نظرات این افراد معلوم الحال به اصطلاح کارشناس رو میخونم حالم بهم میخوره.. مشخصه اینا کارشناس سود و دلالی خودروسازهای مکار و حیله گرن با اون باندهای فسادشون
فقط به فکر جیب خودروسازن
صنعت خودروی کشور در مسیر توسعه { خالی کردن جیب مردم با کم فروشی و گران فروشی (خودرو ها به شش تا ده برابر قیمت واقعی فروخته میشود ) }
افزایش تولید یا آزادسازی واردات، کدام راهگشای بازار خودرو است؟
بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی ناقص کف پارکینگ خودروسازان جریان نبود قطعه و بدهکاری خودرو سازان مظلوم نمائی و بهانه ایست برای گران کردن
ما اجازه نمی دهیم پول مملکت را بیش از این صرف واردات خودرو کنید بس است بس مگر خودمان دستمان کج است که نتوانیم بهترین تولید کننده باشیم با هزاران شغل ؟!؟!!
فعلا هم دست مجید و هم خائن و هم چشم و گوش و هوش بسته و هم تنبل .
تولید خودرو ایران مرز ده ملیون را باید بشکند.
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
غیرازدلال بازی وپول محصول بی کیفیت توجیب یه عده رفتن چه حسنی داشته برای مردم..
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
واردات خودرو هم احترام به نوع انتخاب ملت هست هم جهش فكرى توليد كننده را در نوع توليد بالا مى برد و هم رقابت در بروز رساني را در ضمن بستكى دارد كه وارد كننده جقدر به ايرانى بودن خودش احترام قائل باشد ولياقت خودش را در حد واردات از كشورهاى بيشرفته بدأنا يا مثلند درحد هنوستان
ساخت کم نه ساخت زیاد و تولید انبوه با قیمت مناسب و فراوانی در بازار و کیفیت خوب.
با این روند اصلا
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
باعث ارامشه اما بعد از تصادف.اون زمان ادم به ارامش ابدی ملحق میشه
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
منظوررتون بی کیفیت بودنوقیمت سرسام آورشه..یا ایمنی این خودروها
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
بنظر میرسد گفتن ما تولید میکنیم یا باید تولید کنیم یک بازی هست همه چیز وارد میشود موانع اصلي تولید خیلی هست از قوانین غیرقابل قبول در دنیای مدرن گرفته تا تکنولوژی روز دنیا.
افزایش تولید و آزادسازی واردات
اونایی که انحصار باعث شد خودرو را گران کنند .با افرادیکه در... و حتی من نوعی تفاوت چندانی ندارند .این قوانین هستند که باعث فروکش کردن نیروی حرص انسانها می شوند
بايد دولت وردات خودروهاي باكيفيت برقي و هيبريدي رو براي اسقاط خودروهاي فرسوده بي كيفيت و آلوده باز بزاره تا قيمت ها واقعي بشه دلال بازي ها حذف بشه مردم
خودرو هیبریدی را هم می توانیم مثل خورو های معمولی تولید کنیم همت واراده می خواهد
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
دلال و دلال بازی راهی برای کسب درآمد بیشتر برای مسئولان حکومت است و دلال واقعی همینها هستند وگرنه تا بحال دودمان دلالان به باد داده بودند
Bakhtiyari
۱۰:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
همین حالا هم میبایست چندین قطب خودرو ساز برقی میداشتیم ما در صنعت خودرو ضعفهای بسیاری داریم.
دست کم خودروهای برقی بدون دریافت هیچ گونه تعرفه ای باید وارد این کشور شوند مخصوصا خودروهای سواری و باری برقی آنهم با تعرفه صفر !
زیرا که ما در تولید این خودروها بسیار ضعیفیم.
خخخخخخخخخخ
واقعا یا خوابی یا از دنیا بی خبر نویسنده عزیز
ژاپن تولیدش نزدیک به بیست ملیون و چه بسا بیشتر هم باشد آنهم با بیش از ده خودرو ساز از جمله تویوتا،نیسان،هوندا،ایسوزو،سوزوکی،میتسوبیشی و ....اونموقع ما چه ؟؟ایران خودرو و سایپا !!!
چین با بیست و پنج ملیون تولید در سال!
رشد و پیشرفت را از چین و کره و ژاپن بیاموزید.
مدیریت اشتباه است ولی در زمانهایی ما صادرات هم داشتیم اواخر دولت احمدی نژاد کار بجایی رسیده بود که هر کس ماشین می خرید اگر میخواست بفروشد زرر میکردیعنی ماشین از کالای اقتصادی به کالای مصرفی تبدیل شده بود
فقط به فکر جیب خودروسازن
افزایش تولید یا آزادسازی واردات، کدام راهگشای بازار خودرو است؟
بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی ناقص کف پارکینگ خودروسازان جریان نبود قطعه و بدهکاری خودرو سازان مظلوم نمائی و بهانه ایست برای گران کردن
تولید خودرو ایران مرز ده ملیون را باید بشکند.
با این روند اصلا
اونایی که انحصار باعث شد خودرو را گران کنند .با افرادیکه در... و حتی من نوعی تفاوت چندانی ندارند .این قوانین هستند که باعث فروکش کردن نیروی حرص انسانها می شوند
دست کم خودروهای برقی بدون دریافت هیچ گونه تعرفه ای باید وارد این کشور شوند مخصوصا خودروهای سواری و باری برقی آنهم با تعرفه صفر !
زیرا که ما در تولید این خودروها بسیار ضعیفیم.
واقعا یا خوابی یا از دنیا بی خبر نویسنده عزیز
ژاپن تولیدش نزدیک به بیست ملیون و چه بسا بیشتر هم باشد آنهم با بیش از ده خودرو ساز از جمله تویوتا،نیسان،هوندا،ایسوزو،سوزوکی،میتسوبیشی و ....اونموقع ما چه ؟؟ایران خودرو و سایپا !!!
چین با بیست و پنج ملیون تولید در سال!
رشد و پیشرفت را از چین و کره و ژاپن بیاموزید.
راهکار رقابت است نه رفاقت بر سر تولید بی ارزش و خارج از رده