بجنورد؛

اجرای طرح طلایه داران از برنامه های ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر

امسال طرح طلایه داران یکی از اولویت های برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس بازرسی ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور درجلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان گفت: این طرح متشکل از گروه های 10 نفره است.

دکتر توانایی اظهار داشت: این گروه ها در بین مردم، ادارات و دستگاه های دولتی که بصورت ویژه آموزش می بینند و برای تذکر دادن به صورت بسیار صمیمی اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه فریضه امربه معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین شیوه های تعامل اجتماعی است ، گفت:ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی نسبت به دیگر استان های کشور بسیار فعال و پویا است.

توانایی اظهار داشت:با تصویب قانون حمایت از عامران معروف و ناهیان از منکر باید تمام ستادها فعالیت های گسترده ای در زمینه ترویج امربه معروف و نهی از منکر داشته باشند.

مشاور دبیرکل ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در ادامه با اشاره به اینکه تکلیف و جایگاه این بخش مشخص است گفت: انجام درست و به موقع این وظیفه تمام دیدگاه ها را باید به سمت افق روشنی ببرد.

حبیبی افزود: باید افراد علاقه مند در این زمینه در تمام اقشار اعم از دانش آموزان ، بسیجیان و کارکنان دولت آموزش های لازم را فرا بگیرند تا در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.

وی اظهار داشت:ستادهای امربه معروف و نهی از منکر باید مسائل و مشکلات بومی منطقه خود را شناسایی و با ارائه راهکار موجب از بین رفتن و یا کاهش آنها شوند.

حجت السلام و المسلمین یعقوبی گفت:ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در مدت 3 سال با طرح مسائلی چون شادیهای بدون گناه ، معضل ماهواره و تغییر کنسرت های پاپ به کنسرت های بومی و محلی در چهار چوب معین و همچنین بحث عفاف و حجاب و کنترل کم فروشی و گران فروشی به خوبی ایفای نقش کرده است.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان افزود: مردم استان بصورت داوطلبانه بیش از 4 هزار دیش ماهواره را تحویل دادند.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: مسئله اعتیاد،اختلافات خانوادگی،طلاق،ماهواره با تلاش ها و پی گیری های مسئولان استان و ستاد امربه معروف و نهی از منکر باید کنترل و از بین برود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت السلام والمسلمین مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ،امام جمعه سابق بجنورد و رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان و حجت السلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه فعلی بجنورد تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.