رونمایی از «کتاب مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» در فرهنگسرای شفق

کتاب «مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» در فرهنگسرای شفق رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب مبانی دینی اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای شفق رونمایی می‌شود.

بنابر این گزارش این مراسم با حضور آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نویسنده کتاب و سخنرانی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حسن سبحانی استاد دانشگاه دوشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۵ در فرهنگسرای شفق برگزار می‎شود.
 
«مبانی دینی اقتصاد مقاومتی» تازه‌ترین اثر اقتصادی دینی آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس است که مبانی دینی در اقتصاد مقاومتی را تشریح و بررسی می‌کند.
 
نویسنده در این کتاب در چهار فصل شکر را به عنوان شناخت سرمایه ها ، بهره‌وری را به عنوان اولین گام در اقتصاد مقاومتی، احسان را به عنوان کلید مقاوم سازی اقتصاد و قناعت را برای زندگی گوارا مورد بررسی و کنکاش قرار داده و در ادامه به آسیب شناسی اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
 
این کتاب که در بررسی اقتصاد مقاومتی از منظر مباحث مطرح شده در نوع خود قابل توجه است، در نتیجه‌گیری تاکید دارد، استفاده صحیح از نعمت‌ها، هنر بزرگ مومنان است که هم از نعمت ها استفاده می کنند و مدیون آن نعمت ها قرار نمی گیرند و هم رضایت خداوند را با آن به دست می آورند.
 
آیت الله نعیم آبادی تاکنون 35 کتاب و پژوهش ریشه‌دار در حوزه مفاهیم اجتماعی دین اسلام منتشر کرده است که بازخوانی تعالیم تربیتی اسلام و بررسی آن ها برای مطابقت با شرایط روز جامعه از ویژگی های آثار اوست.


انتهای پیام/
برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، فرهنگسرا ، شفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.