانهای پارسالتون درمیاد! این وسط این مابهالتفاوت نجومیرو کی میخوره و چرا میخوره؟ چرا ملت فقیر مستضعفرو سلاخی میکنید؟
ملت چیکار کنن که فرغون سازان داخلی تعداد نیروی کارشون ده برابر استانداردهای جهانی و ده برابر نیازشون هست و اونجا گل پوچ بازی میکنن و واسه هم نوشابه باز میکنن؟ و واسه این میخان از هر فرغون دوسه برابر سود کنن و که هم حقوق نیروی مازادشونرو بدن هم زیر میزیهای شماها و مدیرانشونرو به حساب ملت پرداخت کنن!
شرم کنید! به خدا قسم اگر واردات خودرورو ۶ ماه آزاد کنن و همه بتونن خودرو وارد کنن ، با همون قیمتای پارسال شما ، از تورکیه و عراق و دوبی و کویت و قطر اونقدر خودرو به روز و باکیفیت وارد میکنن که دیگه کسی از شما فرغون به نام خودرو نمیخره!
شرم کنید و شرف داشته باشید و از این انحصاری که واستون ساختن بیش از این سو استفاده نکنید!
سلام در سال مهارم تورم بهترین تصمیم جلوگیری از افزایش قیمتهاست و گرنه در بازار آزاد دو برابر بالا خواهد رفت مقداری هم باید تولید کنندگان قانع باشند و همه مردم عادی زیر بار فشار نروند
فقط واردات خودرو اونم از کشور های همسایه .قیمت خودرو رو تثبیت میکنه ..به جای دعوای زرگری . با 500ملیون میتونیم بهترین ماشین وارد کنند خود مردم نه خودرو سازها که قرعه کشی کنند .
نرخ تورم برا افزایش قیمت خودرو مهم است؟؟؟ نرخ تورم برا حقوق کارگر چی؟؟؟ یا افزایش حقوق کارگر باعث تورم میشه؟؟؟ واقعا این معادله رو نتونستم حل کنم دوستان کمک کنن...
من یک سوال از رئیس جمهور دارم. شما این نخبه های اقتصادی را از کجا آوردید که از وقتی سر کار آمدند دارند قله های اقتصاد را فتح میکنند.
یک پیشنهاد هم دارم. این افراد را بردارید، تورم سقوط میکنه. اگه این کار را بکنید پیشنهادات دیگه هم دارم که تا چنین افرادی هستند به هیچ دردی نمیخورند.
با سلام
آقای شجاعی کاملا درست است دخالتهای دستوری در قیمتها نتیجه مثبت نخواهد داشت. اما فراموش نکنید که شورای رقابت هم عقل کل جامعه برای حل معضل قیمت خودرو نیست. خود افکار شما تورم زا است.
پس با این اوصاف شما به فکر سهامداران تون هستید ، نه مصرف کننده
قرار نیست همه سرمایه ها به سمت تولید خودرو سرازیر بشه
این چه استدلالی مسخره ای هست
نحوه مدیریت غلط و زیاده خواهی شرکت های خودرو باعث این افزایش قیمت ها هست
نه عوامل زیان ده
هیچ جای دنیا مردم ابتدا پول نمیدن بعد سه ماه دیگه خودرو بگیرن
البته در خوش بینانه ترین حالت
40درصد افزایشی که شما میگید زمانی خوبه که آنی خودرو تحویل بدید تا در بازار هیچ تاثیر نداشته باشه
الان با این اوصاف تا 70شاید بیشتر افزایش خرید خودرو پیش بینی میشه
سلام همچین میگه خودرو سازی زیان ده شده انگار ما تو مریخ زندگی میکنیم خبر از هیچی نداریم اخه کجای دنیا خودرو ساز ملک بازی میکنه یه ملکشونو تو جاده کرج بفروشن نه تنها زیان ده نیستن بلکه کلی هم فایده میبرن مارو خنگ فرض کردین برین ببینین کجا بریز بپاش دارین اونارو جلوشو بگیرین . اخه آهن پاره تنی چند؟ کیلو چند؟ نه تکنولوژی داره نه زیبایی . عجب گیری افتادیم . یا علی مدد
به نظر می آید شرکتهای خودروسازی در کنار بانکها یکی از عوامل افزایس افسار گیسخته قیمتها و تورم زیاد هستند و مسئولان آنها به همراه مسئولاننظارتی و بازرسی باید محاکمه شوند
چند خط خوندم و بیخیال بقیه مطالب ،
مرد حسابی مردمو چی فرض کردی؟
عامل گرانی خودرو در بازار همین خودروسازان هستن بعد واسه ما دم از زیان ده بودن می زنی؟
نسازید ، نسازید ، نسازید
از فرغون سازان داخلی چند تا بهت حواله دادن که ملترو بهشون اینطور راحت فروختی؟
کدوم زیان انباشته؟
خودروهای داخلی در قیاس با خودروهای خارجی لگن و آهن پارهای بیشتر نیستن!
