ایستگاه ششم "مذاکرات هسته‌ای"/54

مایکل مان: دیدار "اشتون" و "ظریف" ساعت 17 به وقت تهران/ برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 پس از این دیدار

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که "کاترین اشتون" و محمد جواد ظریف" ساعت 17 به وقت تهران دیداری خواهند داشت و پس از آن مذاکرات ایران و 1+5 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به وین، "مایکل مان" سخنگوی "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که  "کاترین اشتون" و محمد جواد ظریف" ساعت 17 به وقت تهران دیداری خواهند داشت و پس از آن مذاکراتی میان ایران و 1+5 برگزار خواهد شد.



گفتنی است، دور سوم مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5، از صبح سه‌شنبه آغاز شده است.

در همین زمینه، آخرین دور از مذاکرات هیئت‌های ایرانی و کشورهای 1+5، به ریاست "عباس عراقچی" و "هلگا اشمید"، پس از وقفه‌ای کوتا مجددا از سر گرفته شده است. 

از سوی دیگر، محمدجواد ظریف، روز سه‌شنبه، با حضور در جمع نخبگان علمی و اقتصادی جامعه ایرانیان اتریش، در واکنش به برخی اظهارات مقامات غربی گفته بود: هیچ‌کس و هیچ سیاستمداری نبايد فکر کند که سخن گفتن علیه ایران برایش بی‌هزینه است.

همچنین عباس عراقچی، در پایان روز سه‌شنبه، با برگزاری نشست خبری با رسانه‌های داخلی تاکید کرده است؛ آب سنگین اراک، هرگز به آب سبک تبدیل نخواهد شد.

مذاکره‌کننده ارشد کشورمان درباره جزئیات دور بعدی مذاکرات گفته است: مکان آن "وین" و زمان آن، دهه آخر اردیبهشت است، ولی تاریخ دقیق آن را روز چهارشنبه اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار