زاهدی: نامه رهبری به جوانان غرب، برداشت‌های غلط از اسلام را تصحیح می‌کند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور روسای دانشگاه‌ها به منظور بررسی اهداف نامه رهبری به جوانان غربی طی هفته آینده خبر داد.

"محمدمهدی زاهدی" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار کرد: ایشان در کنار رهبری انقلاب اسلامی، رسالت رهبری مسلمانان جهان را نیز برعهده دارند.

نماینده کرمان و راور تصریح کرد: رسالت جهانی نشأت گرفته از مشی و احساس مسئولیت پیامبرگونه ایشان برای نجات بشریت و ارائه سبک زندگی الهی در جوامع انسانی موجب شد تا مقام معظم رهبری پیام‌هایی را خطاب به ملت‌ها به ویژه جوانان غربی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است بازتاب این نامه کوتاه مدت نباشد، افزود: نامه‌های تبلیغاتی که پیامبر اکرم(ص) به کشورها و قبایل مختلف ارسال می‌فرمودند اثر خود را در یک فاصله زمانی نشان می‌داد اما مطمئنا پیام‌ مقام معظم رهبری مورد توجه ملت‌ها بویژه جوانان غربی و حتی مظلومان جهان قرار خواهد گرفت.

زاهدی اذعان کرد: کشورهای غربی برای حفظ منافع خود دست به هر جنایتی می‌زنند و متأسفانه با تبلیغات رسانه‌ای گسترده و جنگ نرم توجیه غیرعقلانی را تبدیل به یک مطالبه مردمی در کشورهایشان می‌کنند.

نماینده کرمان و راور ادامه داد: نامه رهبری انقلاب با روشنگری در افکار عمومی غرب، برداشت‌های غلط را از اسلام و حتی ادیان الهی نیز تصحیح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی حمایت‌های خود از جریان تروریسم در دنیا را در افکار عمومی تطهیر می‌کنند، گفت: نامه مقام معظم رهبری دقیقا سیاست‌های کشورهای غربی را خنثی کرده و فضای معنوی جدیدی را در میان ملت‌ها با بیداری و بصیرت‌افزایی جوانان ایجاد خواهد کرد.
 
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: به منظور بررسی و پیگیری اهداف نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نیز هفته آینده جلسه‌ای با حضور رؤسای دانشگاه‌ها در کمیسیون آموزش برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار