بسته ويژه دریـچــه - شماره 5 ؛

مجموعه‌ای از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلـود ۱۳۹۲/۰۳/۰۳

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریـچــه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریـچــه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.



جايگزين Google Talk معرفي شد؛

 

نرم افزار جديد گوگل براي تماس اينترنتي + دانلود

چند روز پيش در کنفرانس ۲۰۱۳ گوگل محصولات و خدماتی جدید معرفی شد. یکی از محصولات این کنفرانس اپلیکیشن جدیدی بود به نام Hangouts که سر و صدای زیادی به پا کرد. اپلیکیشن Hangouts سرویس ارسال پیام گوگل است. از مزیت های این نرم افزار می توان به امنیت بالای آن که برای بسیاری از کاربران نکته مهمی تلقی می شود اشاره کرد. شما میتوانید از Hangouts همزمان در PC و سیستم عامل های iOS و Android استفاده کنید.

 

گفتنی است این سرویس جدید جایگزینی برای Google Talk, Google Plus Messenger و سرویس چت آنلاین شبکه اجتماعی Google Plus خواهد بود. پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را به رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید. گذشته از اینها باید دید سرویس جدید Hangouts جای iMessage را برای کاربران اپل خواهد گرفت یا خیر؟!

 

 

در هنگ‌اوت به جای لیست دوستان، لیست آخرین مکاتبات نمایش داده می‌شود، لذا از این منظر با گوگل تاک فرق می‌کند. در این نرم‌افزار هر یک از مکاتبات نام خاص خود را دارند، درست مثل یک چت‌روم، برای هر مکاتبه‌ای می‌توان برچسبی به شکل یک نام یا یک عکس انتخاب کرد. گوگل می‌گوید برای هنگ‌اوتس بیش از 850 عدد eMoji به صورت دستی طراحی شده است. در هنگ‌اوتس جدید هم مثل نسخه‌ی اصلی آن می‌توان یک مکاتبه را به گفت‌وگوی ویدیویی دسته جمعي با نهایتاً 10 نفر تبدیل کرد.


ویژگیهای نرم افزار:

    امکان ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری
    امکان راه اندازی اتاق گفتگو
    امکان ارسال پیام به طور همزمان به چندین نفر
    850 شکلک جذاب و جالب
    امکان ذخیره پیام های ارسالی در History

 

  لینک های دانلود
دانلود نرم افزار پیام رسان گوگل  Hangouts v1.0.1  براي آيفون

دانلود نرم افزار پیام رسان گوگل  Hangouts v1.0.1  براي اندرويد

نکته مهم: برای اجرای این نرم افزار در اندرويد به برنامه Google Play services احتیاج داريد.


اینترنت دانلود منیجر خود را به روز رسانی کنید / برای رایانه؛

افزایش سرعت دانلـود تا ۵۰۰ برابر + دانلود

شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDMدر هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... Fileها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت Fileخواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود.

چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

راهنمای نصب (لطفا توجه فرمائید):

1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.

2- درون فایل دانلود شده فایل به نام patch وجود دارد آن را اجرا کنید و با وارد کردن First Name و Last Name نرم افزار را بدون محدودیت استفاده کنید.

  بـرای دانـلــود نـرم افـزار اینـجا را کلیـک کنیـد  

 توضيح: فایل دانلود فشرده است و باید (Extract) شود.


 

رمز الگويي براي ویندوز؛

رایانه خود را به صورتی متفاوت قفل کنید + دانلود

یكی از رایج‌ترین روش‌های محافظت از اطلاعات ذخیره شده در رایانه‌های شخصی، استفاده از رمز عبور هنگام ورود به سیستم‌عامل رایانه است. ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 همگی از این قابلیت پشتیبانی می‌كنند و شما می‌توانید با اختصاص رمزعبور روی سیستم‌عامل از ورود افراد غیرمجاز به آن جلوگیری كنید.استفاده از رمز عبور به روش همیشگی برای برخی كاربران جذابیتی ندارد و به‌دنبال روش‌های جدیدی برای استفاده از این قابلیت هستند. اگر شما هم جزو این كاربران هستید و می‌خواهید علاوه بر استفاده از رمزعبور برای ورود به سیستم‌عامل، از ظاهر همیشگی صفحه ورود به سیستم‌عامل نیز رهایی یابید، می‌توانید از XUS PC Lock كمك بگیرید.

