اولین پوستر "لندن سقوط کرده است" به کارگردانی بابک نجفی منتشر شد

اولین پوستر "لندن سقوط کرده است" به کارگردانی "بابک نجفی" و با بازی "جراد باتلر" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛  چندی پیش نجفی، وین بلر (کارگردان فیلم «یاقوت‌ها») و گری فلِدر (کارگردان فیلم «هیات منصفه فراری») نام‌هایی بودند که به عنوان جایگزین فردریک باند شدند و در انتها این نجفی بود که موفق به عبور از این مرحله شد. 

نجفی تا به حال مسئولیت کارگردانی چندین اپیزود از سریال «Banshee» محصول سینه‌مکس را نیز بر عهده داشته است، اما فیلم «لندن سقوط کرده است» اولین تجربه کارگردانی فیلم تمام انگلیسی زبان او خواهد بود.

"لندن سقوط کرده است" بر مبنای فیلمنامه‌ای از کاترین بندیکت و کریتون روتنبرگر ساخته می شود.

داستان این فیلم در لندن می‌گذرد. این شهر با حمله‌ای که همزمان با مراسم تدفین نخست‌وزیر بریتانیا انجام می شود، در معرض خطر قرار می‌گیرد. اما یکی از ماموران سرویس مخفی آمریکا (که نقشش را باتلر ایفا می کند) مراقب ماجراست و رییس‌جمهور آمریکا (با بازی ارکهارت) و سخنگوی خانه نمایندگان (با بازی فریمن) ماجرا را دنبال می کنند.

در این فیلم آرون اکهارت بازیگر فیلم سخنرانی پادشاه نقش رییس‌جمهوری امریکا را در فیلم دارد که برای یک سفر کاری به لندن می‌رود و در آنجا مورد حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرد. جرالد باتلر نیز که فیلم‌های اکشن زیادی بازی کرده و قسمت چهارم بورن و انتقام جویان از آن جمله‌اند نقش محافظ وی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام ممنون درباره مطلبتون
یک تذکر:
جرارد باتلر در فیلم میراث بورن (بورن چهارم) و انتقامجویان بازی نکرده
احتمالا "جرارد باتلر" رو با "جرمی رنر" jeremy renner به خاطر شباهت ظاهری و اسمی اشتباه گرفتید
جرارد باتلر بازیگر فیلمهای "300" و "گیمر" و "شهروند مطیع قانون" هست. و جرمی رنر در فیلم های میراث بورن و انتقام جویان بازی کرده نه جرارد باتلر
این مورد رو لطفا اصلاح کنید
تشکر