کمبود مبلغ و روحانی در استان مرزی و محروم کشور

همزمان با ماه مبارک رمضان استانهای محروم و مرزی کشور نیازمند توجه ویژه در زمینه اعزام مبلغ به استان ایلام به عنوان یک استان مرزی به شدت نیازمند روحانی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ماه مبارک رمضان فرصت تبلیغی مناسبی است تا روحانیون در قالب طرح هجرت به استانهای مختلف بویژه استانهای محروم و مرزی اعزام شوند.
در این میان برخی از استانهای مرزی از کمبود مبلغ و روحانی در مضیقه هستند که بایستی در تمام طول سال بویژه ایام مناسبتی چون ماه مبارک رمضان که آنها توجه ویژه شود.
حجت الاسلام جابری معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام گفت: استان ایلام از جمله استانهایی است که به شدت نیازمند حضور روحانیون است ، روزانه درخواست های متعددی از نهادهای مختلف استان جهت اعزام مبلغ صورت می گیرد که متاسفانه تعداد مبلغان ما کفاف این درخواست ها را نمی دهد.
وی ادامه داد: یکی از ارگانهایی که درخواست های زیادی برای حضور روحانیون دارد پایگاه مرزی استان ایلام است که با توجه به موقعیت آنها حضور روحانی در این مکان ها از ضروریات است ولی متاسفانه به دلیل کمبود روحانی نتوانسته ایم پاسخگوی نیاز جدی این بخش ها باشیم./ف
برچسب ها: مبلغ ، مرز ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار