طنین موسیقی راک با گروه کامنت در اریکه‌ی ایرانیان پیچید

شب گذشته کنسرت گروه کامنت باحضور هواداران این گروه در اریکه ی ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته اولین کنسرت گروه کامنت پس از انتشار آلبوم "رفته از دست" باحضور هواداران این گروه راک در اریکه ایرانیان برگزار شد.در ابتدا کلیپی چند دقیقه ای برای معرفی اعضای این گروه برای آغاز کنسرت پخش شد و سپس کامنتی ها به روی صحنه آمدند که با تشویق حاضران در سالن موجه شدند.

کامنتی ها در ابتدا قطعه ی "رفته از دست" را اجرا کرده و سپس "به فکر" را برای هواداران خود اجرا کردند که "کیان پورتراب" در ادامه کنسرت کامنت گفت: خوشحالم که بعد از یک مدت طولانی و در یک سالن بزرگ تر در کنار شما خستم که یک دلیل بزرگ تر بودن سالن هم بخاطر این است که ما به یک انرژی بیشتر نیاز داریم که امیدواریم این انرژی امشب از جانب شما به ما منتقل شود. سپس کامنتی ها قطعه ای را از آلبوم اول خود با عنوان "دایره" اجرا کرده و پس از آن دو قطعه آرام از "کیان پورتراب" و گروهش اجرا شد که با تشویق حاضران در سالن اریکه ی ایرانیان همراه بود.

در ادامه قطعه ی پرطرفدار "درخت" و "لحظه ها" که از ابتدای کنسرت حاضران در سالن اریکه درخواست اجرای آن را داشتند اجرا شد که طرفداران گروه کامنت و این قطعات در زمان اجرای آن سرازپا نمی شناختند.

در ادامه قطعاتی چون "نمی ایستم"، "از جنس دیروز"، "روزها" و در انتها قطعه ی "با مسیر باد" اجرا شد که در لحظه ی اجرا گروه کامنت به گونه ای نوازندگی کردند که حاضران در سالن تا دقایقی نوازندگان و خواننده ی این گروه راک را تشویق می کردند.

در ادامه به همراه  قطعه ی "لحظه ها" کلیپی پخش بوده و نظر حاضران را به خود جلب کرد.

کیان پورتراب در توضیح آلبوم های خود گفت: ما در آلبوم هایمان هیچ وقت به کوالیته ی آکوستیک مشخصی نمی رسیدیم که این اتفاق بزرگ ترین درد ما بود اما "آرش پاکزاد"  برای آلبوم "رفته از دست" برای رسیدن به این کوالیتی تلاش کرد که واقعا از وی ممنونم.

قطعه ی "می تونی" به عنوان آخرین اثر اجرایی در کنسرت گروه کامنت اجرا شد که "کیان پورتراب" پیش از اجرا گفت: "می تونی" آهنگ آخر آلبوم اول ما است که واقعا شعر و ملودی آن را خیلی دوست دارم و فکر می کنم می تواند آهنگ انتهایی و پایانی هرچیزی باشد.

از اعضای گروه کامنت باید به "کیان پورتراب" خواننده و نوازنده ی گیتار، "نیما رمضان" لید گیتار، "بردیا امیری" درامز، "آرین کشیشی" گیتار باس و "اشکان آبرون" کیبورد اشاره کرد.

در شب گذشته افرادی چون "حمیدرضا صدر"، "محمد کاظمی"، "هومن نامداری" و "آرش پاکزاد" از مهمانان کنسرت گروه کامنت بودند.

و اما... گروه کامت در سال 1386 و با آشنایی "کیان پورتراب" و "نیما رمضان" شکل گرفت که پس از آن شروع به پیشبرد آهنگ هایی کردند که کیان نوشته بود پس از مدتی بااضافه شدن دیگر اعضا، گروه کار خود را به صورت حرفه ای پی گرفت.

گروه کامنت پیش از این دو آلبوم "میرم بالاتر" و "دایره ها" را از خود منتشر کرده و اردیبهشت سال جاری پس از حضور در دومین جشنواره سه گانه خلیج فارس، گروه کامنت آلبوم جدید خود باعنوان "رفته از دست" را رونمایی کرد.

موسیقی و شعر در گروه کامنت امر قابل توجهی است که تا به امروز "کیان پورتراب" با قدرت مانند سالیان گذشته به آن پرداخته و معتقدم در معدود اتفاقاتی که در کشور ما می افتد این تیم چند نفره حقیقتا فقط به عنوان گروه معنا پیدا می کنند و در این مجال فرد بودنشان اهمیتی ندارد. امیدواریم استقبال در پنج شنبه ی این هفته نیز مانند شب گذشته باشد.

گزارش : مهدی خان محمدی


انتهای پیام/
برچسب ها: کنسرت ، کامنت ، گروه ، اریکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين شمس
۲۳:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
گروه کامنت بند گروه خيلي خوب است فقط خواهشن طريقه ارتباط وتماس با انهارا براي دعوت به تبربزبرايم ارسال نماييد
آخرین اخبار