وزارت محترم کشور:
آیا محتوای تبصره های 1و2ماده 62قانون شهرداریها مصوب1345همان دفاتر نظارت وبازرسی پیشنهادی وزیر محترم راه نیست .و وزارت کشور تاکنون چه اقدامی جهت اجرای این تبصره ها نموده است.
سلام به همکاران عزیزو محترم .به نظر من وقتی مالک و سازنده مهندس را انتخاب نماید طبیعتاً تخفیف میگیرد و بدیهی است که کار صحیح و مهندسی انجام نمیدهد و این به آن دلیل است که مهندس از ترس انتخاب نشدن مجدد توسط این سازنده ، در انجام وظیفه و سخت گیری جهت رفع مشکلات کار ، اغماض پیشه میکند و به این دلیل انتخاب مهندس توسط مالک و مراودات مالی بین این دو قشر کار بسیار اشتباه است
من با شخص کاری ندارم سیستم شورای مرکزی از ابتدا بر همین منوال بوده ، چرا باید پنج درصد را از من و شما بگیرند و برای فقط عده ای از مهندسین که در هییت مدیره و یا وابسته به هییت مدیره هستند هزینه کنند ؟ اکر قاطبه مهندسین شامل خدمات رفاهی میشدند و برای آنها اقدامات مثبتی در نظر گرفته شده بود شاید میتوانستیم با این خرج کرد های اشرافی هم موافق بود ، اما میدانید که سازمان خدماتی به اعضا ارایه نمیدهد و فقط دست بگیر دارد
دوستان دو سه روز قبل به بنده پیشنهاد حدود 9000 متر کار نظارت با تخفیف 50 درصد شد. با اینکه هم بی نیاز نسبت به پولش نیستم و هم مبلغ قابل توجهی میشد ترجیح دادم شان مهندسی رو حفظ کنم و قبول نکردم. مطمئنم اگه همه متحد باشیم به هدفمون میرسیم. من از خودم شروع کردم
خیلی دفاتر در حال حاضر به صورت صوری مشغول به کار هستند،که سازمان بایستی اونها رو شناسایی و از ادامه فعالیت اونها جلوگیری کنه،گاها دیده شده شخصی سه الی چهار دفتر فنی و ناظران حقوقی رو با خریدن مدرک داره مدیریت میکنه،همشون هم در یک مکان.
آیا محتوای تبصره های 1و2ماده 62قانون شهرداریها مصوب1345همان دفاتر نظارت وبازرسی پیشنهادی وزیر محترم راه نیست .و وزارت کشور تاکنون چه اقدامی جهت اجرای این تبصره ها نموده است.