سردار سلامي در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛

احتمال فيلد شدن يک موشک بالستيک دوربرد متعلق به روسيه يا آمريکا

جانشين فرماندهي کل سپاه پاسداران درباره منشا اشياي نوراني در كشور گفت: احتمال فيلد شدن يک موشک بالستيک دوربرد که متعلق به روسيه و يا آمريکا باشد علت وجود اين پديده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ سردار سلامي جانشين فرماندهي کل سپاه پاسداران امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اشياي نوراني مشاهده شده در آسمان اظهار داشت:‌ ماهيت شناسايي فني اين پديده کار دشواري است ولي بر اساس فرضيات، احتمال فيلد شدن يک موشک بالستيک دوربرد که متعلق به روسيه و يا آمريکا باشد علت وجود اين پديده است ولي اظهارنظر قاطعي در اين زمينه وجود ندارد.

وي در پاسخ به سوالي درباره آخرين اطلاعات در خصوص پرونده شهيد تهراني مقدم خاطرنشان كرد: از اعلام نظر در حوزه‌هاي دفاعي چنين پرونده‌هايي معذور هستم و اگر به نتايج تکميلي در اين خصوص رسيديم در آينده به سمع و نظر ملت شريف ايران خواهيم رساند.

سردار سلامي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا ايران با ونزوئلا در ساخت هواپيماهاي پهپاد همکاري داشته‌ يا خير تصريح كرد: ما در اجراي چنين برنامه‌هايي مستقل عمل مي‌کنيم و نياز به همکاري با ساير کشورها نداريم چرا که امروز هم شاهد موفقيت‌هايي در اين زمينه به صورت مستقل بوده‌ايم.

جانشين فرماندهي کل سپاه پاسداران يادآور شد: ‌هدف ما اتکا بر دانش بومي است و دانشمندان در عرصه‌هاي بين‌الملل به صورت کاملاً مستقل عمل مي‌کنند و نيازي به همکاري با ساير کشورها نيست.

وي در پايان جوان‌هاي نسل امروز را جواناني دانست که براي عرضه کردن استعداد‌ها در راستاي دفاع از اسلام کوشش مي‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار