شریف به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری نخستین گردهمایی فعالان اصلاح‌طلب در جنوب تهران

نخستین گردهمایی اصلاح‌طلبان جنوب تهران با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب برگزار شد.

نخستین گردهمایی فعالان اصلاح‌طلب جنوب تهران برگزار شداحمد شریف رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در گفت‌ وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری نخستین گردهمایی اصلاح‌طلبان جنوب تهران با حضور نمایندگانی از مناطق جنوب تهران و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب خبرداد و اظهار داشت: در این گردهمایی، مسئولان مناطق چهارگانه جنوب تهران به ارائه گزارش مختصری از این مناطق پرداخته و در ادامه آقایان الیاس حضرتی، محسن مهرعلیزاده، جواد اطاعت، علیرضا محجوب و فاطمه مقیمی در مورد اهمیت وجود تشکیلاتی منسجم در مناطق جنوب تهران به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
وی ادامه داد: در این گردهمایی مهرعلیزاده با اشاره به خلاء کنونی مناطق جنوب تهران در زمینه وجود تشکیلاتی مردمی که بتواند این اهداف را در لایه‌های بالاتر دنبال کند، گفت که وجود چنین مجامعی در این مناطق، تأثیراتی بلند‌مدت در فعالیت جریان اصلاح طلبی خواهد داشت.
 
رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب اظهار کرد: علیرضا محجوب نماینده کنونی تهران در مجلس نیز با اشاره به آمار بالای اقشار کارگر در مناطق جنوبی تهران، بر لزوم توجه ویژه به امور رفاهی و خدماتی کارگران تأکید و اقدامات مجلس در این خصوص را تشریح کرد.
 
شریف گفت: در ادامه، الیاس حضرتی تداوم حضور موثر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به‌خصوص موضوع پرونده هسته‌ای و برجام را برای حراست از آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی لازم دانست و نقش رهبری و رهنمودهای امام راحل در تحقق این اهداف را بسیار چشمگر ارزیابی کرد.
 
وی افزود: همچنین به گفته جواد اطاعت سیاسیون باید دو راهبرد مهم را مدنظر داشته باشند؛ یکی توجه بلندمدت به لایه‌های مختلف اجتماع و دیگری توجه خاص به وضعیت معیشتی و رفاهی مردم.
 
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: سیده فاطمه مقیمی نیز در این گردهمایی به موضوع  حمایت گروه‌ها از کسب سهمیه 30 درصدی زنان از کرسی‌های مجلس اشاره کرد و یادآور شد که ما باید تلاش خود را به سمت حضور حداکثری زنان در مناصب مختلف حاکمیتی معطوف کنیم چرا که زنان 50 درصد جامعه را تشکیل داده‌اند ولی سهم آنها از مسئولیت‌ها بسیار اندک است.
 
انتهای پیام/


برچسب ها: شریف ، اصلاحات ، جلسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار