فرهنگ سود پرستی وسود جویی و سود خواهی بر ارکان روح وروان جامعه مثل سرطان رسوخ کرده وهزاران جوان تحصیل کرده وبیکار را نمی بیند !!!و فقط سود خود را در نظر دارد
همه برای سود مسابقه گذاشته اند وچیز دیگری نمی بینند فقط سود خود سود خود سودخودسود خود سود خود سودخود سودخود سودخودسودخود سودخود سودخوددددددددددددددددددددددد
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
سود نیست چنگ اندازیها برای خجات از ورشکست نشدنه و روپا شدنه آنهم رفتن بر روی گرده ی مردم ! چرا در این نقطه ایم مدیریت اشتباه و لحظه نگر ی و نه دورنگر
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
خودت جواب خودتو میدی ؟ حالت خوب نیستا
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
واقعا"درسته اول صبح از در خونه که بیرون می آیی آدم نمی بینی همه سود پرست بر وزن بت پرست می بینی : نانوا ،بقال ،راننده ،و......همه به یک چیز واحد فکر می کنند : سود ! سود ! سود ! ............!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تمام صنایع کشور حکومتی برای همین هر چه میتوانند دارن گران میکنند بعد انقلاب تمام کارخانه ها مصادره بین دوستان تقسیم و نابود شدن چیزی به اسم خدمت به مردم ندیدیم
سلام بهترین راه کار واردات خودرو از همه مدل از تمام دنیا مخصوصا خودروهای ساخت ژاپن .انوقت هم خودرو ارزان میشود وهم دو غول خودرو داخلی که خودروهای بنجل را باقیمت ده برابری به مردم می دهند فکر کیفیت ورقابت در استاندارد کردن وقیمت واقعی ان می افتند
سلام. راهکار دبیر محترم انجمن خودرو سازان بسیار عالی و تحلیل ایشان کاملا صحیح است. به نظر میرسد واردات خودرو در صورتی که تعرفهی ۱۰۰ درصدی داشتهباشد، آسیبزا نباشد.
یعنی خاک بر سر مدیران خودروسازی و خاک بر سر وزارت صنایع و نیرو و دفاع که به خودکفایی این صنعت تا کنون نرسیدند و تولید انبوه و قطبها را گسترش ندادند و تولید ایران را به یک سوم ژاپن و کره و چین هم نرساندند
همه تولید خودرو و تولید انبوه در حد شعاره و فکر نکن ایران بتونه با تولید انبوه و گسترده و گسترش خودروسازی ها و قطعه سازی ها خودکفا بشه پس اگر عقل و هوش دارید بس کنید و واردات خودرو را هم آزاد کنین چون دهها سال است که بازار در دست همین دو قطب بی خاصیت است .
اگر درک و فهم و عقل و هوش و شعور دارید این را بفهمید چیز زیاد پیچیده ای نیست.
تنها دلیل حمایت بی چون و چرای مسئولین از صنعت خودرو سازی(فرغون سازی) ایران میزان نسبتا بالای اشتغال تو این بخش صنعته.و همیشه خودرو ساز از این مسئله به عنوان اهرم فشار روی دولتها استفاده کرده.وگرنه صنعت خودرو سازی برای ما به هیچ وجه صرفه اقتصادی نداره.خیلی از کشورهای دنیا خودرو ساز نیستن و مردمشون هیچکدوم از مشکلات مارو ندارن.کیه که ندونه اکثر قریب به اتفاق خودروهای تولیدی ما به هیچ وجه شرایط رقابت تو بازارهای بین المللی رو ندارن.یا کاملا ناامن و بی کیفیت هستن مثل پراید تیبا و جی ال ایکس یا اگه تا حدودی کیفیت دارن قیمتهای خیلی بالاتری از رقبای خارجی دارن مثل دنا پلاس.
تا توی صنعت خودروسازی رقابت نباشه همین آش و همین کاسس
البته اگه تعرفه گمرک ماشین وارداتی ۳ برابر ارزش خود ماشین نباشه
اگر درک و فهم و عقل و هوش و شعور دارید این را بفهمید چیز زیاد پیچیده ای نیست.