دبیر ستاد پایان نامه و مقاله در هفته پژوهش:

دانلود رايگان پايان نامه و مقاله در هفته پژوهش

در نمایشگاه هفته پژوهش که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود اساتید و دانشجویان به صورت رایگان پایان نامه و مقاله را دانلود می کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛‌ اسماعیل قادری فر،دبیر ستاد هفته پژوهش در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد طی سخنرانی گفت: در هفته پژوهش امسال علاوه بر دستاوردهایی که در ظرف یک سال اخیر در حوزه پژوهش و فناوری صورت گرفته ارائه می شود روند پیشرفت پروژه های کلان ملی نیز ارائه می شود .

وی افزود: 350 محصول در فن بازار هفته پژوهش ارائه می شود که 120 محصولی که به مرحله تجاری رسیده است نیز در مراسم جشنواره چهاردهمین دستاورد برتر با حضور مسئولین رونمایی می شود.

قادری فرد به سومین کنفرانس و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری اشاره کرد و گفت: سومین کنفرانس ملی همزمان با ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری امسال ادغام شده که با حضور 1700 اندیشمند داخلی و 20 اندیشمند خارجی امسال در هفته پژوهش برگزار می شود.

قادری فر در ادامه گفت: رونمایی از 140 طرح برتر پژوهش و فناوری، چهل و سومین گردهمایی معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله برنامه های شنبه یعنی روز 25 آذر ماه است.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیسیون های تخصصی عتف با محوریت بررسی پروژه های کلان ملی و برگزاری نشست سراسری مسئولین پدافند غیر عامل دانشگاه ها و موسسات پژوهش سراسر کشور در روز یکشنبه یعنی 26 آذر ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به توهین هایی که به حضرت محمد(ص) شد، امسال هفته پژوهش جشنواره ای با عنوان جشنواره حضرت محمد(ص) و نشست برگزیدگان ادوار جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی در روز دوشنبه 27 آذر ماه برگزار می شود.

قادری فر اظهار داشت: نشست تخصصی انجمن مدیریت فناوری ایران و جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه 28 آذر ماه و جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف و اختتامیه نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری در روز چهارشنبه 29 آذر ماه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در روز پنج شنبه مدیران پژوهش و فناوری کشور دیداری با مراجع عظام تقلید دارند که یکی از فعالیت های جدید هفته پژوهش دانلود و دریافت مقالات و پایان نامه ها به صورت کاملاً رایگان در محل دانشگاه یعنی دانشگاه شهید بهشتی است که البته در کنار تمامی این برنامه ها برنامه درهای باز با دانشگاههای تهران و دانشگاه های مادر را نیز داریم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه باقرپور
۱۰:۱۴ ۲۷ دی ۱۳۹۳
نظری ندارم.باتشکر
آخرین اخبار