 

نرم‌افزار XUS PC Lock به شما این امكان را می‌دهد تا به‌جای استفاده از رمزعبورهای همیشگی، الگوهای رمز را برای ورود به سیستم‌عامل مورد استفاده قرار دهید. به كمك این نرم‌افزار می‌توانید یك الگوی اختصاصی برای خودتان رسم كنید تا هنگامی كه سیستم‌عامل قفل می‌شود، از آن استفاده و قفل را باز كنید. در چنین شرایطی فقط الگوی رمز شما برای ورود به سیستم‌عامل معتبر است و هیچ كاربر دیگری نمی‌تواند با الگوهای دیگر، عملیات ورود را به انجام برساند. پس كافی است ماوس را در دستتان بگیرید و الگوی خودتان را رسم كنید. همچنین با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تصویر موردنظرتان را نیز به‌عنوان تصویر صفحه ورود به سیستم‌عامل اختصاص دهید. نرم‌افزار XUS PC Lock به شما این امكان را می‌دهد تا در مواردی كه الگوی اشتباهی بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار گرفت، شرایط هشدار فعال شده و به شما اطلاع‌رسانی شود.

 بـــراي دانـــلود ايـــنجا را كــليك كــنيد.

 


 

جستجوی ماهواره‌ای نقاط مختلف جهان + دانلود

این برنامه توسط ناسا ساخته و توسعه یافته است و شما با استفاده از آن تقریبا می توانید به هر جایی که در جهان مد نظرتان باشد مراجعه کنید. به دنبال رشته کوه های سراسری آند، به گراند کانیون، رشته کوه های آلپ و یا در امتداد صحرای آفریقا بروید.


این برنامه به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق ماهواره ها و از ارتفاعات بالا برروی هر نقطه ای زوم کند و با کیفیت بسیار بالا به تماشای مکان های مختلف برروی کره ی زمین بنشیند. همچنین تصاویری را که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد به صورت کاملآ 3 بعدی است و شما قادرید تا با پیمایش موس جزئیات دقیقتری را مشاهده كنيد.یکی دیگر از ویژگی های این برنامه نمایش دیگر کرات علاوه بر کره ی زمین است، که شما می توانید سیارت مختلف مانند ماه، مریخ، زهره و … را به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

-قابلیت نمایش تصاویر دریافتی به صورت 3 بعدی و با کیفیت بسیار بالا-ارتباط مستقیم با چندین سرور متصل به ماهواره های مختلف-امکان نمایش سیارات دیگر علاوه بر سیاره ی زمین-امکان نمایش اطلاعات دقیق نقاط جستجو شده-امکان زوم برروی نقاط مورد نظر از کره ی زمین-پشتیبانی از پلاگین های مختلف-دارا بودن موتور 3 بعدی قدرتمند-سازگاری با انواع ویندوزها - و …

 

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


 

کتاب های الکترونیکی؛

آموزش راه اندازی سرور مجازی + دانلود کتاب

با مجازی‌ سازی می‌توان بدون خرید سخت‌ افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود. در کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده است و یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 4.73 مگابایت

  برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید 

 


 

 

برای اندروید؛

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید + دانلود

 

Viper SmartStart یکی از کار آمد ترین برنامه های آندرویدی است که امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کند. با گذر زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی در جهان، تلفن های هوشمند هر روز بیش از گذشته خود را به زندگی روزمره انسان ها گره زده و با حذف بسیاری از ابزارهای جانبی که تاکنون استفاده می کردیم، انجام امور مختلف را آسانتر کرده و در عین حال ما را به خود وابسته تر می نمایند. خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. خودرو ها رفت و امد و حمل و نقل را برای ما آسان کرده اند و تلفن های هوشمندهم دسترسی به رایانه ها را در هر مکانی برای ما فراهم کرده است. اما برنامه ی Viper SmartStart هر دوی این وسایل جادویی را به هم پیوند داده است.

 

     

معرفی برنامه :
یکی از پر کاربرد ترین برنامه هابرای اندروید Viper SmartStart است.
این برنامه این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی به توانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم.
پیش از آنکه سوار خودرو به شوید آن را روشن کنید، درهای آن را قفل کنید و چندین و چند ویژگی که آن را از سایر برنامه های هم رده ی خود متمایز می کند.

ویژگی های برنامه :
-
مکان دقیق خود روی خود را بر روی تلفن همراه خود ببینید.
-
از راه دور خودرو را روشن کنید.
-
در های خودرو را قفل و یا باز کنید.
-
خطر های پیرامون خودروی خود راه دور با تلفن همراه چک کنید.

توجه :

لازم به ذکر است برای استفاده از این نرم افزار باید به صورت سخت افزاری هم تغیراتی را بروی خودروی خود ایجاد کنید. همچنین توجه داشته باشید که این نرم افزار بر روی تبلت و گوشی های دارای سیستم عامل آندروید 3.0.1 و بالاتر قابل نصب بوده و برای استفاده از آن باید سخت افزاری را که بین خودرو و دستگاه شما ارتباط برقرار می کند،خریداری نمایید.

بــرای دانــلود ایــنجا را کــلیک کــنید.

 


 

برای اندروید ؛

بدون نیاز به پزشک، بسیاری از بیماری های خود را درمان کنید! + دانلود

با استفاده از این نرم افزار  می توانید راه های درمان و برطرف کردن تعدادی از بیماری ها و مشکلات معمول که در طول زندگی برای ما پیش می آید را درمان کنید که در این کتابچه پزشکی گیاهی می توانید همه این ها رو همراه خود داشته باشید .
محتویات برنامه :
مغز و اعصاب : تب ، میگرن ، بی خوابی ، ضعف اعصاب ، استرس، سردرد ، سرگیجه
دهان و دندان : زخم دهان ، ترک خوردن لب ، خشکی دهان ، بوی بد دهان
گوارشی : اسهال ، استفراغ ، تهوع ؛ دل درد ، نفخ ، یبوست
مفاصل و استخوان : درد پا ، کمر درد ، درد مفاصل ، رماتیسم
دستگاه تناسلی : سنگ کلیه ، سوزش ادرار، ناتوانی جنسی
پوست و مو : آکنه ، ترک پوست ، جوش چرکی ، نیش حشرات ، سوختگی ، زخم ، ریزش مو ، بوی بدن ، بوی پا
گوش حلق و بینی : رفتن آب داخل گوش ، گوش درد ، سرفه ، آبریزش بینی ، سرماخوردگی ، عطسه ، سینه پهلو
متفرقه : چاقی و لاغری
می توانید نوع قلم ( هفت نوع قلم ) ، رنگ و اندازه قلم را تنظیم کنید
امکان به اشتراک گذاری متن را با پیامک ، بلوتوث و هر برنامه اشتراک گذاری دیگری دارید
 
 
توجه :
تلفن همراه شما باید از زبان فارسی پشتیبانی کند، همچنین این برنامه برای گوشی ها بهینه شده است نه تبلت.
 قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
 

 


 

 

سالم بمانید؛

شما چه مزاجي داريد؟ + دانلود

مزاج شناسی یکی از علومی است که از دیر زمان مورد توجه عام و خاص بوده است. اگر هر انسانی بر طبق طبع و مزاج خویش غذا میل کند، کم تر بیماری به سراغ او خواهد آمد. شناخت طبع بر هر فردی لازم و ضروری است و از طریق آن، می توان بسیاری از مشکلات که معمولاً برای انسان پیش می آید پیشگیری کرد.

ویژگی های نرم افزار مزاج شناسی
-
تعریف مزاج و مزاج شناسی
-
انواع مزاج
-
دستورات ویژه هر مزاج
-
غذاهای متناسب با هر مزاج

 

نکات:
-
در بعضی از قسمت های برنامه برای مشاهده گزینه ها دکمه منو را لمس کنید.
-
این برنامه به پشتیبانی فارسی دستگاه نیاز دارد.
-
این برنامه برای تبلت ها بهینه نشده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 


سیمبین S60v5 S^3 Anna Belle؛

کنترل صدا تنها با کشیدن انگشت روی صفحه + دانلود

با استفاده از نرم افزار SlideMeLoud v1 که یک نرم افزار فوق العاده برای کنترل صدا به روش اسلایدی و تمام صفحه است می توان به کنترل صدا پرداخت فقط کافیست انگشت خود را از بالا به پایین یا برعکس بکشید.

ویژگی های این نرم افزار:
- درجه صدا از 0 تا 100
- سرعت عمل بالاتر نسبت به کلیدهای سخت افزاری
- بسیار روان و سریع




قابل اجرا بر روی گوشی های :
سیمبین  S60v5 S^3 Anna Belle 
حجم نرم افزار: 147kb

 

 

 

 

اندروید و جاوا؛

دانلود نرم افزاري ويژه براي ماه رجب + دانلود

در این نرم افزار اسلامی و مذهبی؛ کاربر از مطالب ویژه ماه رجب و ابیام البیض بهره مند می گردد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید و جاوا را فراهم می سازد.

محتویات نرم افزار مذهبی تنهایی با خدا :

فضیلت ماه رجب - ادعیه روزانه ماه رجب - لیله الرغائب (شب آرزوها) - اعمال مخصوصه ماه رجب - معنا و پیشینه اعتکاف - شرایط اعتکاف و معتکف - روزه و اعمال اعتکاف - و . . .

