صنعت گیم در نمایشگاه "بازی، سرگرمی و آموزش"

بنیاد ملی بازی های رایانه ای با برپایی غرفه و ارایه 8 عنوان بازی ایرانی در پنجمین نمایشگاه «بازی، سرگرمی و آموزش» در پارک گفت و گوی تهران حضور یافته است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این  بنیاد در قالب برپایی  غرفه، ارایه بازی های ایرانی در گونه های مختلف، کنسول های حرکتی بازی و معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای "اسرا" در نمایشگاه یادشده  حضوری پررنگ دارد.
بازی های رایانه ای" گرشاسب"،"شکست حصر آبادان"،"مبارزه در خلیج عدن"، "شبان"، "گاندو"، "خارج از سرزمین"، "شتاب در شهر" و " گربه قجری" از محصولات ارایه شده در این نمایشگاه است .
همچنین امکان استفاده از بازی های حرکتی برای بازدید کنندگان فراهم شده است.
معرفی  نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای ESRA و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه ای از اهداف حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در پنجمین نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان  به شمار می رود.
معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه(اسرا)در این نمایشگاه  به بازدید کنندگان و بویژه خانواده ها  کمک می‌کند که بر محتوای فرهنگی مورد استفاده فرزندان خود نظارت داشته باشند .
غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این  نمایشگاه در فضایی بالغ بر 120متر مربع  برپا شده است .
 نمایشگاه "بازی، سرگرمی و آموزش" با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان ، معرفی اسباب بازی‌ها و لوازم سازگار با محیط زیست و سلامت کودکان و نوجوانان امروز (دوشنبه) در بوستان گفت وگو گشایش می یابد.
این نمایشگاه 5 روزه را اداره کل آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری نشر شهر برگزار کرده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.