شماهارو اونجا نذاشتن که بر اساس فرمول خودروسازای خارجی قیمت گذاری کنید! شما اول باید کیفیت و امنیت و زیبایی و راحتی و مصرف سوخت و میزان آلایندگی و... لگنهای داخلیرو با خودروهای خارجی مقایسه کنید! و بعد بر اساس این مولفهها ، فرمول تعیین کنید و قیمت گذاری کنید!
از کدوم زیان و زیان انباشته حرف میزنید؟ اگر شخصی همین خودروهای شمارو ، قطعه به قطعه خودش از بازار آزاد بخره و خودش مونتاژ کنه ، قیمت تمام شدهش خیلی پایینتر از قیمت کارخانهای پارسالتون درمیاد! این وسط این مابهالتفاوت نجومیرو کی میخوره و چرا میخوره؟ چرا ملت فقیر مستضعفرو سلاخی میکنید؟
ملت چیکار کنن که فرغون سازان داخلی تعداد نیروی کارشون ده برابر استانداردهای جهانی و ده برابر نیازشون هست و اونجا گل پوچ بازی میکنن و واسه هم نوشابه باز میکنن؟ و واسه این میخان از هر فرغون دوسه برابر سود کنن و که هم حقوق نیروی مازادشونرو بدن هم زیر میزیهای شماها و مدیرانشونرو به حساب ملت پرداخت کنن!
شرم کنید! به خدا قسم اگر واردات خودرورو ۶ ماه آزاد کنن و همه بتونن خودرو وارد کنن ، با همون قیمتای پارسال شما ، از تورکیه و عراق و دوبی و کویت و قطر اونقدر خودرو به روز و باکیفیت وارد میکنن که دیگه کسی از شما فرغون به نام خودرو نمیخره!
شرم کنید و شرف داشته باشید و از این انحصاری که واستون ساختن بیش از این سو استفاده نکنید!
حقوق کارگر 8 ملیون چند سال باید کار کنه که بتونه خودرو بخره .
یک پیشنهاد هم دارم. این افراد را بردارید، تورم سقوط میکنه. اگه این کار را بکنید پیشنهادات دیگه هم دارم که تا چنین افرادی هستند به هیچ دردی نمیخورند.
آقای شجاعی کاملا درست است دخالتهای دستوری در قیمتها نتیجه مثبت نخواهد داشت. اما فراموش نکنید که شورای رقابت هم عقل کل جامعه برای حل معضل قیمت خودرو نیست. خود افکار شما تورم زا است.
قرار نیست همه سرمایه ها به سمت تولید خودرو سرازیر بشه
این چه استدلالی مسخره ای هست
نحوه مدیریت غلط و زیاده خواهی شرکت های خودرو باعث این افزایش قیمت ها هست
نه عوامل زیان ده
هیچ جای دنیا مردم ابتدا پول نمیدن بعد سه ماه دیگه خودرو بگیرن
البته در خوش بینانه ترین حالت
40درصد افزایشی که شما میگید زمانی خوبه که آنی خودرو تحویل بدید تا در بازار هیچ تاثیر نداشته باشه
الان با این اوصاف تا 70شاید بیشتر افزایش خرید خودرو پیش بینی میشه
مرد حسابی مردمو چی فرض کردی؟
عامل گرانی خودرو در بازار همین خودروسازان هستن بعد واسه ما دم از زیان ده بودن می زنی؟
نسازید ، نسازید ، نسازید