نگراني آمريکا و سلطنت هاي عربي از مرگ پادشاه عربستان

آمريکا و کشورهاي سلطنتي خليج فارس به شدت نگران مرگ پادشاه عربستان سعودي هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ يحيي قواسمي رئيس حزب ضد صهيونيستي فرانسه در اين يادداشت که در پايگاه اينترنتي اين حزب با موضوع «آيا پادشاه عربستان سعودي مرده است؟» منتشر شده است نوشت: زنگ هشدار در ستادهاي ارتش آمريکا و عربستان سعودي به صدا در آمده است و بسيار ضروري است که براي انتقال قدرت و سازش (در عربستان سعودي) راه حلي پيدا شود. خاندان آل سعود احتمال دارد از هم بپاشد زيرا در رياض بوي جنگ برادرکشي براي رسيدن به قدرت به مشام مي رسد. اکنون غرب و آمريکا و اسرائيل براي حضور در اين ماجرا که احتمال دارد از کنترل آنها رها شود همه کار مي کنند.

 بر اساس جديدترين اخبار بدست آمده از عربستان سعودي، براي اينکه خبر مرگ پادشاه تا زماني که بين عربستان سعودي و آمريکا و اسرائيل توافقي حاصل شود سر به مهر باقي بماند هر کاري انجام مي شود. خاندان پادشاهي عربستان به نظر مي رسد به شدت دچار تفرقه و اختلاف شده است و مدعيان قدرت در اين کشور بسيارند. در بين اين مدعيان شخصيت هايي وجود دارند که مي توانند اوضاع را تغيير و عربستان را در مسير جديدي قرار دهند. 

مرگ ملک عبدالله، بر اساس پيش بيني هاي اسلامي حادثه اي است که ما را وارد مرحله جديدي از تحولات و تغييراتي خواهد کرد که از قبل درباره منطقه ما اعلام شده است. امروزه همه نگاه ها به سمت رياض چرخيده است. آمريکاي اسرائيلي، غرب و کشورهاي سلطنتي خليج فارس از شدت اضطراب و نگراني نفس هايشان را در سينه حبس کرده اند.همانگونه که حزب ضد صهيونيستي همواره اعلام کرده است، ما از شر صهيونيسم سعودي و کاخ کاغذي آن رها خواهيم شد و اين فرآيند ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: عربستان ، آمریکا ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار