وظایف و کارهای روزانه خود را فراموش می کنید؟!

نرم افزار LeaderTask در مدیریت زمان به شما کمک خواهد کرد + دانلود

نرم افزار LeaderTask یک ابزار مفید و البته کاربردی برای آنهای است که می خواهند زندگی با برنامه و دقیقی داشته باشند و برنامه هایشان را طبق زمابندی و درست به پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار LeaderTask ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای شماست. این نرم افزار می تواند امورات: تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی و رویدادها را برای شما یاد آوری کند؛ همچنین LeaderTask دارای ویژگی های بسیاری در زمینه مدیریت زمان و سازماندهی فعالیت های روزانه و ذخیره هر فایلی را در پایگاه داده خود دارد.



همچنین میتوان با ایجاد یک سلسله مراتب از وظایف کارها را به صورت دقیق و مرتب انجام داد. LeaderTask به شما اجازه می دهد تا به راحتی قرار ملاقات ها، دیدارها، جلسات را با قرار دادن آنها بر روی شبکه های تقویم برنامه ریزی کنید. شما می توانید برنامه خود را برای یک روز / هفته / ماه مشخص کنید. این نرم افزار مجهز به سیستم هشدار است و می تواند تمامی برنامه ریزی های انجام شده را با دستور کاربر، به صورت زمابندی شده اعلام کند و هشدار دهد که چنین برنامه ای در تاریخ معینی بایستی انجام شود، این امکان به یادآوری برنامه ها کمک شایانی می کند.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 8.67 مگابایت
نسخه: 7.3.7.6
سیستم عامل: ویندوز 8, 7,
XP


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل activate_leadertask را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت استفاده کنید.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام چونکه با ایمیل بهش متصل میشم لایسنسی که میده یکروزه است برنامه کارمیکنه ولی خیلی از امکاناتش بسته میشه آیا بنظرتون راهی داره بشه این مشکل را رفع کرد - با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۲۲:۲۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
اصلا هم عالی نبود به خاطر اینکه فارسی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد فکوری
۱۷:۰۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
عالی بود خیلی ممنون
آخرین اخبار