صنعت خودرو باید به سمت داشتن دهها خودروسازی و داشتن صدها و هزاران قطعه سازی به پیش بتازد و تولید خود را به ده ملیون در سال آنهم با دهها قطب خودرو ساز برسد و گر نه واردات خودرو آزاد و اینقدر دو خودرو ساز خون مردم را در شیشه نکنند.
صداقت
خودروسازها برای افزایش قیمت اقدام به احتکار خودرو و دلال بازی با برنامه قرعه کشی و پیش فروش نکنند.
خودرو را به قیت واقعی بدست مردم برسانند.
قیمت بهترین محصول ایرانخودرو معادل مجموع حقوق ۱ سال کارمند باشد
این مسخره ترین کار است که ماشین درجه چندم وارد کنیم چون بهترش را خودمان می سازیم واردات فقط وفقط شخصی ،محدود ،هایتک ،خوردوهای برقی ،پیشرفته با تعرفه بالا جهت الگو برداری ونمونه
هم واردات و هم تولید خودرو در صورتی که برنامه ای برای تولید بیشتر و رسیدن به ده ملیون تولید در سال نداشته باشیم همان بهتر که واردات خودرو آزاد و رقابت واقعی شکل بگیرد.
هدف اصلی ایجاد اشتغال برای هزاران بیکار است در صنایعی همچون : خودرو ،لوازم خانگی،ساختمان ،پوشاک و...... در غیر این صورت ملت بی کار وبی پول کجا می تواند وسیله خارجی بخرد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!وتا کی باید چشمش بدست کره وژاپن و......باشد
این آقای نعمت بخش نمونه عینی « تعارض منافع » است !!!
ببینید چقدر حرفهای غیر منطقی در حمایت از مافیای خودرو سازان داخلی میزند !
میگوید: مابه التفاوت 150 میلیونی هر خودرو هم باید به جیب مافیای خودرو سازی برود !!
و با پیشنهادات دیگرش میخواهد یک آشفته بازار دیگری درست کند که تا نظام خودش بیاید پول یک کارخانه دیگر از کنار این اجحافها برای کارخانجات فعلی حاصل شود!!!
واقعا نان تعارض منافع به دهان برخی چقدر شیرین است !!!!
با سلام.ببخشید کسانی که از همین خودروسازها حمایت می کنند تحویل بگیرند ،معلوم شد که عمدا خودرو دست مردم نمی دهند،با گستاخی تمام می گوید چون مردم پژو پارس رو ۳۰۰ میلیون می خرند ما هم ۳۰۰ بفروشیم
به نظر من دولت بایدبه درخواست خودروسازان برای تعیین قیمت خودروبه مدت سه سال عمل کندوواردات خودروراباشرایط زیرواعلام قبلی آزادنمایددرسال اول سودگمرکی راصدوپنجاه درصدد سال دوم صددرصد درسال سوم پنجاه درصدتعیین کندحالا شرکت های داخلی سه سال فرصت دارندخودشان رانشان داده وبه استانداردهای خارجی برسانندمردم هم انتخاب میکنند چه خودرویی سوارشوندوالسلام
نظر تو هیچ اهمیتی نه برای مردم کشورت و نه برای خودرو سازان ندارد زیرا کمر مردم خردتر و خودرو سازان هم گوششان به این حرفها بدهکار نیست این نیم قرن است که خودرو سازان همین مسیر را میروند و هنوز هم سرهم بندند و نه سازنده و یقینا پراید هم ملی نیست چه برسد به سورن و سمند و تیبا و ساینا و شاهین و تارا و....
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
بیشتر و همیشه دولت با تولید کننده است و نه مصرف کننده دوست عزیز
خودروسازها برای افزایش قیمت اقدام به احتکار خودرو و دلال بازی با برنامه قرعه کشی و پیش فروش نکنند.
خودرو را به قیت واقعی بدست مردم برسانند.
قیمت بهترین محصول ایرانخودرو معادل مجموع حقوق ۱ سال کارمند باشد
ببینید چقدر حرفهای غیر منطقی در حمایت از مافیای خودرو سازان داخلی میزند !
میگوید: مابه التفاوت 150 میلیونی هر خودرو هم باید به جیب مافیای خودرو سازی برود !!
و با پیشنهادات دیگرش میخواهد یک آشفته بازار دیگری درست کند که تا نظام خودش بیاید پول یک کارخانه دیگر از کنار این اجحافها برای کارخانجات فعلی حاصل شود!!!
واقعا نان تعارض منافع به دهان برخی چقدر شیرین است !!!!
اشباع نشدن بازار مهمترین چیز است ،
در هر زمینه ای .