تنها راه مبارزه با مافیای بزرگ خودروسازان آزادسازی واردات همراه با کاهش سنگین حق گمرکی هست که مطمین هستیم عملی نخواهد شد به همون عللی که خیلیهامون می دونیم
قسمت اول و متوجه نشدم ! یعنی خودرو ساز قیمت تمام شده پژو پارس و با قیمت دلال و بازارسیاه مقایسه کرد.
خداوکیلی این پژو پارس تولید کارخونه همون 140 میلیون هم زیادشه
با دلار 27 هزار تومنی با 140 میلیون راحت میتونی یه هیوندای وارد کنی
تفسیرشونم جالبه !!! هر هفته 5 میلیون کاهش پیدا میکنه میشه 200 میلیون تک نرخی. بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
دبیر انجمن خودروسازان: خودش از اون مافیای فروش خودرو هست، کل حرفش به سود دلالان خودرو نه مصرف کننده
چقدرم حرف بی منطقی میزنه میگه قیمت کارخونه با بازار یکی باشه
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
یه زمانی با جمع کردن شش ماه حقوق کارمندی میتونستی یه سمند بخری الان باید دو سال دست به حقوقت نزنی تا بتونی یه ساینا یا تیبا بخری
افزایش تولید خودرو با کیفیت همراه با آزاد سازی واردات خودرو با کیفیت بصورت هوشمند راهکار بازار آشفته خودرو است. دولت می تواند آزاد سازی واردات را با هدف کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت بشرط از دور خارج کردن دو عدد خودرو فرسوده در مقابل یک خودرو با کیفیت و ارزان قیمت وارداتی از وارد کننده طلب کند واقعا چرا دولتها تا به حال این کار را نکرده اند و مورد خودروهای فرسوده را به راحتی حل نکرده اند
اسقاط دو خودرو فرسوده به جای واردات یک خودرو!!!!!!!!
خخخخخخخخخ،چرا؟؟؟
نوشهری
۰۶:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
واردات گزینه خوبیه. این به این معنی که من محصولات داخلی را ارزانتر بخرم. نه اینکه تولیدات داخلی با همین قیمت فروخته، واردات هم با خودروی های لوکس و گران قیمت.
در بازار ایران کمبود خودرو به هیچ وجه وجود ندارد مشکل مدیریت غلط اقتصاد توسط دولتها است . به دلیل عدم وجود تولید و کار مفید مردم جهت سرمایه گذاری و واسطه گری اقدام به خرید خودرو می کنند اگر دولت از خودرو اضافی مالیات بگیرد آنوقت کسی خودرو اضافی نمی خرد ضمنا ورود خودرو خارجی هم با شرایط آزاد شود خصوصا خودرو های برقی که حتما وارد شود .
ایران ما حداقل نیاز به تولید سالانه ده ملیون خودرو در سال ،هم برای جایگزینی و هم بازار داخلی و هم صادرات دارد.
علی
۱۱:۰۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
کاش خوردو رو مثل اجسام کوچیک میشد قاچاق کرد اونوقت قاچاقچیان محترم قیمت خودرو رو کنترل می کردند
دولت که کاری نمیکنه
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تو و مدیران خودرو سازی نمیفهمید
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تهش برنامه گرانفروشی و کلاهبرداری خودروسازهاست،
من که فکر میکنم تواین اقتصاد ورشکسته، سودشو مردم ببرن بهتر است تا خودرو ساز با این رانت انحصار یه ماشین ۱۴۰ ملیونی را ۲۰۰ ملیون بفروشه.
از خدا بترسین،
ویل الللمتففین. وای بر کم فروشان(گران فروشان)
وضعیت خودروی کشور ناااابوده، واقعا مردم منزجر شدن از دست این دوتا شرکت ایرانخودرو و سایپا و گرونی وحشتناک خودروسازهای چینی و ... واقعا اینقدر گرون داره میشه هر روز و همین گرونی خودرو تاثیر مستقیم میراره رو گرونی بقیه اجناس. ۳۰۰ بار خودرو ثبت نام کردم تو قرعه کشی، دریغ از یه دونه، من میخواستم خودروی خودمو نو کنم ولی اینقدر خودرو صعر نداریم و اونم اگه باشه قیمت آسمونش کردن...
شما فکر کنم تو خواب بودی ندیدی
الان دوباره بریم؟؟؟؟
خداوکیلی این پژو پارس تولید کارخونه همون 140 میلیون هم زیادشه
با دلار 27 هزار تومنی با 140 میلیون راحت میتونی یه هیوندای وارد کنی
تفسیرشونم جالبه !!! هر هفته 5 میلیون کاهش پیدا میکنه میشه 200 میلیون تک نرخی. بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
چقدرم حرف بی منطقی میزنه میگه قیمت کارخونه با بازار یکی باشه
خخخخخخخخخ،چرا؟؟؟
قیمت خودرو عیار دولت را خیلی خوب نشان می دهد
دولت که کاری نمیکنه
من که فکر میکنم تواین اقتصاد ورشکسته، سودشو مردم ببرن بهتر است تا خودرو ساز با این رانت انحصار یه ماشین ۱۴۰ ملیونی را ۲۰۰ ملیون بفروشه.
از خدا بترسین،
ویل الللمتففین. وای بر کم فروشان(گران فروشان)