با الحاق استان فارس به خليج فارس بيش از ۱۰۰ كيلومتر به وسعت استان افزوده شده كه اين بخش هم اكنون كار خود را آغاز كار كرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، حسين صادق عابدين استاندار فارس با اشاره به هديه دولت يازدهم به مردم فارس در اتصال اين استان به خليج فارس و برآورده شدن انتظار 51 ساله مردم فارس گفت : اين اقدام موجب شد تا زمينه بهره مندي مردم فارس در كنار استان هاي هرمزگان و بوشهر از نعمت خدادادي خليج هميشگي فارس فراهم شود.
نماينده ارشد استان فارس افزود: انتظار مي رود ظرفيتهاي ارزشمند مالي و منابع انساني كه در اين استان وجود دارد در بخش الحاق شده به خليج فارس با سرعت و با سرمايه گذاري ها به سمت توسعه پيش برود.
وي ادامه داد: با توسعه به موقع و همه جانبه بخش الحاق شده به خليج فارس مي توانيم شاهد توسعه اين استان و استانهاي همجوار باشيم.
صادق عابدين بیان کرد: با ظرفيتهايي كه در داخل استان سراغ داريم بايد از فرصتهاي خليج فارس براي توسعه فارس بويژه جنوب استان استفاده كرده و با تعريف منطقه آزاد در اين حوزه الحاقي و بكارگيري منابع مالي و انساني استان پهناور فارس به آباداني منطقه و تقويت بنيه اقتصادي كشور كمك شود.
استاندار فارس افزود: ظرفيتهاي صنعتي استان مزيت نسبي اش نفت و گاز است كه در اين منطقه آزاد تجاري بايد بتوانيم در عرصه ي نفت و گاز فعاليتهاي ويژه و خاصي انجام دهيم و حامي طرحهای ملي كشور باشيم ./س

برچسب ها: رسمی ، فارس ، خلیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.