  لینک های دانلود

براي دانلود نسخه اندرويد اينجا را كليك كنيد.

براي دانلود نسخه جاوا اينجا را كليك كنيد.


براي آيفون ؛

براي فرار از يک موقعيتي که دوست نداريد ،با گوشي خودتان يک تماس غير واقعي برقرار کنيد و از آنجا فرار کنيد + دانلود

آیا تا به حال شده است که جایی باشید و دلتان بخواهد آنجا را ترک کنید اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟ ما امروز نرم افزاري را  براي سيستم ios شما  معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود. fake call نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار میکند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید.
       
  

شما فقط کافیست نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشیتان نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . شما ؟ می توانید والپیپر را در هنگام زنگ خوردن تغییر دهید ، می توانید زنگ خود را تغییر دهید ، می توانید زمان این تماس جعلی را تنظیم کنید ، همچنین می توانید شماره تماس یا نام گیرنده جعلی را نیز خودتان وارد کنید!

امیدواریم لذت ببرید.
نرم افزار fake call  براي IOS  را از ايـنــجـا دانلود کنيد


آنتی ویروس برای رایانه؛

امنیت را به سیستم خود بیاورید + دانلود

Microsoft Security Essentials نام نرم افزاری است که قرار است به عنوان نرم افزار امنیتی شرکت قدرتمند مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گیرد، این نرم افزار که به تازگی نسخه 4 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه نیز می باشد.


نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها ، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی و برای نابودی آن ها اقدام نماید. این ابزار همانطور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محیط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی از تمامی قابلیت های محصول جدید غول نرم افزاری دنیا بهره ببرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Security Essentials:

- حجم بسیار پائین و عدم کاهش کارآیی سیستم - محیط کاربری ساده و سهولت در نصب و استفاده از نرم افزار- شناسایی انواع فایل های مخرب - برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب - رایگان بودن نرم افزار - به روزرسانی اتوماتیک و سریع - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7 - و ...

  برای دانلود آنتی ویروس اینجا را کلیک کنید



 

 


 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریـچــه فناوری اطلاعات مـجله خـبری همراه ما باشید

 

 

 

 

گـزارش از سـالار واعـظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۱:۴۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
عضو کانال ما شوید
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۲۳:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
پسر ایران
۱۴:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فقط سومی کاربردی بود

بقیش سرگرمی بود

ولی در کل مرسی
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی کلانکی
۲۲:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
عزیزم من یک نرم افزاری لازم دارم که به وسیله اون بتونم با گوشی های ماهواره ای از ماهواره اطلاعات مربوط وضعیت ابهای زیر زمینی رو دریافت کنم و از میزان ابدهی و عمق ائن در یک نقطه با اطلاع بشم برای یک کار خیر و برای ابادانی یک روستاست نگران نباشید اگر میشه کمکم کنید .
United States of America
رضا یاری
۰۱:۰۲ ۳۰ تير ۱۳۹۴
سلام بنده خواهر زاده ی شهید ایوب عصری هستم
reza_yari2@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
احمد 11
۱۳:۳۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
ممنون از وبلاگ خوبتون...........
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۱۳:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خوب بو ولی یکم
Iran (Islamic Republic of)
FARHAD
۰۷:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
سایت جالبی دارید
اگه میشه برای نرم افزارهایی که مخصوص رایانه هست ، داخل بسته ویژه قرار می گیره
آموزش کار با اون نرم افزارها رو هم قرار بدید
بــــــــــاتشــــــــکر
Iran (Islamic Republic of)
mohamad ali
۱۸:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
از برنامه هاتون خیلی مچکرم . فقط اگه میشه جاوا بیشتر بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۴:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
ازسايت بسيارخوبتون ممنونم فقط اگه ميشه نرم افزارتغييرفرمت aviبه3gpروبزاريد ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۴:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
ازسايت بسيارخوبتون ممنونم فقط اگه ميشه نرم افزارتغييرفرمت aviبه3gpروبزاريد ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۱۲:۵۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
سلام .عالی ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۱:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
عضو کانال ماشوید
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۲:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید. نرم افزار ریکاوری عکس سراغ ندارین؟ ممنون میشم اگه توسایت بزارین/
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۵:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
سلام ، واقعا برنامه های خیلی خوبی دارین فقط ایکاش واسه سیستم عامل جاوا هم مطالب زیادی بزارین .
آخرین اخبار