نيكبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

خلف وعده حاجي‌بابايي در پرداخت ديه "دانش‌آموزان شين‌آباد"

سرپرست تيم حقوقي رسيدگي به پرونده دختران مدرسه شين‌آباد گفت: تاكنون ديه اين دانش‌آموزان به خانواده‌هاي آن‌ها پرداخت نشده و هيچكدام از وعده‌ها براي درمان آنان در خارج از كشور محقق نشده است.

"محمدصالح نيكبخت" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در رابطه با روند رسيدگي به پرونده آتش سوزي مدرسه شين آباد، اظهار داشت: تاكنون ديه اين دانش‌آموزان به خانواده‌هاي آن‌ها پرداخت نشده و هيچكدام از وعده‌ها براي درمان آنان در خارج از كشور محقق نشده است.

وي ادامه داد: خانواده‌هاي قربانيان اين حادثه معتقدند كه وزير آموزش و پرورش به وعده‌هايي كه داده عمل نكرده است.

مسئول حقوقي رسيدگي به اين پرونده تصريح كرد: هيچ يك از اين دانش‌آموزان تا كنون براي مداوا به خارج اعزام نشده‌اند.

اين در حالي است كه حميد‌رضا حاجي بابايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين وضعيت دانش‌آموزان شين‌آباد، گفت: به لطف خدا به وضعيت تمامي دانش‌آموزان آسيب ديده در اين حادثه رسيدگي شده است و فقط چند تن از آن‌ها هنوز در بيمارستان به سر مي‌برند.

وي تصريح کرد: وزارت آموزش و پرورش تمام هزينه‌هاي لازم را براي رسيدگي به وضعيت دانش‌آموزان حادثه ديده در مدرسه شين‌آباد پرداخت کرده و حمايت کامل خود را از اين دانش‌آموزان اعلام مي‌کند.

گفتني است؛  طي آذرماه سال جاري حادثه آتش سوزي در مدرسه شين آباد رخ داد كه بر اثر اين حادثه 32 دانش آموز آسيب ديدند و 2 دانش آموز جان باختند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
حامد
۰۹:۲۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
انتظارات ما از مسولين بيش از اينه و امروزه رسانه آنقدر قوي شده كه چيزي از چشم مردم مخفي نمونه.
آخرین اخبار