نه افزایش تولید نه آزادسازی واردات!تنها راه حل،ارتقاء کیفیت و بالابردن سطح ایمنی و صادرات خودرو هست.چرا خودروسازان همان خودرویی را که میخوان وارد کنن خودشون نمی سازن؟اینقدر بی عرضه هستن؟یا واقعا کلا خدمتگزار نیستن و خائن هستن؟ نه ایران خودرو موتور پیکان را ول میکنه نه سایپا پراید را.دنبال چی هستن؟دلالی و سودجویی یا خدمت به کشور ملت؟
خودرو ساز لوس و تن پرور و بی عرضه ما توان تولید بهتر از پراید و ۴۰۵ و نداره وگرنه تولید میکرد.سایپا با اون همه تشکیلات عریض و طویل بعد از این همه سال تجربه هنوز نتونسته یه موتور جدید تولید کنه.الان اگه قرار باشه هواپیما هم تولید کنه مجبوره موتور پراید روش بذاره.
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
آفرین فقط تولید داخلی صدها نفر کار تولید می کند
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
این نعمت بخش چرا عوض نمیشه ، بنظرم تا این هست وضع خودروی کشور درست نمیشه
یعنی چه که در حاشیه بازار بفروشند یعنی قشنگ میخواد به این بهانه قیمت رو دوبرابر کنه، تا وقتی تولید پایین هست و خودرو ساز تولید رو بالا نمیبره تا بتونه به قیمت بیشتر بفروشه همین وضع رو داریم ، نعمت بخش هم بخشی از این نقشه ست
دولت دستور داه خودرو بی کیقفیت تولید کنید تا زود خراب شوند و کارگران کارخانه بی کار نشوند چون خودروهای داخلی را هیچ کشوری جز مردم فهیم و عزیز داخل کسی دیگر نمی خرد و هر کارخانه ای که در کشور راه اندازی میشود فقط باید مردم داخل کشور کالای ان را خریداری کنند اگر چه خراب و بی کیفیت باشند والسلام
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
خودتون از این تیتر خندتون نمیگیره؟ توسعه؟ خودرو ایرانی؟ اینا فقط فکر فریب مردمن
برای پیشرفت در تولید داخل باید واردات هر نوع کالای خارجی و ارز بر با جدیت تمام ممنوع شود
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
آزاد سازی اقتصاد را از بین می برد
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
هر نوع کالا نه فعلا واردات خودرو باید آزاد شود.
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
صد ها تحصیل کرده بیکارند بیکار
مهدی
۱۲:۰۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
چرا نمی خواهید قبول کنید که مدیران خودرو سازها رانتی هستند و کاملا بی عرضه بازار انحصاری و عالی ، کارگر تقریبا مجانی ، انرژی مفت در مورد تجهیزات هم واقعا کم و کسری نیست و کاملا جوابگو هستند و ...... این شعار ها رو ول کنید مفت خور ها رو حذف کنید مدیر یا مشاور واقعی از چین یا اروپا وارد کنید خودرو یقینا بهتر خواهد شد
دوست گرامی مشکل ما مشاور و مدیر خارجی نداشتن نیست. سود بالای بانکی برای تولید کننده،عدم ثبات اقتصادی (حتی برای یک ماه).تکنولوژی قدیمی (که تحریم اجازه ورود تکنولوزی جدید رو نمیده).عدم رقابت واقعی .مدیران صرفا بله قربان گو و سفارشی و الی ماشاءالله از این موارد.
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
افزایش تولید باید در اولویت باشه؛ منتها اگر تولید پاسخ گوی نیاز داخل نباشه و باعث بشه قیمت ها بره بالا باید از خارج وارد کرد؛ چون هدف خدمت به مردمه در حکومت اسلامی
اوایل که خودروهای کره ای اومده بودند اونا را با خودروهای اورپایی و ژاپنی مقایسه میکردیم و میگفتیم چقدر کیفیت پایین هستند! اما حالا کره ای ها کجا هستند! و این چینی ها که تا بیست سال بیش فقط سه چرخه تولید میکردند حالا کجا هستند! ما که مونتاژ کار خودروهای روز ( اون ور آبی بودیم ) حالا بعد چهل سالم نمیتونیم مونتاژ خودرو 30 پیش اون ور آبی رو با کیفیت اولیه خود اون محصول بزنیم! با شعار دادن دیگه راه به جایی نمیبریم!
خدا شر شما مسئولان و خودروسازان شیطان صفت را از سر ما ملت ایران هرچه زودتر کم و کوتاه. صد رحمت به حکومت شاه . اگه اونا وطن فروش بودن پس شماها چی هستید .
با پول مملکت سرپاست ولی حتی نیاز قشر متوسط رو هم تامین نمیتونه بکنه قشر ضعیف که هیچ که هر کدوم یه ماشین دستشان دارن که حتی از پس هزینه شم بر نمیان توان و اراده نوسازی هم ندارن چه توسعه ایی توسعه یک چرخه و زنجیر نه بخشیش!!!
فقط باید واردات آزاد بشه مثل سایر کشورها تا مردم قدرت خرید و حق انتخاب داشته باشند اینکه قرعه کشی ها حذف شود و پول اضافی به جای جیب دلاال به جیب خودروسازان برود برای مصرف کننده چه فرقی می کنه مهم قیمت مناسب است .
یعنی چه که در حاشیه بازار بفروشند یعنی قشنگ میخواد به این بهانه قیمت رو دوبرابر کنه، تا وقتی تولید پایین هست و خودرو ساز تولید رو بالا نمیبره تا بتونه به قیمت بیشتر بفروشه همین وضع رو داریم ، نعمت بخش هم بخشی از این نقشه ست