با این نقشه که مسیر کانال را نشان می دهد ایران به دو قسمت می شود والبته خوردن آن نیز راحت میشود مسیولین بهتراست به خط آهن فکر کنن و حمله نقل کانتینری که هم ارزانتر است وهم اشتغال زایی بیشتری دارد
این پروژه ازنظر اقتصادی میتونه کشور رامتحول کنه وجمعیت کشور راازتمرکز در غرب به شرق بکشاند وتحول گردشگری ایجاد کند واز نظر استراتژیک کلیه آسیای میانه وشرق اروپا رابه این کانال وابسته کند ودرامد بالایی از نظرکشتیرانی برای کشور تولید کند واشتغال زایی ایجادکنداین دارویی برای اقتصادکشور است حالا داروهم عوارضی دارد ولی به درمانش می ارزد
با اجراي چنين طرحهايي خليج فارس و درياي خزر تبديل به گودالي از نمك خواهند شد .همچنين ايران تبديل به دو كشور ايران شرقي و ايران غربي ميگردد. افتخار اين ننگ بر پيشاني كه خواهد نشست ؟
باید اول از شمالیها اجازه بگیرن که فکر نکنم اجازه داده بشه ...در ضمن اگه برا انتقال کالاست میشه بجای این همه هزینه الکی از راه آهن استفاده کرد...اگه برای کشاورزی هستش که جدای از شوری آب زمینهای کویری مستعد کشاورزی نیست وبیشتر نمکزار وشنزار هستش...آبی در در زیر زمین بود رو که به اندازه کل دریای خزر بود با استفاده نادرست یک شبه به باد دادین حالا میخاین جاهای دیگه رو نابود کنین...عمرا ما نمیذاریم
نیمی از کشور ما هم اب نداره پس پروژه های ملی را یا پروژه های محلی قاطی نکن اگر دنیایی اب هم به بعضی ها بدهند باز هم ناشکرن و اگردستت را تا ته عسل کنی باز هم سهم اب دیگران رامیخواهند
دررابطه با درياچه اروميه بهتره بگم ازشهرسردشت ازيکسال پيش دارن تونلي ميزنن که اب رودخانه ي زاب رو انتقال بدن به درياچه اروميه... درمورد اين کانال بنظرمن بهتره بيشترکارشناسي بشه واگه شدني بود اجرا کنن. درسته هزينه اش خيلي زياده ولي يجورايي اشتغالزايي هم ميشه و ميتونيم يجوربرگ برنده تودستمون نگهش داريم و درقبال استفاده از ان از بقيه کشورها کمبودهايي راکه داخل کشورداريم بگيريم... درضمن اگه ايران قرارباشه بايدونه کانال ابي تجزيه بشه همون بهترکه تجزيه بشه،، دنيا امروز درمقابل اتحاد مردم ايران دست به دهن مونده پس لزومي نداره خودمون به خودمون اتهام تجزيه شدن بزنيم،، بازم ميگم بايدبايد دقيقاکارشناسي بشه بعد اجراييش کنن... مهدي اروميه...
بچه ها کسی میدونه بازی ذوب آهن تراکتور ساعت چنده؟
درامد زایی بالایی هم دارد.
قرارگاه خاتم الانبیا میتونه جمعش کنه