در راستای افزایش تعداد نخبگان بیشتر:

نام باشگاه پژوهشگران به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تغییر کرد

با توجه به پتانسیل های جهان اسلام و به عضویت درآمدن تعداد نخبگان بیشتر در باشگاه پژوهشگران نام این مجموعه به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تغییر یافت.

دکتر نصرالله اسکندری معاون پشتیبانی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه پژوهشگران جوان درصدد است که با توجه به پتانسیل های جهان اسلام و حضور نخبگان در حل مشکلات جامعه، فعالیتهای خود را گسترش دهد و حتی نخبگانی  که دانشجو نیستند را به عضویت باشگاه در آورد.

وی گفت: به همین منظور نام باشگاه پژوهشگران جوان به باشگاه پژوهشگران و نخبگان تغییر یافت و بر این اساس آئین نامه ها در راستای نام باشگاه تغییر خواهد کرد و حتی ممکن است معاونت های دیگر هم به این مجموعه اضافه شوند.

اسکندری تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد نخبگان بیشتری به عضویت این مجموعه اضافه می شوند، وجود منابع مالی و تسهیلات بیشتر ضروری است و به همین دلیل به دنبال عقد تفاهم نامه با دفاتر نخبگانی هستیم که در هر استانی وجود دارد و بودجه ی آنها از طریق وزارت کشور که به استانداری ها داده می شود تامین می شود علاوه بر آن بنیاد ملی نخبگان و سازمان ملی جوانان نیز در این امر مهم کمک کننده هستند./ع2
برچسب ها: پژوهش ، نخبگان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار