پزشکیان: اصلاح‌طلبان برای دستیابی به تفاهم در انتخابات مسیر سختی پیش‌رو دارند

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو معتقد است: اصلاح‌طلبان برای رسیدن به تفاهم و لیست واحد در انتخابات آتی مجلس مسیر سختی را پیش‌رو خواهند داشت.

تصدی عارف بر صندلی ریاست مجلس تنها پیش‌بینی است/ مسیر سخت اصلاح‌طلبان برای دستیابی به تفاهم در انتخابات"مسعود پزشکیان" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر اجماع اصلاح‌طلبان به منظور شرکت در انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: سازمان‌دهی تشکل‌های ظاهرا حزبی که زبان و اصول مشترکی ندارند برای رسیدن به یک تفاهم، مسیر سختی را در پیش خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه به دلیل نبود زبان و اصول مشترک میان اصلاح‌طلبان نمی‌توان آن را یک جریان واحد دانست، تصریح کرد: نمی‌توان اصلاح‌طلبان را یک حزب واحد نامید؛ زیرا آن‌ها تنها با وجود سلایق مختلف نام مشترکی را بر روی خود قرار داده‌اند.

این نماینده اصلاح‌طلب ادامه داد: البته این مسئله در مورد اصولگراها هم صدق می‌کند.

پزشکیان با اشاره به پیش‌بینی برخی مسئولان در رابطه با تصدی پست ریاست مجلس توسط عارف در انتخابات آتی نیز گفت: این سخنان تنها یک پیش‌بینی است و باید دید مذاکرات و بررسی‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: پیش‌بینی اینکه روند آتی اصلاح‌طلبان با نبود یک روش خاص مکتوب به کجا خواهد رفت، کمی سخت است.

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار